Gå til innhold

Hva syns dere om antrekket ? (minus veska)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så identitetsløst. For meg blir dette antrekket bare en svart knappenålshode i universet. Det er klær, verken mer eller mindre... Noe du har smelt på deg selv fordi du ikke hadde noe annet reint i skapet og hadde liten tid.

Ikke noe jeg selv ville gått med og aldri noe jeg legger merke til med andre. Grå mus, du går i et med bakrunnsteppet, veldig kjedelig og like utdatert som 80 tallets hockeysveis igrunn. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer virkelig på hvordan andre på kg går kledd. Må være noe mega spennende klær, ballkjole til vanlig eller noe.

Anonymkode: cf045...c5e

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lurer virkelig på hvordan andre på kg går kledd. Må være noe mega spennende klær, ballkjole til vanlig eller noe.

Anonymkode: cf045...c5e

Tja viss du ikke evner å se noe annet enn denne sammensettingen av klær fra ca 10-14 år tilbake i tid eller ballkjoler i det offentlige rom i 2024 så ville jeg kanskje bestille meg en time til specsavers viss jeg hadde vært deg. De fleste klarer å henge litt med i motebildet, finne klær som kler kroppen og som en liker. Men klart, om en bare lever i en sort/hvitt verden der det bare finnes to ytterpunkter og dette er alternativene så må en jo gjerne gå kledd slik. Men særlig spennende, fint, tidløst eller moteriktig var det virkelig ikke, og når en spør om meningen om et antrekk på kg må det vel være helt innenfor å si nettopp det: utdatert, kjedelig, grå mus... 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt

Anonymkode: 9a592...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et antrekk for en sliten mamma som ikke har kjøpt nye klær på over 10 år

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange fine klær og antrekk. Også velger noen å vise så tydelig at de bare har gitt opp. Dette er i den siste kategorien.

Anonymkode: ce143...399

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skreppamedleppa skrev (4 timer siden):

Tja viss du ikke evner å se noe annet enn denne sammensettingen av klær fra ca 10-14 år tilbake i tid eller ballkjoler i det offentlige rom i 2024 så ville jeg kanskje bestille meg en time til specsavers viss jeg hadde vært deg. De fleste klarer å henge litt med i motebildet, finne klær som kler kroppen og som en liker. Men klart, om en bare lever i en sort/hvitt verden der det bare finnes to ytterpunkter og dette er alternativene så må en jo gjerne gå kledd slik. Men særlig spennende, fint, tidløst eller moteriktig var det virkelig ikke, og når en spør om meningen om et antrekk på kg må det vel være helt innenfor å si nettopp det: utdatert, kjedelig, grå mus... 

Oi, ble du så butt hurt? Skjønte ikke at det var en liten spøk. Det er klart ingen tror noen går i ballkjole, men du forstod ikke såpass. Det får du ta på egen kappe. 

Anonymkode: cf045...c5e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig 2010-2012 😂

Anonymkode: bf46f...99c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 19.24):

Dette da?

b7587d78a78f9870fd2b8da996bed497.jpg

Anonymkode: d21f4...34c

Kina ræl, tenker jeg.

Anonymkode: 3e0de...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette antrekk? 

Anonymkode: 7039c...f0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hva folk går med nå til dags var dette ett veldig fint antrekk. Det sagt så synes jeg ikke egentlig at det er veldig fint, men mer at folk kler seg som en dass når de følger motebildet nå til dags.

Anonymkode: 8e57a...620

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...