Gå til innhold

Ville dere damer blitt kjent?


Lost78

Anbefalte innlegg

marita31 skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde gjerne datet deg. Jeg er mer opptatt av hvordan et menneske er enn hvilken utdannelse eller jobb en har. Viktigste er hvordan du er som person og at vi har noe til felles og kjemi, samt litt like interesser. Jeg er ei på 44 du kan gjerne skrive til meg om du vil TS. 

Nå snakker vi! 👌

Håper mannen tar kontakt og du finner ditt livs kjærlighet nå tøffe Marita31.🌹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Nå snakker vi! 👌

Håper mannen tar kontakt og du finner ditt livs kjærlighet nå tøffe Marita31.🌹

Er så fersk her at jeg ikke vet engang hvordan jeg tar kontakt med andre🙈  så til Marita31 eller andre som har lest eller leser så er jeg åpen for spm😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (5 minutter siden):

Nå snakker vi! 👌

Håper mannen tar kontakt og du finner ditt livs kjærlighet nå tøffe Marita31.🌹

Takk for det. ja hadde vært kjekt om han tok kontakt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost78 skrev (2 minutter siden):

Er så fersk her at jeg ikke vet engang hvordan jeg tar kontakt med andre🙈  så til Marita31 eller andre som har lest eller leser så er jeg åpen for spm😅

Kan kontakte deg jeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lost78 said:

Hei damer

Hva skal til for at dere ønsker og bli bedre kjent med en mann? Er en mann på 46 som har blitt fortalt at jeg er kjekk , snill , rolig , strukturert og ryddig. Klart kjekk er opp til hver enkelt og mene . 

Men så kommer vi til utdanning og jobb ... lite utdanning . Grei jobb med ok lønn som gjør at jeg aldri mangler noe , aldri hatt noen økonomiske problemer i det hele tatt. Men som sikkert virker kjip og traust for alt jeg vet ( logistikkmedarbeider) . Lurer litt på om damer henger seg opp i slikt? Jeg selv kunne ikke brydd meg hva en dame driver med sålenge hun er fornøyd.

Det ville jo kommet helt an på om jeg likte deg eller ikke. Og om du var villig til å slutte med space foran komma og punktum. 😅 

Anonymkode: dcb82...2ea

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig kontakt annonse. 
Ikke alle er så tøff. 
☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ville jo kommet helt an på om jeg likte deg eller ikke. Og om du var villig til å slutte med space foran komma og punktum. 😅 

Anonymkode: dcb82...2ea

Dårlig vane eller dårlig skriveferdigheter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (1 minutt siden):

Stilig kontakt annonse. 
Ikke alle er så tøff. 
☺️☺️

Var ikke intensjonen. 😊 Heller det at jeg har hatt en del samtaler med damer via chat som ebber  fort ut når det blir snakk om utdanning og jobb🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost78 skrev (Akkurat nå):

Var ikke intensjonen. 😊 Heller det at jeg har hatt en del samtaler med damer via chat som ebber  fort ut når det blir snakk om utdanning og jobb🙈

Tror heller det handler om stabilitet. 
Vet selv hvordan den delen der er når det er snakk om utdannelse og jobb. 
Så er det tøft å date når man selv er oppi åra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrkesmessig reagerer jeg kun negativt om han må ta liv i jobben sin. 

Ellers er det opp til kjemi 😊 

Anonymkode: 12f7e...090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (3 minutter siden):

Tror heller det handler om stabilitet. 
Vet selv hvordan den delen der er når det er snakk om utdannelse og jobb. 
Så er det tøft å date når man selv er oppi åra. 

Stabilitet er meg 😂 har merket at det ikke er helt lett ja,har jo møtt noen men aldri blitt noe mer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost78 skrev (1 minutt siden):

Stabilitet er meg 😂 har merket at det ikke er helt lett ja,har jo møtt noen men aldri blitt noe mer ut av det.

