Gå til innhold

Ville dere damer blitt kjent?


Lost78

Anbefalte innlegg

Lost78 skrev (21 timer siden):

 

Men så kommer vi til utdanning og jobb ... 

Kanskje noe av det minst interessante for min del.

Jeg kunne knapt brydd meg mindre om hva en fyr er utdannet som og jobber med 😊

Noe av det kjedeligste jeg vet om er å snakke om jobb. Eneste som er mer kjedelig er å høre på andre snakke om sin.

Anonymkode: bd708...102

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ebbeliten skrev (21 timer siden):

For meg er utdannelse veldig viktig. Jeg tror ikke jeg hadde hatt så mye til felles med en mann som ikke søkte å lære og studere både som ung og som voksen.

Jeg liker de faglige diskusjonene og hvordan våre ulike fagtradisjoner bringer hvert sitt perspektiv til bordet,

Er så artig hvordan vi mennesker er så forskjellige😊

Jeg er rake motsetningen. Jeg er fullstendig uinteressert i hva folk jobber med og evt har studert.

 

Anonymkode: bd708...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke datet deg da jeg selv søker en slm er like glad i penger som meg selv. 

Anonymkode: 30077...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det kan være mange grunner for at noen ikke har studert. Men det sier ikke nødvendigvis noe om ønsket om og viljen til å lære! Jeg kjenner en mann på ts sin alder, som ikke har utdannelse pga. en del ting som skjedde i hans liv som gjorde at han måtte ta mer ansvar tidlig enn mange andre må. Han har aldri sluttet å lære likevel, har hatt en fast jobb i alle år, er dyktig i jobben, engasjerer seg med både HMS og andre tillitsverv og tar det seriøst. Han er veldig samfunnsengasjert og tar samfunnsansvar på flere forskjellige måter, og han har lest enormt mye om alt fra samfunnsøkonomi, historie, helse, politikk, kultur ++++ Jeg har mange år med høy utdannelse, og han står virkelig ikke bak meg når det kommer til hverken intelligens eller refleksjonsevne eller nysgjerrighet på ny lærdom. Tvert om gjør ofte hans praktiske bakgrunn ofte et godt grunnlag for å diskutere saker som jeg kanskje har mer teoretisk og praktisk erfaring med fra flere sider enn hva kollegaer kan gi meg, fordi han har en helt annen tilnærming og stiller spørsmål som kan sette ting i helt nye perspektiv.

Samme med en venn av meg med yrkesfag tatt for evigheter siden. Det tror jeg er den mest beleste mannen jeg har møtt, tydelig høy intelligens, veldig reflektert, nysgjerrig på kunnskap.

Alle er selvfølgelig ikke som disse to - men det er fordommer å tro at ingen utdannelse gjør at personer ikke er interessert i og skaffer seg mer kunnskap, også på et ganske høyt plan, selv om de ikke har en formell tittel eller grad.

Anonymkode: 

Jeg forstår ikke helt hva dette har med mitt innlegg å gjøre. Jeg foretrekker en mann med høyere utdannelse, som jeg kan sparre med faglig. Jeg har aldri opplevd å kunne det med en fagarbeider. 

Det har jo ikke noe med intelligens å gjøre, men om å ha et felles språk og interesse. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost78 skrev (På 23.3.2024 den 22.15):

Hei damer

Hva skal til for at dere ønsker og bli bedre kjent med en mann? Er en mann på 46 som har blitt fortalt at jeg er kjekk , snill , rolig , strukturert og ryddig. Klart kjekk er opp til hver enkelt og mene . 

Men så kommer vi til utdanning og jobb ... lite utdanning . Grei jobb med ok lønn som gjør at jeg aldri mangler noe , aldri hatt noen økonomiske problemer i det hele tatt. Men som sikkert virker kjip og traust for alt jeg vet ( logistikkmedarbeider) . Lurer litt på om damer henger seg opp i slikt? Jeg selv kunne ikke brydd meg hva en dame driver med sålenge hun er fornøyd.

