Gå til innhold

Pankopanert torsk fra Lerøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte 2 pakker med pankopanert torsk fra Lerøy i går, det er kjølevare. Noen som vet om de er ok å fryse? De har jo ikke vært frosne før, er vel slags «ferskvare»? 

Anonymkode: a9329...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har hendt at jeg har lagt pakken i fryseren men ikke så ofte, har ikke registrert noe negativt, synes de var god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjøpte 2 pakker med pankopanert torsk fra Lerøy i går, det er kjølevare. Noen som vet om de er ok å fryse? De har jo ikke vært frosne før, er vel slags «ferskvare»? 

Anonymkode: a9329...79d

Jeg jobber i butikk og er 99% sikker på at på pakka så står det "Opptint" dvs at den har vært fryst før

Anonymkode: b9ccf...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber i butikk og er 99% sikker på at på pakka så står det "Opptint" dvs at den har vært fryst før

Anonymkode: b9ccf...d52

Takk, det har du helt rett i… jeg trodde jeg saumfarte pakningen, men overså det helt! 🤣

Anonymkode: a9329...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg jobber i butikk og er 99% sikker på at på pakka så står det "Opptint" dvs at den har vært fryst før

Anonymkode: b9ccf...d52

Jeg har aldri jobbet i butikk men kan garantere at all «fersk» fisk i matbutikkene er tint opp. Bare å se på baksiden der det er liten skrift.

Anonymkode: 4c4d7...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har aldri jobbet i butikk men kan garantere at all «fersk» fisk i matbutikkene er tint opp. Bare å se på baksiden der det er liten skrift.

Anonymkode: 4c4d7...7d4

Når man kjøper fisk i ferskvaredisk har den ingen liten skrift på baksiden. Så nei, det kan du nok ikke garantere.

Anonymkode: b88fe...246

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når man kjøper fisk i ferskvaredisk har den ingen liten skrift på baksiden. Så nei, det kan du nok ikke garantere.

Anonymkode: b88fe...246

Mente ikke ferskvaredisk, men vanlig matbutikk.

Anonymkode: 4c4d7...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...