Gå til innhold

Dere kvinner som savner en mann som vil binde seg til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din topp 5 liste over hva dere ønsker og håper han kan gi dere?

Anonymkode: 7f982...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God sex

emosjonell trygghet

latter 

opplevelser 

vennskap 

Anonymkode: ab8cc...66b

  • Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være gjensidige følelser i bunnen. 

Godhet i handlinger og kommunikasjon. Ikke en som slipper sine demoner løs over deg i tide og utide. 

Samarbeid og at begge tar ansvar sammen om alt fra økonomi til husarbeid. 

Kos og deilig sex. Ikke egoisme i slikt. 

Å kunne kose seg sammen. Le og smile sammen. 

Anonymkode: 4c453...22d

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å gi opp singel livet når jeg møtte en mann som var ok å se på, som jeg hadde det hyggelig sammen med, som oppførte seg pent mot menneskene rundt seg og hadde et godt rykte som en bra person, som emosjonell stabil og gir meg emosjonell trygghet samtidig som vi ler mye og har mye deilig sex.  

Anonymkode: 44a19...851

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygghet

Tid

Gode minner

Nærhet

Kommunikasjon 

(Ikke rangert)

Anonymkode: 51f15...101

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennskap

Gjensidig forståelse av hverandres humor

Intimitet

Lojalitet

At han er tilstedeværende emosjonelt

Noen felles interesser

 

 

Anonymkode: 467d0...772

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor kølle!

Anonymkode: b9523...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (4 minutter siden):

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

Ikke lett å være dame 50+ heller. Menn på min alder vil ha yngre damer. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (3 minutter siden):

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

Jeg tror vi har fått mye feilinnformasjon om hvordan vi må være for å bli valgt. Men at kvinner i slutten av 40 årene og i 50 årene som er single kan være litt krevende og på fokuserer på feil ting er nok også en sannhet. Jeg møtte min kjæreste via et matchmakingselskap. Hvis du føler at du sliter med å komme i kontakt med bra og seriøse damer kan det nok være en smart plass å lete for deg også. Mye rart på nettet. 

Anonymkode: 44a19...851

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (Akkurat nå):

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

Du finner noen 😊 Tror ikke alle krever nedbetalt hus, foreldrene mine har ikke det, så hadde vært rart om mamma ble singel og plutserlig følte hun ikke ville se menn i sin situasjon i øynene. Men aldri ALDRI kjøp den bilen som ser ut som en bil oppå en annen bil. Fiat multipla. Søkte double car ugly og fant den øyeblikkelig, sier sitt 😂 Men hvor mye er en full bankkonto? Å fin kropp er subjektivt. Krysser fingrene for deg 😊

Anonymkode: 51f15...101

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (3 minutter siden):

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

Det er ikke viktig for meg. Jeg liker å trene, men trenger ikke ha en mann som liker det, så lenge han ikke har noe imot litt aktivitet. Gå tur sammen for eksempel. Bare røre på seg. Nevner dette fordi du snakket om fin kropp. Trenger absolutt ikke ha noen 5 ganger i uken treningssenter kropp.

Anonymkode: 467d0...772

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du finner noen 😊 Tror ikke alle krever nedbetalt hus, foreldrene mine har ikke det, så hadde vært rart om mamma ble singel og plutserlig følte hun ikke ville se menn i sin situasjon i øynene. Men aldri ALDRI kjøp den bilen som ser ut som en bil oppå en annen bil. Fiat multipla. Søkte double car ugly og fant den øyeblikkelig, sier sitt 😂 Men hvor mye er en full bankkonto? Å fin kropp er subjektivt. Krysser fingrene for deg 😊

Anonymkode: 51f15...101

Bil er ikke subjektivt.

Anonymkode: 51f15...101

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janina1 skrev (1 minutt siden):

Ikke lett å være dame 50+ heller. Menn på min alder vil ha yngre damer. 

Det er mye min erfaring også. Dessverre. Men min erfaring er også at de mennene som vil ha yngre heller ikke er så bra valg. At de har mye issues og ting som de ikke har bearbeidet og er ute etter kjæreste for bekrefelse ikke for kjærlighet. 

Anonymkode: 44a19...851

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke frem at nedbetalt hus, fin bil og full bankkonto ikke er viktig heller, så lenge han er økonomisk ansvarlig.

Anonymkode: 467d0...772

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er en velfylt bankkonto, og felleseie i ekteskapet.

Statistikken taler dessverre for at dette ender med skillsmisse.

Anonymkode: d3cf6...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Stor kølle!

Anonymkode: b9523...adb

Hilsen mann…

Anonymkode: 3d994...244

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, remix2020 said:

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

Så drit i damer på din alder da! La de sitte der og innbille seg at de har krav på kjekke, høye rike menn. Det kan de bare glemme

Anonymkode: c3aae...654

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (37 minutter siden):

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

Mitt inntrykk er at de fleste menn vil ha en søt og snill kjæreste som tilfredsstiller dem seksuelt (ikke at det nødvendigvis er gjensidig) og tar godt vare på dem, men som de kan behandle etter humør, uten at det skal påvirke hennes humør at han lar sin dritt regne over henne. 

Jeg finner ikke lykken i mye penger og fin bil, men i trivsel sammen. Det gode samværet, de gode blikkene og å trives sammen. Jeg hadde vært lykkeligere med å bo i liten leilighet med mann det var god stemning med enn i stort hus med mann som ofte var mutt/sur/sinna. 

Jeg hadde likevel styrt klar fra menn som roter økonomisk, eller som er avhengig av spilling/alkohol/annet. Status og penger er ikke viktig for meg, men ok livsførsel betyr mye. 

Anonymkode: 4c453...22d

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emosjonell stabil

God sex

Økonomisk stabil 

Har det gøy sammen 

Omtenksom

Anonymkode: cf42c...db2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...