Gå til innhold

Kan noen lese meg ang et vennskap?


Anbefalte innlegg

Det er et potensielt gryende nytt vennskap på vei. Dette er en venninne av kjæresten min, men som jeg også nylig har begynt i kor sammen med. Hun er veldig hyggelig, og sier fine ting som gjør at det virker som hun liker meg som person. Vi snapper litt innimellom, sender bilder av diverse. Jeg pleier å kommentere og vise interesse i det hun sender, og håper litt at det skal være starten på en liten samtale av noe slag, bare nok til at man viser at man vil bli bedre kjent. Men hun sender alltid bare et hjerte tilbake på mine kommentarer, og alltid bare et hjerte som svar på bilder jeg sender. Kan noen klarsynte se om hun er åpen for å bli bedre kjent? Et vennskap på sikt? Jeg syns det hadde vært hyggelig siden hun som sagt er venninne med kjæresten min. Kjæresten min er også en god venn av mannen hennes, så de er egentlig et vennepar av han. Setter pris på om noen vil prøve å lese noe ang dette :) 

Anonymkode: 7163e...521

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn jeg tolker det utifra posten din så tenker jeg at venninnen av kjæresten din kan være beskjeden og ikke helt vet hva hun skal svare eller si og at det er derfor hun ofte bare skriver et hjerte. Det kan være at hun er redd eller bekymret for å skrive noe feil og at hun har tidligere erfaringer med noe hvor hun fucket opp med å si for mye (spesielt i starten).

Du må gi henne litt tid og ikke gi opp. Det er godt mulig hun kan bli en rimelig god venn, men trenger litt tid på seg til å bli fullt trygg på deg og den du er.

Gi henne tid :)

Anonymkode: 6f5a2...ea7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn jeg tolker det utifra posten din så tenker jeg at venninnen av kjæresten din kan være beskjeden og ikke helt vet hva hun skal svare eller si og at det er derfor hun ofte bare skriver et hjerte. Det kan være at hun er redd eller bekymret for å skrive noe feil og at hun har tidligere erfaringer med noe hvor hun fucket opp med å si for mye (spesielt i starten).

Du må gi henne litt tid og ikke gi opp. Det er godt mulig hun kan bli en rimelig god venn, men trenger litt tid på seg til å bli fullt trygg på deg og den du er.

Gi henne tid :)

Anonymkode: 6f5a2...ea7

Tusen takk for svar❤️😊

Anonymkode: 7163e...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn jeg tolker det utifra posten din så tenker jeg at venninnen av kjæresten din kan være beskjeden og ikke helt vet hva hun skal svare eller si og at det er derfor hun ofte bare skriver et hjerte. Det kan være at hun er redd eller bekymret for å skrive noe feil og at hun har tidligere erfaringer med noe hvor hun fucket opp med å si for mye (spesielt i starten).

Du må gi henne litt tid og ikke gi opp. Det er godt mulig hun kan bli en rimelig god venn, men trenger litt tid på seg til å bli fullt trygg på deg og den du er.

Gi henne tid :)

Anonymkode: 6f5a2...ea7

Jeg legger tarotkort og du har helt rett. Venninnen til ts er svært forsiktig, men gleder seg samtidig stort over det gryende vennskapet med ts og hun skjønner at ts ikke er som tidligere vennskap som har vært en dårlig erfaring. 

Det som kan ødelegge dette er hvis du ts presser på litt for fort på et bilde om hvordan du håper vennskapet kan bli, kortene råder deg til å gi slipp på forhåpninger og forventninger til henne nå, fokuser på andre ting, så kommer hun mye mer til deg av seg selv. Men hun liker deg og gleder seg over deg. :)

Anonymkode: ca4de...5d6

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg legger tarotkort og du har helt rett. Venninnen til ts er svært forsiktig, men gleder seg samtidig stort over det gryende vennskapet med ts og hun skjønner at ts ikke er som tidligere vennskap som har vært en dårlig erfaring. 

Det som kan ødelegge dette er hvis du ts presser på litt for fort på et bilde om hvordan du håper vennskapet kan bli, kortene råder deg til å gi slipp på forhåpninger og forventninger til henne nå, fokuser på andre ting, så kommer hun mye mer til deg av seg selv. Men hun liker deg og gleder seg over deg. :)

Anonymkode: ca4de...5d6

Tusen takk for kortlegg❤️ Så fint å tenke på :) Jeg presser ikke på i det hele tatt, og det skal jeg heller ikke gjøre. Jeg skal gjøre som du sier, gi slipp på forventninger :)

Anonymkode: 7163e...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...