Gå til innhold

Hvilke nettbutikker har parfymeprøver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne ha funnet en ny parfyme, men jeg kan ikke bruke flere tusen på å finne en. Jeg kan selvfølgelig prøve i fysiske butikker, men finnes det nettbutikker som sender vareprøver på parfyme? 

Anonymkode: 9ff2a...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var jo ganske dyre vareprøver. Det blir jo fort flere hundre kroner om man ønsker å prøve flere. Om det koster så mye så må jeg heller prøve å komme meg til en butikk. 

Anonymkode: 9ff2a...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var jo ganske dyre vareprøver. Det blir jo fort flere hundre kroner om man ønsker å prøve flere. Om det koster så mye så må jeg heller prøve å komme meg til en butikk. 

Anonymkode: 9ff2a...a35

Ja, det var de jeg klarte å finne. Har selv god erfaring med å få mini-prøver på parfymeri (fysisk butikk) da :) 

Anonymkode: a01a3...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen så vidt eg veit. Var meir vanleg for nokre år tilbake med både samples og parfymeprøvar, men no er alle nettbutikkar blitt så gjerrige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfymeprøvar frå private kan kjøpas på Finn og Tise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sikkert 50 prøver på parfymer. Jeg bruker bare det nå. Slutta med å kjøpe meg parfymer. Får prøver når jeg er i butikken. Også kjøper jeg sminke fra merket selv så får jeg med prøver på parfymer. Men jeg fant en som jeg falt pladask for. Og ville kjøpe den. Men den luktet ikke helt samme som prøven. Og ja jeg så på akkurat den samme som prøven. 

Anonymkode: 489fc...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...