Gå til innhold

Stygg sekk som ungdommer bruker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne sekken, hva er greia? Den er kjempestygg. Er den nydelig å ha på ryggen, er den eksepsjonelt praktisk? Kan folk slutte å være så jæv** mainstream? Ser gjenger med unge gå rundt med disse blærene.

IMG_6397.jpeg

Anonymkode: d57d5...1ed

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok fordi det er "in" ja, selv om det er råstygt og sikkert en ganske upraktisk sekk.

Anonymkode: 4dbb7...d66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig plaktisk. God plass. Ikke er jeg særlig ung lenger og følger heller ikke moten, men den sekken er den beste jeg har hatt. 

Anonymkode: 629ae...7a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk ja

Anonymkode: 3fb7b...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en storm trooper fra star wars...

Anonymkode: 3ae4b...7a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skoliose og den sekken er veldig behagelig på! I tillegg til at den er superpraktisk, får plass til masse og er enkelt å finne frem til ting. 

Anonymkode: bd4e0...f92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er dritstygg. Fatter ikke at noen vil ha den 

Anonymkode: 4e4e8...82e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser både romslig og praktisk ut. Nå har ikke jeg sett noen gå med dem, men jeg ville ikke stusset. Pen var den ikke, men er det så viktig?

Anonymkode: 5386d...958

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser denne over alt, om jeg møter en ungdomsgjeng har typisk hele gjengen denne sekken 😄 Den ser så klumpete og rar ut!

Dere som liker den, hva er det som gjør den praktisk? Hvordan ser den ut inni?

Anonymkode: 3086a...34c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at den ikke er så pen, men den er veldig praktisk med flere rom i forskjellige størrelser og fasonger som kan åpnes uten at man må åpne hovedrommet. Hovedrommet kan også åpnes helt opp, nesten som på en koffert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber ungdommer slutte å være så mainstream? Da er du nok på feil diskusjonsforum, for ungdommene som bruker disse sekkene er det nok ikke så mange av her på Kvinneguiden.

Jeg har to tenåringer som har sånne sekker, og jeg forstår godt at de vil ha det som alle andre har, for sånn er de fleste ungdommer, også jeg når jeg var på deres alder. 
Når det gjelder sekken så er den visst veldig behagelig og praktisk, i tillegg til at den er helt vanntett.

Men den koster en del.

Ellers tror jeg du først og fremst prøver å provosere de (voksne) her inne som har en sånn sekk.

Anonymkode: 9b844...49b

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den er stygg i det hele tatt. Synes alle DB-sekker har ganske rått design. Jævlig praktisk og robust er den også. 

Sjalu fordi du ikke har råd til en DB-sekk? Vedder på du gikk med Beckman-sekk på ungdomsskolen. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Denne sekken, hva er greia? Den er kjempestygg. Er den nydelig å ha på ryggen, er den eksepsjonelt praktisk? Kan folk slutte å være så jæv** mainstream? Ser gjenger med unge gå rundt med disse blærene.

IMG_6397.jpeg

Anonymkode: d57d5...1ed

Den er annerledes og nymoderne.
 

Nå må den konservative sutregjengen på 50+ her roe seg ned ett par hakk. Det har vært nok av ugly mote fra 70-tallet og oppover og dere har sikkert alle fulgt en mote som ikke var særlig lekkert, men som dere syns var lekkert fordi det var nytt og på mote. Krusepermanent, hockeysveis, Big size skulderputer osv osv. Mye av moten som i perioder har blitt veldig ut igjen og folk ser tilbake og syns den var fæl..har likevel kommet tilbake igjen. Feks hullete jeans, svære slengbukser, tykke nerdebriller, grilldresser osv.

Denne sekken syns mange er fæl fordi den enda er uvant, men sakte men sikkert ser vi den kanskje så mye at ‘de fleste skaffer seg en fordi det plutselig blir pent likevel. Før den blir veldig ut …for så kanskje bli kjempe poppis om 20-30 år igjen.

Et plagg jeg føler vi så tilsvarende med var denne boblejakka u der: Den er jo egentlig bigrim og det syntes vel de fleste i starten. Mange assosierte dem med horene på hjørnet. Likevel var den en jakke ‘alle’ gikk med 5 år senere. Til og med bestemor skaffet seg en. Gjerne i flere farger.

Nå er den vel på vei ut igjen og færre og færre går med dem. Om 5 år er det sikkert sosialt selv ord å gå med sånn jakke. Helt til de blir hot igjen om 30 år.

