Gå til innhold

Ville dere damer blitt kjent?


Lost78

Anbefalte innlegg

Hei damer

Hva skal til for at dere ønsker og bli bedre kjent med en mann? Er en mann på 46 som har blitt fortalt at jeg er kjekk , snill , rolig , strukturert og ryddig. Klart kjekk er opp til hver enkelt og mene . 

Men så kommer vi til utdanning og jobb ... lite utdanning . Grei jobb med ok lønn som gjør at jeg aldri mangler noe , aldri hatt noen økonomiske problemer i det hele tatt. Men som sikkert virker kjip og traust for alt jeg vet ( logistikkmedarbeider) . Lurer litt på om damer henger seg opp i slikt? Jeg selv kunne ikke brydd meg hva en dame driver med sålenge hun er fornøyd.

Endret av Lost78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg vil bli kjent med deg før vi faktisk har startet å kommunisere. Men du har ikke kommet med noe avskrekkende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville blitt kjent. Er du oppegående og hyggelig og jeg liker deg, da spiller ikke stillingstittel noe som helst. Det er ikke status som varmer meg i sengen, som ler sammen med meg, som viser omtanke for meg, som kan trøste meg, som jeg kan ha gode samtaler med - det er en god mann! Er jeg tiltrukket av deg som person så spiller jobben ingen rolle (såsant du ikke er arbeidsnarkoman som prioriterer jobb over alt annet, eller har en ekstremt overfladisk statusjobb og er opptatt av status selv).

Ha tro på deg selv! :)

Anonymkode: 3d4a1...1a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg ville blitt kjent. Er du oppegående og hyggelig og jeg liker deg, da spiller ikke stillingstittel noe som helst. Det er ikke status som varmer meg i sengen, som ler sammen med meg, som viser omtanke for meg, som kan trøste meg, som jeg kan ha gode samtaler med - det er en god mann! Er jeg tiltrukket av deg som person så spiller jobben ingen rolle (såsant du ikke er arbeidsnarkoman som prioriterer jobb over alt annet, eller har en ekstremt overfladisk statusjobb og er opptatt av status selv).

Ha tro på deg selv! :)

Anonymkode: 3d4a1...1a3

Absolutt ingen arbeidsnarkoman eller opptatt av status selv , er egentlig litt mer motsatt , jobber så og si aldri overtid og er relativ beskjeden i levestil😅

Trua er det verre med🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (7 minutter siden):

Vet ikke om jeg vil bli kjent med deg før vi faktisk har startet å kommunisere. Men du har ikke kommet med noe avskrekkende. 

Sant , tror ikke jeg er avskrekkende heller🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke datert deg, selv om jeg ikke tviler på at du er en skikkelig bra kar. For meg er utdannelse veldig viktig. Jeg tror ikke jeg hadde hatt så mye til felles med en mann som ikke søkte å lære og studere både som ung og som voksen.

Jeg liker de faglige diskusjonene og hvordan våre ulike fagtradisjoner bringer hvert sitt perspektiv til bordet, og vi kan se på samme sak med litt ulike briller og enten finne frem til ny kunnskap sammen, eller kose oss med uenighet og forsvinne ned det kaninhullet som diskusjonen kan bli. 

Men alle er jo ikke slik. Noen syns sånt er helt uinteressant og liker bedre å ha felles prosjekter, som å bygge ny platting og plante thujahekk, eller ha minst en Sydentur i året. Og det er bra. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lost78 skrev (4 minutter siden):

Absolutt ingen arbeidsnarkoman eller opptatt av status selv , er egentlig litt mer motsatt , jobber så og si aldri overtid og er relativ beskjeden i levestil😅

Trua er det verre med🤔

Høres bra ut for meg!

Bare ikke gå etter kvinner som du vet går etter overfladiske faktorer (de er faktisk i mindretall).

Meld deg inn i Røde Kors eller Norsk Folkehjelp - hyggelige folk i ulike aldre og begge kjønn, stødige folk. Der får du også mestring på det dere trener på og det sosiale og får gode tilbakemeldinger. Din kunnskap fra jobb vil trolig også komme som et godt bidrag til fellesskapet. Oppsøk gode miljøer, der vil du møte gode kvinner også, og du vil kunne bli kjent med kvinner uten at det er i en typisk datingsituasjon, da er det også lettere å få vist hvem du er og gode sider.

Anonymkode: 3d4a1...1a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bachelor i tillegg til en del studiepoeng innenfor andre fagområder. Kjæresten min har fagbrev.

Jeg bryr meg svært lite om utdanningsnivået, så lenge han liker jobben sin, og at vi har like verdier når det kommer til jobb.

Anonymkode: 56ec0...374

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del har det ikke noe å si, MEN! Hvis du kun går etter unge jenter ift egen alder, eller er de du får napp hos, så vil jeg tro at det betyr mye. Antageligvis er de ute etter lite annet enn hva pengeboka gir

Anonymkode: e9a05...586

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost78 skrev (15 minutter siden):

Absolutt ingen arbeidsnarkoman eller opptatt av status selv , er egentlig litt mer motsatt , jobber så og si aldri overtid og er relativ beskjeden i levestil😅

Trua er det verre med🤔

Nei, hadde vært uaktuell for meg hvis du søker etter en kjæreste.  Jeg trenger en som har høye ambisjoner / høy utdanning fordi jeg har det selv.