Tror og me har blitt mer kresne. Spesielt hvis du har vært singel lenge. 
Nå er det sånn at eg ikke kunne hatt en samboer igjen. 
Men mer avstandsforhold. 
Men hvordan få det på Tinder 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (4 minutter siden):

Tror og me har blitt mer kresne. Spesielt hvis du har vært singel lenge. 
Nå er det sånn at eg ikke kunne hatt en samboer igjen. 
Men mer avstandsforhold. 
Men hvordan få det på Tinder 🤣

Ikke umulig at du er inne på noe der😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lost78 skrev (Akkurat nå):

Ikke umulig at du er inne på noe der😂

Ikke dum den🤣

Tenker hadde jeg sett fyren hele tiden hadde jeg blitt lei. Tenker fyren kanskje og syns det hadde vært ypperlig. 
Kjenner du noen som er single rundt din alder og jobber i Nordsjøen ? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (1 minutt siden):

Ikke dum den🤣

Tenker hadde jeg sett fyren hele tiden hadde jeg blitt lei. Tenker fyren kanskje og syns det hadde vært ypperlig. 
Kjenner du noen som er single rundt din alder og jobber i Nordsjøen ? 🤣

He he , ikke mange fra min kant av landet som jobber i Nordsjøen. Ihvertfall ikke i min omgangskrets😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost78 skrev (6 minutter siden):

He he , ikke mange fra min kant av landet som jobber i Nordsjøen. Ihvertfall ikke i min omgangskrets😁

🤣

Tenkte da e de 2 eller 3 uker ute 🤷‍♀️😁

Så er det jo koselig å lengte tenker jeg. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri brydd meg om utdanning eller type jobb, men må vedkjenne at det betydde noe at mannen hadde jobb og likte det han drev med. 

Nå lykkelig og langvarig gift med mann uten utdanning, men som har elsket jobben sin, og stått godt på der. 

Jeg har høy utdanning, og har alltid tjent best, men det har aldri vært et problem. Han er typen som takler det, og evner å være stolt av meg. Det har jeg tidligere opplevd at menn som ikke tjente godt ikke taklet særlig bra, og da ble selvfølgelig det et problem jeg ikke synes var ok å leve med. I et forhold må man klare å støtte hverandre, ikke trykke hverandre ned, ved å for eksempel reagere negativt på at den andre lykkes godt med noe. 

Sammen har vi klart alt. Hus, bil, hytte, med mer. 

Så misfornøyd med egen "status" (utdanning/jobb/lønn), tiltaksløs (ingen jobb/ingen stolthet og glede i sin jobb) og negative holdninger er hva jeg ikke kunne taklet å leve med, men det har ikke vært noe utfordring i vårt forhold. 🥰

Anonymkode: f6607...af6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost78 skrev (10 timer siden):

Var ikke intensjonen. 😊 Heller det at jeg har hatt en del samtaler med damer via chat som ebber  fort ut når det blir snakk om utdanning og jobb🙈

Det tror jeg kan handle like mye om hvordan man snakker om jobben.

Under/etter covid hadde jeg ett vikariat som ufaglært, med 95 % jobb de fleste synes er ganske kjip. Det var mye drama blant en del kolleger, og tidvis dårlig stemning. Men det var de siste 5% jeg snakket om med potensielle dater.

Anonymkode: 56ec0...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av det du nevner i profilen er avskrekkende på noen måte.

Jeg ville hatt mer informasjon enn det. Trener du? Lever du sunt? Er du normalvektig? Hva gjør du på fritiden? Har du noen hobbyer som er viktige for deg?


En mann som ikke tar vare på kropp og helse er dealbreaker for meg.

Anonymkode: 1d8f5...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jobb og utdanning har spesielt mye å si. 
Derimot blir jeg trukket mot ledertyper. De trenger ikke ha dette som jobb, men jeg er kanskje av den litt gammeldagse sorten. Synes det er sexy med menn tar ansvar og styrer skuta .. også seksuelt.
Humor må være der og han må være omsorgsfull og snill.
En venninne av meg fant seg nettopp en lagermedarbeider😊 Samme alder. 

Tilbake til spørsmålet ditt om jeg ville datet deg, kommer helt an på kjemi og kommunikasjon. Hvis jeg blir nysgjerrig og kanskje litt pirret av interesser du har. Så er det aldri feil med noen komplimenter🥰

Anonymkode: b1d33...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...