Gå til innhold

Sender dere snap for å såre dem dere sender til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får snaper fra turer, reiser og masse fine opplevelser. Men aldri om jeg får være med. Er det for å skryte og vise hva jeg går glipp og ikke får være med på? Blir skikkelig lei meg. 

Anonymkode: a355d...f31

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Anonymkode: 87f0e...125

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Anonymkode: 4530d...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. 

Slår det meg at noe kan såre, så dropper jeg det. Sender ikke bilder av familielykke på fjellet til min ufrivillig, barnløse, venninne. 

Er det folk som burde invitert deg med? Eller er det et forventningsgap mtp hvor nær du egentlig er? 

Anonymkode: 5cc48...3db

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei slikt lavmål bruker jeg ikke tid på. Har du spurt om å få bli med? Man må faktisk jobbe veldig aktivt for å bli inkludert selv om man kan oppleve det ubehagelig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke, men du må ta ansvar for deg selv og dra på turer, reiser og få fine opplevelser, og så sende snapper du, også. Jeg sitter aldri å spekulerer på hvorfor jeg ikke "får være med".

Skal man være helt avhengig av at andre "tar en med", og hvis ikke så blir livet helt tomt? En slik situasjon kan man ikke sette seg selv i.

Anonymkode: fdb44...a22

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er aldri min intensjon. Hvem er det som sender snap fra ting du skulle vært invitert med på da? Venner? Familie? 

Anonymkode: 7d9e4...be5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har aldri skjedd at jeg sender bilder til noen for at de skal bli lei seg. 

Blir heller ikke invitert på så mye, men det er fordi jeg har takket nei for mange ganger i dårlige perioder og nå tror folk jeg ikke ønsker å være med på noe. 

Jeg må jo tøffe meg opp å spørre om å være med tenker jeg. Invitere litt mer selv også. 

Anonymkode: 20bc3...847

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sender jo ikke snap av turer til folk som er på samme tur. Har du spurt om å bli med? Eller foreslått noe selv? 

Anonymkode: d8ad5...895

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøhh nei! At du tenker slik beviser jo bare at du ikke tar ansvar for dine egne følelser. Det er kun DU som kan endre hvordan du føler rundt dette. Verden kan faktisk ikke ta hensyn til hvordan du kan føle det (innefor en viss grad selvfølgelig)

Anonymkode: ba3b4...69b

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tvert om tar jeg litt hensyn. Jeg sender ikke snap om hvor kjekt jeg har det til noen jeg vet som f.eks går gjennom noe vondt akkurat nå.  Jeg sender ikke snap med bilder av alkohol jeg drikker til venner som er kristne og avholds, f.eks.

Anonymkode: 47ab9...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ellers er meningen med snappen da? Det er for å dele eller skryte? Jeg har det så fint her på tur eller reise osv. 

Anonymkode: a355d...f31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Men hvis du tror dine venner er så ondskapsfulle, så er det vel like greit at du slipper være med?

Jeg har iallefall ikke lyst å henge med folk som jeg tror aktivt går inn for å såre meg.

Anonymkode: 9b307...2cb

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg over 40 og bruker ikke snap eller andre medier for å legge ut bilder av familien eller ferieturer. Akkurat det ser jeg ikke vitsen med. Mine tenåringer derimot, dokumenterer ALT. Vokser det vel av seg. Jeg kan sende bilder til søsken og min mor da, eller andre om de spør. 

Anonymkode: 98d61...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blir sliten av alt man må tenke på. Er det ikke hyggelig å få snap da? For meg er det bare en måte å holde kontakten på. En måte å vise at man tenker på noen på.. Ligger ikke så mye mer bak enn som så. Aldri slått meg at jeg ikke skal sende snap av familien til venner som er barnløse. Familien er jo hele livet mitt. Da har jeg ikke mye å dele igjen, og da mister vi jo helt kontakten da.. er det bedre?

Anonymkode: 3929a...df3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tanken på at det er skikkelig trist å få snap fra samlet gjeng på tur med sol, god mat osv som sitter helt alene. Det brister et hjerte. Bedre å ikke få snap da. 

Anonymkode: a355d...f31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker man på personen sender man heller en koselig meld og hører hvordan det går? 

Anonymkode: a355d...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. Sender slike snap for å vise at man har det kjekt.

Anonymkode: d18c4...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva ellers er meningen med snappen da? Det er for å dele eller skryte? Jeg har det så fint her på tur eller reise osv. 

Anonymkode: a355d...f31

For å vise hva de gjør akkurat da. Behøver ikke å være noe dypt bak det. 

Anonymkode: fde77...de8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Selvsagt ikke. Sender slike snap for å vise at man har det kjekt.

Anonymkode: d18c4...ff9

Det er det samme. Vise at du har det kjekt til en som ikke har det eller er alene. 

Anonymkode: a355d...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...