Gå til innhold

Har jeg driti skikkelig i salaten? I forbindelse med jobb?


Anbefalte innlegg

Klarte å gi uttrykk for at jeg er veldig begeistret for en mannlig kollega på fredagspils. Vi har et strikt profesjonelt forhold, og nå lurer jeg på om jeg har ødelagt alt.

Aldri mer alkohol kombinert med jobb

Anonymkode: fdb1e...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sa du det direkte til ham? Eller til andre kollegaer? 

Anonymkode: 52cc5...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har enten driti på draget, eller tråkka i salaten 🤣

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp at det blir tatt som jovialt fyllarør og good times, ikke tenk på det. Ingenting er ødelagt.  

Anonymkode: 1f071...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klarte å gi uttrykk for at jeg er veldig begeistret for en mannlig kollega på fredagspils. Vi har et strikt profesjonelt forhold, og nå lurer jeg på om jeg har ødelagt alt.

Aldri mer alkohol kombinert med jobb

Anonymkode: fdb1e...50f

Umulig å si med så lite info. At du spør uten å fortelle mer tyder på at du kanskje har litt dårlig vurderingsevne og det vil jo vise seg på mange måter i en jobbe

fejs burde vi fått info om: Er der begeistret for ham mer en. Profesjonelt? Sa du det til ham eller andre, en eller mange? Hva var responsen? Var alle dritings eller bare litt påseilet? 

Anonymkode: 51457...784

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det til han og en til. Og stemningen virket ok, men dette er en veldig ryddig og strikt fyr.

Fungerer ellers bra sosialt på jobb, men denne var vond.

Anonymkode: fdb1e...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mezzosoprena skrev (14 minutter siden):

Du har enten driti på draget, eller tråkka i salaten 🤣

Eller muligens begge deler? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som det kommer på mandag. Forhåpentligvis tar han det som et kompliment, men kanskje han ønsker avstand til deg også. Du må bare respektere det han ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sa det til han og en til. Og stemningen virket ok, men dette er en veldig ryddig og strikt fyr.

Fungerer ellers bra sosialt på jobb, men denne var vond.

Anonymkode: fdb1e...50f

Smil og le og si at du ble litt vel ivrig etter et par glass øl :) Sånt skjer og du er i hvert fall ikke den første og blir heller ikke den siste. 

Anonymkode: 05272...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi der dreit du skikkelig i salaten ja! Hold oss oppdatert! :ninja::fnise:

Anonymkode: b946c...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk The Tower og 3 of cups forresten så det er nok selve hendelsen regner jeg med :o

Anonymkode: b946c...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Får opp at det blir tatt som jovialt fyllarør og good times, ikke tenk på det. Ingenting er ødelagt.  

Anonymkode: 1f071...84d

Enig. Bare lat som ingen ting på mandag. 

Hva om det var deg i hans sted? Ville du brydd deg? Nei da, kanskje til og med hyggelig å bli ekstra godt likt, selv av noen som ikke er aktuell.

Anonymkode: 55d0c...48b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har ikke driti i salaten. Du har tråkket på draget

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at slikt i det hele tatt blir et nummer utav.

Anonymkode: d0faf...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken skrev (9 minutter siden):

Nei, du har ikke driti i salaten. Du har tråkket på draget

Slik opplevdes det for meg:

"Hei, folkens! Jeg ønsket bare å kaste mine to bukser inn i katta og dele noen tanker med dere alle. Nylig har jeg vært oppe i trærne, og jeg må si, det var virkelig en stjerne i himmelen! Jeg følte virkelig at jeg hadde blomster i ørene da jeg så utsikten. Å være der oppe fikk meg virkelig til å høre lyden av bananer, hvis du skjønner hva jeg mener!

Men ikke alt er smør på flesk. Jeg har også hatt mine hender fulle med noen virkelig rå egg nylig. Det var som å gå på vannet hver dag! Jeg måtte virkelig bite tungen av meg for å ikke gå i veggen. Det var virkelig som å fange en fisk i en bøtte, hvis du skjønner hva jeg mener.

Uansett, husk å holde katta og ta alt med en kake i ovnen. Livet er virkelig en potet i hatten, så la oss gjøre det verste ut av det sammen! Takk for at dere tok dere tid til å høre på mine kruseduller. Ha en pølse av en dag, alle sammen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken skrev (2 minutter siden):

Slik opplevdes det for meg:

"Hei, folkens! Jeg ønsket bare å kaste mine to bukser inn i katta og dele noen tanker med dere alle. Nylig har jeg vært oppe i trærne, og jeg må si, det var virkelig en stjerne i himmelen! Jeg følte virkelig at jeg hadde blomster i ørene da jeg så utsikten. Å være der oppe fikk meg virkelig til å høre lyden av bananer, hvis du skjønner hva jeg mener!

Men ikke alt er smør på flesk. Jeg har også hatt mine hender fulle med noen virkelig rå egg nylig. Det var som å gå på vannet hver dag! Jeg måtte virkelig bite tungen av meg for å ikke gå i veggen. Det var virkelig som å fange en fisk i en bøtte, hvis du skjønner hva jeg mener.

Uansett, husk å holde katta og ta alt med en kake i ovnen. Livet er virkelig en potet i hatten, så la oss gjøre det verste ut av det sammen! Takk for at dere tok dere tid til å høre på mine kruseduller. Ha en pølse av en dag, alle sammen!"

:fnise: Ja syntes det var morsomt og søtt. Også selve problemstillingen. Ja, det er pinlig og man må bare ta konsekvensene for det. Jeg håper ts holder oss oppdatert jeg :popcorn:

Anonymkode: b946c...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Mezzosoprena said:

Du har enten driti på draget, eller tråkka i salaten 🤣

Får håpe hun ikke jobber i kantine.

Anonymkode: e2752...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Dette har bare blitt veldig kleint. Fra å ha en god tone, er vi nå der at kommunikasjonen er på minimum. Nesten sånn at andre ser spørrende på oss.

Jeg har tydeligvis både tråkket og driti i salaten... Men. Klarer ikke å tenke annet enn at dette ikke var så ille, og at han overdriver.

 

Anonymkode: fdb1e...50f

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Oppdatering: Dette har bare blitt veldig kleint. Fra å ha en god tone, er vi nå der at kommunikasjonen er på minimum. Nesten sånn at andre ser spørrende på oss.

Jeg har tydeligvis både tråkket og driti i salaten... Men. Klarer ikke å tenke annet enn at dette ikke var så ille, og at han overdriver.

 

Anonymkode: fdb1e...50f

❤️:klem3: Nå får du se hans ekte sider om enn på en lei måte 😕 Hev deg over det ts! ❤️ 

Anonymkode: b946c...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oppdatering: Dette har bare blitt veldig kleint. Fra å ha en god tone, er vi nå der at kommunikasjonen er på minimum. Nesten sånn at andre ser spørrende på oss.

Jeg har tydeligvis både tråkket og driti i salaten... Men. Klarer ikke å tenke annet enn at dette ikke var så ille, og at han overdriver.

 

Anonymkode: fdb1e...50f

Se her ja, du dreit på kebaben. Fort hjårt!

Går seg nok til skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...