Gå til innhold

Hva slags mennesker liker mister Bean humor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært fan av Rowan Atkinson siden "Not the Nine O'Clock News" (1979-1982); har ledd mye av ham. Mannen er også kjempesmart med en IQ på 178, og har også vist seg som en tydelig forsvarer av ytringsfriheten. Her et klipp fra Graham Norton Show, der han forteller om hvordan det kan bli i hverdagen når man har et så kjent fjes.

 

Anonymkode: eb92a...f15

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, Trek said:

Jeg synes de gamle mr. Bean episodene er morsomme. All sånn tørr vittig engelsk humor er min greie😀

Rowan Atkinson Live er om mulig enda bedre! 

 

Anonymkode: 96b34...23d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

Anonymkode: 96b34...23d

Takk🤩 You made my day😆👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn og mennesker med downs syndrom 

Anonymkode: b3bef...ac3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Barn og mennesker med downs syndrom 

Anonymkode: b3bef...ac3

Ja, de også 😊

Anonymkode: 72a61...fa5

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de gamle episodene, har ikke sett noe av han på lenge.. Min mann hatet han!🙃

Anonymkode: 870b2...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig sansen for Rowan Atkinson. Så jeg liker også Mr. Bean. Men han er også veldig god live! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man kan kategorisere meg eller andre liker Mr Bean bare ut fra det.

Jeg liker også Black Adder med samme skuespiller, men vidt forskjellig humor.

Svært få mestrer å levere fysisk språkløs humor. Det er derfor han er så populær og kjent over hele verden, det er ingen språkbarrierer. Man så dette også med Chaplin og med Kramer-karakteren i Seinfeld. Mange forstår ikke eller liker ikke Seinfeld-humoren, men de elsker Kramer.

Anonymkode: 560db...946

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som liker Mr Bean så må dere se denne fantastiske nye humorserien på NRK: https://tv.nrk.no/serie/ikke-tenk-paa-meg

Ansiktet til hun ene er hysterisk morsomt 😂 Det er nok vår nye humordronning, dette.

Anonymkode: 4fd6c...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy og nostalgisk, og noe hele familien kan se sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister bønne var morsom da jeg var yngre.

Anonymkode: e7af1...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

For de som liker Mr Bean så må dere se denne fantastiske nye humorserien på NRK: https://tv.nrk.no/serie/ikke-tenk-paa-meg

Ansiktet til hun ene er hysterisk morsomt 😂 Det er nok vår nye humordronning, dette.

Anonymkode: 4fd6c...574

Skulle det være morsomt??

Anonymkode: 96b34...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg! Er morsomt, man forstår det uansett alder og språk. Barndomsminner, og jeg er bare 16! Gøy å se med andre, husker jeg så det med mor og søster, og etterhvert bestemor som har demens. Man trenger ikke å huske historien, er bare morsomt litt hele tiden uten å trenge en sammenheng!

Anonymkode: 1facb...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 10.06):

Mr Bean er jo passende for folk i alle aldre da den ikke har med noe særlig språk og er ganske enkel. Min 7-åring OG min far elsker å sitte sammen i sofaen og le av Mr Bean 🥰

Anonymkode: 125bf...0ed

Det gjør sønnen min på 7 også 😄 Trodde dette var utdødd humor, men tydeligvis ikke 😄

Anonymkode: c5a2c...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange gode Mr. Bean-sketsjer! Bean på restaurant med beef tartar, når han må nyse i kirka, når han skifter foran en blind mann, når han dirigerer et korps i juleepisoden, eksamensepisoden, når han vasker klær, nyttårsfeiringen og kalkunen på hodet, når han møter dronningen!! Altså, dersom du ikke klarer å kose deg med en av de klassikerne, så har du det trist i livet...

Anonymkode: 8f563...f90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Bean er vittig. Ikke like mye alltid,  men veldig ofte.

Anonymkode: 1af40...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mr Bean er helt OK. Mest pga det går i høyttider man forbinder med gode dager.Litt sån tradisjons greier. Hadde aldri satt det på selv. Absolutt ingen favoritt hos meg,men ser jo at det er gøy for mange. Dessuten er det helt harmløs humor. Ingen kan bli provosert eller føle seg hengt ut på noen som helst måte. Synes han har laget en kul karakter. Det er bare ikke helt den humoren jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Bean og Fawlty Towers - fantastisk britisk humor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Mr. Bean! Elsket det da jeg var liten, gode minner 😊

Anonymkode: 9c43e...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de gamle kan være litt morsomme, men jeg hater den nye animerte mr bean serien...

Anonymkode: 770a4...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...