 

image.thumb.jpeg.afd7f6eb8577f487514e6bc9121659e7.jpeg

Anonymkode: bf226...1e1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Den er annerledes og nymoderne.
 

Nå må den konservative sutregjengen på 50+ her roe seg ned ett par hakk. Det har vært nok av ugly mote fra 70-tallet og oppover og dere har sikkert alle fulgt en mote som ikke var særlig lekkert, men som dere syns var lekkert fordi det var nytt og på mote. Krusepermanent, hockeysveis, Big size skulderputer osv osv. Mye av moten som i perioder har blitt veldig ut igjen og folk ser tilbake og syns den var fæl..har likevel kommet tilbake igjen. Feks hullete jeans, svære slengbukser, tykke nerdebriller, grilldresser osv.

Denne sekken syns mange er fæl fordi den enda er uvant, men sakte men sikkert ser vi den kanskje så mye at ‘de fleste skaffer seg en fordi det plutselig blir pent likevel. Før den blir veldig ut …for så kanskje bli kjempe poppis om 20-30 år igjen.

Et plagg jeg føler vi så tilsvarende med var denne boblejakka u der: Den er jo egentlig bigrim og det syntes vel de fleste i starten. Mange assosierte dem med horene på hjørnet. Likevel var den en jakke ‘alle’ gikk med 5 år senere. Til og med bestemor skaffet seg en. Gjerne i flere farger.

Nå er den vel på vei ut igjen og færre og færre går med dem. Om 5 år er det sikkert sosialt selv ord å gå med sånn jakke. Helt til de blir hot igjen om 30 år.

 

image.thumb.jpeg.afd7f6eb8577f487514e6bc9121659e7.jpeg

Anonymkode: bf226...1e1

En anonym helt vanlig jakke den der du viser til? Jakken under er vel et bedre eksempel.

Jeg håper at folk kun går for gjenbruk og hjemmelaga ting om 20-30 år. Så ja, mulig de gjengene jeg ser med styggsekken fortsatt går med den da. Krysser fingrene! 

IMG_6399.jpeg

IMG_6398.jpeg

Anonymkode: d57d5...1ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bryr deg seriøst om hva unger har på ryggen? Få deg et liv.

Anonymkode: 30e0f...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du ber ungdommer slutte å være så mainstream? Da er du nok på feil diskusjonsforum, for ungdommene som bruker disse sekkene er det nok ikke så mange av her på Kvinneguiden.

Jeg har to tenåringer som har sånne sekker, og jeg forstår godt at de vil ha det som alle andre har, for sånn er de fleste ungdommer, også jeg når jeg var på deres alder. 
Når det gjelder sekken så er den visst veldig behagelig og praktisk, i tillegg til at den er helt vanntett.

Men den koster en del.

Ellers tror jeg du først og fremst prøver å provosere de (voksne) her inne som har en sånn sekk.

Anonymkode: 9b844...49b

Ja, hvis man heter Ola Konform Nordmann, så.. Og du som mor kjøper dyr mote for at de ikke skal skille seg ut, i stede for å lære dem om kast og bruk samfunnet? Du får arrestere meg om jeg er helt på jordet nå. Kanskje barna har kjøpt sekkene selv med egne oppsparte penger. 

Anonymkode: d57d5...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner heller ikke greia. Vet ikke om jeg synes den er så fryktelig mye styggere enn andre sekker, men den er ikke direkte fin heller. Også ser det så utrolig teit ut når alle har lik 😂 Fatter ikke dette behovet for å ha lik som alle andre (og det gjorde jeg ikke da jeg var 14 heller).

Anonymkode: 9d087...cac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PURE/HONEY skrev (11 timer siden):

Synes ikke den er stygg i det hele tatt. Synes alle DB-sekker har ganske rått design. Jævlig praktisk og robust er den også. 

Sjalu fordi du ikke har råd til en DB-sekk? Vedder på du gikk med Beckman-sekk på ungdomsskolen. 

Jeg har råd til Douchebag-sekk, men ville aldri kjøpt en. Bare navnet på merket - drittsekk. Herregud, det er så teit.

Anonymkode: 9d087...cac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter den? Jeg har sett den i bruk og syns den virket veldig praktisk. Vil gjerne ha noe tilsvarende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

plaktisk

Veldig plaktisk lyggsekk! 

image.thumb.jpeg.ff6cfd63b4e8c3833071084adcf0c21a.jpeg

Anonymkode: 5f8ba...910

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...