Jeg er ikke opptatt av status og penger, jeg vil bare ha en som setter seg høye mål og jobber hardt for å nå dem, og da tenker jeg intellektuelt ikke økonomisk.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde nok ikke datert deg, selv om jeg ikke tviler på at du er en skikkelig bra kar. For meg er utdannelse veldig viktig. Jeg tror ikke jeg hadde hatt så mye til felles med en mann som ikke søkte å lære og studere både som ung og som voksen.

Jeg liker de faglige diskusjonene og hvordan våre ulike fagtradisjoner bringer hvert sitt perspektiv til bordet, og vi kan se på samme sak med litt ulike briller og enten finne frem til ny kunnskap sammen, eller kose oss med uenighet og forsvinne ned det kaninhullet som diskusjonen kan bli. 

Men alle er jo ikke slik. Noen syns sånt er helt uinteressant og liker bedre å ha felles prosjekter, som å bygge ny platting og plante thujahekk, eller ha minst en Sydentur i året. Og det er bra. 

Det kan være mange grunner for at noen ikke har studert. Men det sier ikke nødvendigvis noe om ønsket om og viljen til å lære! Jeg kjenner en mann på ts sin alder, som ikke har utdannelse pga. en del ting som skjedde i hans liv som gjorde at han måtte ta mer ansvar tidlig enn mange andre må. Han har aldri sluttet å lære likevel, har hatt en fast jobb i alle år, er dyktig i jobben, engasjerer seg med både HMS og andre tillitsverv og tar det seriøst. Han er veldig samfunnsengasjert og tar samfunnsansvar på flere forskjellige måter, og han har lest enormt mye om alt fra samfunnsøkonomi, historie, helse, politikk, kultur ++++ Jeg har mange år med høy utdannelse, og han står virkelig ikke bak meg når det kommer til hverken intelligens eller refleksjonsevne eller nysgjerrighet på ny lærdom. Tvert om gjør ofte hans praktiske bakgrunn ofte et godt grunnlag for å diskutere saker som jeg kanskje har mer teoretisk og praktisk erfaring med fra flere sider enn hva kollegaer kan gi meg, fordi han har en helt annen tilnærming og stiller spørsmål som kan sette ting i helt nye perspektiv.

Samme med en venn av meg med yrkesfag tatt for evigheter siden. Det tror jeg er den mest beleste mannen jeg har møtt, tydelig høy intelligens, veldig reflektert, nysgjerrig på kunnskap.

Alle er selvfølgelig ikke som disse to - men det er fordommer å tro at ingen utdannelse gjør at personer ikke er interessert i og skaffer seg mer kunnskap, også på et ganske høyt plan, selv om de ikke har en formell tittel eller grad.

Anonymkode: 3d4a1...1a3

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For min egen del har det ikke noe å si, MEN! Hvis du kun går etter unge jenter ift egen alder, eller er de du får napp hos, så vil jeg tro at det betyr mye. Antageligvis er de ute etter lite annet enn hva pengeboka gir

Anonymkode: e9a05...586

Absolutt ikke på utkikk etter unge jenter , mer de damene mellom 40-50 😅 men de som tar kontakt via datingsider er jo enten under 30 eller over 60 og det er desverre ikke helt min greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdanning og lønn betyr veldig lite i forhold til at man har orden på økonomien, det er det viktigste etter min mening. 

Humor, holdninger, livsstil og kjemi må stemme. Hvilken vei du henger toalettpapiret er mer avgjørende enn utdanningsnivået for min del. 

Det er jo deg damene skal date, ikke lommeboka. Finner du damer som er mest interessert i å date lommebøker og diplomer vil jeg på det sterkeste anbefale deg å holde deg unna disse😄👍

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Ebbeliten said:

Jeg hadde nok ikke datert deg

Det hadde du ikke trengt. Han oppgir jo at han et 46 år gammel.

Anonymkode: 1a184...db6

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hadde du ikke trengt. Han oppgir jo at han et 46 år gammel.

Anonymkode: 1a184...db6

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha data deg.

Bare du ikke kjører volvo og lastebil.

Endret av Korsihalsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg kommer god helse, humor, varme, ærlighet og at man er skikkelig og pålitelig foran utdannelse. Fast jobb og høy arbeidsmoral like så. Er høyt utdannet selv og gift med en høyt utdannet mann. Men har tidligere vært sammen med menn som har jugd, hatt dårlig arbeidsmoral eller begge deler.  Det var ikke lav utdannelse som gjorde at jeg dumpa de for å si det sånn. Hilsen K45

Anonymkode: 03749...896

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjerne datet deg. Jeg er mer opptatt av hvordan et menneske er enn hvilken utdannelse eller jobb en har. Viktigste er hvordan du er som person og at vi har noe til felles og kjemi, samt litt like interesser. Jeg er ei på 44 du kan gjerne skrive til meg om du vil TS. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (10 minutter siden):

Kunne ha data deg.

Bare du ikke kjører volvo og lastebil.

👍😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det, utdanning er ikke viktig for meg, ei heller penger og status. At du er redelig og ærlig betyr så uendelig mye mer 😊

Også er det et stort pluss om du får meg til å le 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...