Gå til innhold

Sender dere snap for å såre dem dere sender til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, sender snap for å vise når jeg gjør noe gøy og koser meg. Eventuelt for å ha en samtale.

Anonymkode: 54524...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at andre har det kjekt, men hvorfor får ikke jeg være med? 
 

Inviterer og spør noe selv, men er ikke mange jeg har. 

Anonymkode: a355d...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har noen venninner som sender meg bilder av at de er på tur og koser seg. Jeg forstår faktisk ikke greia. Det er så mange som aldri har råd til turer, hvorfor prakke på dem bilder "se som vi koser oss" 

Post heller på FB så kan man kjapt scrolle forbi om man ikke gidder å se. Forstår om det er til besteforeldre av barna eller nær familie. Men venner og perifere.. Nei det er merkelig for meg. 

Det er litt sånn kvinnfolk på 50+ oppførsel. 

Anonymkode: a4436...abe

Man vel ikke se på snappene heller?

Jeg avinstallerte Snap fordi det ble for masete. Ikke fordi folk sendte snapper fra tur eller ferie, men på grunn av snapper av helt meningsløse ting og endeløse selfier. 

Anonymkode: dfbfd...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 15.28):

Nei. Tvert om tar jeg litt hensyn. Jeg sender ikke snap om hvor kjekt jeg har det til noen jeg vet som f.eks går gjennom noe vondt akkurat nå.  Jeg sender ikke snap med bilder av alkohol jeg drikker til venner som er kristne og avholds, f.eks.

Anonymkode: 47ab9...e9b

Bare litt nyskjerrig, hvorfor sender du Ikke snap med bilder av alkohol bare fordi eventuelle mottakere ikke drikker?

Jeg har vært avholds de siste fem årene, det har bare blitt sånn, og jeg trives veldig godt uten alkohol, men hadde synes det var litt trist å ikke få snap fra gode venner, eller barna mine feks fordi det var alkohol med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 17.46):

Det er det samme. Vise at du har det kjekt til en som ikke har det eller er alene. 

Anonymkode: a355d...f31

Har fått noen slike snap når jeg har hatt det kjipt, har gitt meg et spark i reva til å komme meg ut selv! Det er du som bestemmer hvordan du skal agere.

Hadde det ikke vært verre om det var helt stille, hvis de fleste rundt deg har det bra ville det jo vært helt stille, om de ikke kunne dele gode ting. Prøv å la det inspirere deg, ikke gjort over natten men DET GÅR AN. Faktisk er eneste måten å bli bedre på å endre tankegangen eller adferden, hvorfor ikke begynne med en gang, litt etter litt blir ting bedre. Begynn med å få lys om morgenen, minimum fem minutter dagslys så snart som mulig, dette ville hjelpe den biologiske klokken din, gi deg dopamin og være veldig bra for søvnen, noe av det beste du kan gjøre.

Så prøv deg frem med meditasjon, yoga og trening, kosthold og forsøk å komme i en eller annen slags organisert aktivitet hvis du ikke er i jobb/studier.

Ikke alt passer for alle, men en kombinasjon av tiltakene over vil garantert hjelpe deg p få det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2024 at 1:27 PM, AnonymBruker said:

Får snaper fra turer, reiser og masse fine opplevelser. Men aldri om jeg får være med. Er det for å skryte og vise hva jeg går glipp og ikke får være med på? Blir skikkelig lei meg. 

Anonymkode: a355d...f31

Uten tvil! Vet jeg at personen av f.eks økonomisk grunner ikke kan være med på en slik tur så føles det ekstra godt å sende en snap eller 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at det er en god del folk som sender snap/deler bilder for å skape misunnelse. Det er vel en form for narsissisme og behov for oppmerksomhet. De værste skjuler seg bak frasen «jeg ønsker å inspirere andre» - med hva da? Hvor mange venner du har? Turer til syden? Fester?

Anonymkode: 230fa...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei, men jeg viser skjønn. Jeg overlasser ikke venner som jeg vet sliter økonomisk med snapper fra reiser f.eks, spesielt om de har gitt uttrykk for at de skulle ønske de hadde råd til å kunne reise. Sender kanskje en god morgen hilsen eller noe, men enig at man nærmer seg et "in your face!" landskap om man sender masse om hvor fett man har det på tur til disse. 

Anonymkode: cc8a2...cd1

Skjønner ikke helt det der, selvfølgelig i noen helt spesielle tilfeller kan jeg forstå det, men selv elsker jeg å se snap fra luksus greier selvom det er utopisk for meg 

Nå har jeg ekstremt god fantasi da, og elsker å dagdrømme så har kanskje noe med det å gjøre 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...