Gå til innhold

Alternativer til vanlig vippetang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tykke og lange vipper. Problemet er at de er tunge, så de bøyes ikke opp like mye som jeg ønsker. Spesielt ved bruk av mascara mister de mye av bøyen. 

Jeg finner ingen vippetang som fungerer på øynene mine… fasongen er helt feil, så jeg får ikke bøyet alle vippene og det ser verre ut enn om jeg ikke bruker vippetang. 

Noen som har erfaring med andre alternativer enn vippetang som klemmer vippene? per nå bruker jeg en vippebørste som jeg presser/kammer vippene oppover med før jeg sminker meg. Det fungerer bittelitt, men ikke tilstrekkelig. 

Ønsker meg vippeløft, men på grunn av lang reisevei og liten baby så er ikke det et alternativ per nå. 

Anonymkode: 90b26...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roci skrev (30 minutter siden):

Perfekt! Akkurat noe slik jeg håpte at fantes 😊 takk!

Anonymkode: 90b26...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger bare en skje

 

 

Anonymkode: 6f3c8...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beter vippetang fungerer veldig bra! Den kan du få tak i på vita for 99kr. Jeg har veldig sta vipper som peker ned hele tiden, men med denne så holdt vippene mine hele dagen. Samtidig er det viktig å ha riktig teknikk og bruke riktig mascara. Ofte er vanntett mascara som holdes bedre oppe, men loreal air volum waterproof (den blå beholderen) funker også veldig bra og kan fjernes enkelt med varmt vann. Riktig teknikk ved påføring av mascara er også viktig.

Endret av Anne Eriksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Eriksen skrev (1 time siden):

Beter vippetang fungerer veldig bra! Den kan du få tak i på vita for 99kr. Jeg har veldig sta vipper som peker ned hele tiden, men med denne så holdt vippene mine hele dagen. Samtidig er det viktig å ha riktig teknikk og bruke riktig mascara. Ofte er vanntett mascara som holdes bedre oppe, men loreal air volum waterproof (den blå beholderen) funker også veldig bra og kan fjernes enkelt med varmt vann. Riktig teknikk ved påføring av mascara er også viktig.

Er ikke at vippene ikke holder seg ved å bruke vanlig vippetang som er problemet. Problemet er rett og slett at ingen vippetang passer fasongen på øynene mine. Har den du har nevnt her og den passer ikke øynene mine. Ikke engang sminkøren i bryllupet mitt fikk til å bruke vippetang på meg 🙉

Der vippetanga får "tak" holder vippene seg hele dagen, men det ser litt teit ut når det kun er deler av øyet. 

Anonymkode: 90b26...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 23.37):

Er ikke at vippene ikke holder seg ved å bruke vanlig vippetang som er problemet. Problemet er rett og slett at ingen vippetang passer fasongen på øynene mine. Har den du har nevnt her og den passer ikke øynene mine. Ikke engang sminkøren i bryllupet mitt fikk til å bruke vippetang på meg 🙉

Der vippetanga får "tak" holder vippene seg hele dagen, men det ser litt teit ut når det kun er deler av øyet. 

Anonymkode: 90b26...813

Du klarer ikke bøye den til selv, om du trenger mer bøy sideveis?

Anonymkode: 94033...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du klarer ikke bøye den til selv, om du trenger mer bøy sideveis?

Anonymkode: 94033...baf

Å bøye til selve vippetangen du tenker på? Har ikke forsøkt, men usikker på om det hadde hjulpet. Tror den uansett ikke får tatt alle vippene da øynene er så store. Også må det vel være vanskelig å få bøyd den jevnt? 🙉

Anonymkode: 90b26...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...