AnonymBruker Skrevet 7. april #21 Del Skrevet 7. april Letrozol er ikke noe vidundermedisin. Det er ikke sånn at man automatisk får EL hver mnd ved bruk at Letrozol. Ideelt sett hvis og når man har god effekt av letrozol får man mer regelmessig syklus. Men er ikke mange som opplever god effekt. Finnes ganske mange Letrozol tråder her hvor du vil kunne lese det samme. Anonymkode: 5028b...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 7. april Forfatter #22 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Letrozol er ikke noe vidundermedisin. Det er ikke sånn at man automatisk får EL hver mnd ved bruk at Letrozol. Ideelt sett hvis og når man har god effekt av letrozol får man mer regelmessig syklus. Men er ikke mange som opplever god effekt. Finnes ganske mange Letrozol tråder her hvor du vil kunne lese det samme. Anonymkode: 5028b...265 Nei, sant. Fikk det forrige syklus, så tenkte effekten var god. Helt sant. Har lest masse om dette, kanskje litt for mye googling egentlig. Men så er det jo sånn at når man prøver måned etter måned og du har mistet flere ganger og mangler syklus, så blir man jo litt fortvilet og søker råd man kanskje kan lese seg fram til seg selv 🤷♀️ blir litt desperat rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #23 Del Skrevet 7. april lotte123 skrev (4 timer siden): Forrige syklus fikk jeg EL på dag 12-13. Er på dag 12 må og testen er kjempenegativ. Kan datoen for eggløsning variere mye på Letrozol? Håpte og trodde jeg skulle få EL rundt disse dagene.. hos meg varierte eggløsning veldig med Letrozol. Alt mellom dag 12-22 var vanlig for meg😅 var vel oftest på dag 17. Gikk på Letrozol i 2,5 år Anonymkode: 50dc0...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #24 Del Skrevet 7. april Mannen er sjekket ut (beklager om noe er oversett i tråden)? Hos oss viste det seg at han likevel var årsaken, etter 9-10 runder med medisinering av meg. Slett jobb fra leger/gyn som ikke fulgte opp dette først. Anonymkode: 81ec4...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 7. april Forfatter #25 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): hos meg varierte eggløsning veldig med Letrozol. Alt mellom dag 12-22 var vanlig for meg😅 var vel oftest på dag 17. Gikk på Letrozol i 2,5 år Anonymkode: 50dc0...b2e Takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 7. april Forfatter #26 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mannen er sjekket ut (beklager om noe er oversett i tråden)? Hos oss viste det seg at han likevel var årsaken, etter 9-10 runder med medisinering av meg. Slett jobb fra leger/gyn som ikke fulgte opp dette først. Anonymkode: 81ec4...efe Vi skal til gyn på sykehuset i slutten av måneden. Fikk timen i november. Tenkte å ta det opp da. Eller hvordan er det best å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #27 Del Skrevet 7. april lotte123 skrev (1 time siden): Vi skal til gyn på sykehuset i slutten av måneden. Fikk timen i november. Tenkte å ta det opp da. Eller hvordan er det best å sjekke? Mannen går enten til sin fastlege for henvisning, eller direkte privat. Veldig viktig at dere følger opp dette før du begynner på mer medisiner. Det skulle vært gjort med en gang. Og selv om du ikke skal på ny runde før denne timen er det bare å få det gjort, for dere kommer ikke videre i systemet før det er sjekket ut. Anonymkode: 81ec4...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå