Gå til innhold

Dersom en passe pen og slank kvinne midt i førtiårene søker elsker…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke plattformer er best å benytte i jakten på en «trofast» elsker?

Anonymkode: ca06a...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De samme forumene som passe pene og overvektige kvinner i midten av førtiårene holder til.

Anonymkode: 9823d...668

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De samme forumene som passe pene og overvektige kvinner i midten av førtiårene holder til.

Anonymkode: 9823d...668

Og hvor er det da? Ts

Anonymkode: ca06a...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De samme forumene som passe pene og overvektige kvinner i midten av førtiårene holder til.

Anonymkode: 9823d...668

Og hvor er det da? Ts

Anonymkode: ca06a...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke plattformer er best å benytte i jakten på en «trofast» elsker?

Anonymkode: ca06a...232

Cupido kanskje. 
Kommer an på hva du søker, men FetLife kan jo vurderes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De samme forumene som passe pene og overvektige kvinner i midten av førtiårene holder til.

Anonymkode: 9823d...668

Småfeite norske kvinner fra 40 og opp er de deiligste kvinnene på jorda. Dere er bare helt herlige.! 😋

  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gentleman59 skrev (17 timer siden):

Cupido kanskje. 
Kommer an på hva du søker, men FetLife kan jo vurderes. 

Fetlife er et nettsted for folk med kinky preferanser som feks bdsm. Ts sier ikke noe om at hun har det. Det er heller ikke primært et datingsted. 

Anonymkode: dd66c...e52

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fetlife er et nettsted for folk med kinky preferanser som feks bdsm. Ts sier ikke noe om at hun har det. Det er heller ikke primært et datingsted. 

Anonymkode: dd66c...e52

TS sier ikke at ts ikke har noen spesielle fetisher eller ønsker.

FetLife fungerer som et datingsted akkurat som andre nettsteder -  om man ønsker - kommer an på hvorledes man velger å benytte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder

Anonymkode: 1d3d3...5b2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor du finner han, bare han er i desperat nød, noe de fleste menn er. Da blir han trofast så lenge du vil.

Anonymkode: f77cb...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (34 minutter siden):

TS sier ikke at ts ikke har noen spesielle fetisher eller ønsker.

FetLife fungerer som et datingsted akkurat som andre nettsteder -  om man ønsker - kommer an på hvorledes man velger å benytte det. 

Men det er et sted som tiltrekker seg flere utro, folk med fetisher eller som er utenfor nomalen opptatt av sex, så det vil jo absolutt gi utslag på hvem hun møter. Så spørs hva ts ser etter. Bra å nevne den tilfelle hun er ute etter akkurat det. 

Anonymkode: dfb14...074

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheter her på KG......

Anonymkode: 34f1a...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner dem overalt! 

Cupido, Victoriamilan.no, Tinder, Happn, ute på byen. 

Anonymkode: 5616a...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame50+ her.

Har profil på FetLife selv om jeg er vanilla all the way. Får MASSE meldinger fra menn i alle aldere som tilbyr sine tjenester. 
Og det er mange folk der som er vanilla.
Traff en av elskerne mine der for snart 4 år siden. Sexen er fortsatt fantastisk. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 18.33):

Hvilke plattformer er best å benytte i jakten på en «trofast» elsker?

Anonymkode: ca06a...232

Dersom en passe pen og slank kvinne midt i førtiårene søker elsker…

så finner hun det med et knips. Det er et utvalg herfra til evigheten. Utfordringa er selvsagt å finne en som både duger og vil være en "trofast" elsker. Til det første; det florerer av menn som duger som elskere, om du gir dem muligheten, og gir av deg selv. Til det siste; om det er viktig for deg at elskeren er "trofast" så vil du garantert bli skuffet, med mindre du med "trofast" mener en ganske så begrenset periode. Trofaste elskere/elskerinner er de der følelser, og gjerne lovnad om at man skal forlate sin eksisterende partner, inngår. 

Plattformer? Alle som er nevnt så langt. Cupido, Fetlife, Tinder, Nakentid, SpicyMatch blant andre. Om du evner å kose deg med et glass rødvin (eller tre) mens du selekterer vekk alle du ikke finner interessante, samt etablerer dialog med noen potensielt spennende leketøy så har du underholdning og kos med lengde som et par sesonger av GOT 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men det er et sted som tiltrekker seg flere utro, folk med fetisher eller som er utenfor nomalen opptatt av sex, så det vil jo absolutt gi utslag på hvem hun møter. Så spørs hva ts ser etter. Bra å nevne den tilfelle hun er ute etter akkurat det. 

Anonymkode: dfb14...074

Haha. Jeg er dame og både på Fetlife og andre steder. Det er nok på Fetlife flest spiller med åpne kort. Men, Fetlife er i hovedsak retta mot kink. Selv om det ikke var ment for treff, er det mye av det der. 

Til TS vil jeg si at din omtale om deg selv desverre vitner om lav heller enn høy selvtillit, da utseende er revnende likegyldig for HVOR man får treff med en viss type menn. En "trofast" elsker? Mener du en som bare ligger med deg, men som ikke blir noe annet enn en elsker?

Dersom ikke spørsmålet gjaldt slanke damer, kunne jeg kommer med flere steder jeg selv er fornøyd med. Men jeg er overhodet ikke slank, bare godt mettet seksuelt 😈

Anonymkode: 40176...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 19.58):

Haha. Jeg er dame og både på Fetlife og andre steder. Det er nok på Fetlife flest spiller med åpne kort. Men, Fetlife er i hovedsak retta mot kink. Selv om det ikke var ment for treff, er det mye av det der. 

Til TS vil jeg si at din omtale om deg selv desverre vitner om lav heller enn høy selvtillit, da utseende er revnende likegyldig for HVOR man får treff med en viss type menn. En "trofast" elsker? Mener du en som bare ligger med deg, men som ikke blir noe annet enn en elsker?

Dersom ikke spørsmålet gjaldt slanke damer, kunne jeg kommer med flere steder jeg selv er fornøyd med. Men jeg er overhodet ikke slank, bare godt mettet seksuelt 😈

Anonymkode: 40176...9e7

Får jeg lov å spørre hvilke steder du er fornøyd med? Jeg spørr for en venn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann rundt 50 her, som gjerne skulle hatt elskerinne, så jeg lurer også på hvor det er lurt å lete…

Anonymkode: 48a0b...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2024 at 2:58 PM, AnonymBruker said:

Muligheter her på KG......

Anonymkode: 34f1a...ffe

Da må man ble kjent og snakke sammen. Det er ikke lett, i hvert fall ikke når de fleste skriver som Anonym Bruker.

Anonymkode: d1483...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...