Ja de fleste single damer henger seg opp i slikt. Det er derfor de er single. 

Anonymkode: fcc90...863

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (10 timer siden):

Jeg forstår ikke helt hva dette har med mitt innlegg å gjøre. Jeg foretrekker en mann med høyere utdannelse, som jeg kan sparre med faglig. Jeg har aldri opplevd å kunne det med en fagarbeider. 

Det har jo ikke noe med intelligens å gjøre, men om å ha et felles språk og interesse. 

Men om dere har forskjellige faglig høyere utdannelse så er det ikke sikkert den er bankers? 

Anonymkode: 91f56...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må le av de som tror akademisk utdanning er gro bunn for intr. samtaler. Jobber selv logistikk for et institutt og kan virkelig utfordre de intellektuelt. Jeg studerer enda(evig student) og har mangen ben å stå på. Men kunne ikke tenkt meg kontor jobb. Over 40 og kan date alle grener av jobb og utdanning. Det er å finne den personen man føler at man kan vokse med. Jeg velger å være singel med 2 barn, tiden strekker ikke til å prøve å bli kjent med noen. Men absolutt så virker du som en fin fyr som er verdt å bli kjent med. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (På 25.3.2024 den 22.39):

Må le av de som tror akademisk utdanning er gro bunn for intr. samtaler. Jobber selv logistikk for et institutt og kan virkelig utfordre de intellektuelt. Jeg studerer enda(evig student) og har mangen ben å stå på. Men kunne ikke tenkt meg kontor jobb. Over 40 og kan date alle grener av jobb og utdanning. Det er å finne den personen man føler at man kan vokse med. Jeg velger å være singel med 2 barn, tiden strekker ikke til å prøve å bli kjent med noen. Men absolutt så virker du som en fin fyr som er verdt å bli kjent med. 

👍 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om tittel eller utdannelse. Noe av det beste jeg vet med samboeren min, er at han får meg til å le, hver eneste dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (4 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om tittel eller utdannelse. Noe av det beste jeg vet med samboeren min, er at han får meg til å le, hver eneste dag. 

Herlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (På 24.3.2024 den 21.11):

Jeg forstår ikke helt hva dette har med mitt innlegg å gjøre. Jeg foretrekker en mann med høyere utdannelse, som jeg kan sparre med faglig. Jeg har aldri opplevd å kunne det med en fagarbeider. 

Det har jo ikke noe med intelligens å gjøre, men om å ha et felles språk og interesse. 

Jeg kunne ikke tenkt meg noe kjedeligere enn å snakke om fag og jobb, etter jobb 😅 Kan gjerne dele litt om hvordan dagen har vært, dersom det har hendt noe spesielt, men det finnes langt viktigere ting å snakke om for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 22.50):

Det hadde du ikke trengt. Han oppgir jo at han et 46 år gammel.

Anonymkode: 1a184...db6

🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (2 minutter siden):

Jeg kunne ikke tenkt meg noe kjedeligere enn å snakke om fag og jobb, etter jobb 😅 Kan gjerne dele litt om hvordan dagen har vært, dersom det har hendt noe spesielt, men det finnes langt viktigere ting å snakke om for min del. 

Samme her. Verdens kjedeligste samtaletema. 
 

 

Anonymkode: bd708...102

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen19 skrev (5 minutter siden):

Jeg kunne ikke tenkt meg noe kjedeligere enn å snakke om fag og jobb, etter jobb 😅 Kan gjerne dele litt om hvordan dagen har vært, dersom det har hendt noe spesielt, men det finnes langt viktigere ting å snakke om for min del. 

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her. Verdens kjedeligste samtaletema. 
 

 

Anonymkode: bd708...102

Enda godt jeg ikke er alene om å tenke slik. Vil heller prate om hverdagslige ting etc enn jobb . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...