Gå til innhold

Er mannen alltid klar om dere prøver dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller bryr han seg lite om sex?

Hvor ofte har dere sex ,dere som har vært sammen mer enn 20år?

Hvordan er det med forspill? Bryr ha seg om deg? Merker du at han er tilstede og gjør en innsats og liker det han gjør?

 

Når man ser reels osv så hopper jo mennene på damen bare hun presser baken mot han osv..

Er det sånn i virkeligheten?

 

Anonymkode: 2dade...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Han bryr seg mye om sex, men er ikke klar like ofte som meg. 

2. Vi har sex 1-2 ganger i uka. Iblant 3. Og da mener jeg ikke 4 min. Vi har alltid sex og kos i flere timer når det først er. 

3. Vi skiller ikke mellom ulike typer sex, men han gjør en innsats. Viktig for ham at jeg nyter, kommer og har det bra.

4. Om jeg vil legge an på ham, funker å presse baken mot ham ganske bra. Men er han sliten, lar jeg ham hvile eller sove først. Og sørger for at han får trent nok. Det holder testosteronet hans oppe at han trener. 

Virkeligheten er at menn er ulike hverandre. Eksen min ville feks ofte men hadde ikke like god utholdenhet som nåværende. 

Anonymkode: 571be...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett, men jeg lar være å prøve meg om jeg merker at han er veldig sliten. Da får eventuelt han ta initiativ. Samme er det forøvrig omvendt. Han tar aldri initiativ dersom han vet at jeg er veldig sliten, og dersom man er veldig sliten og likevel ønsker sex vet vi begge at da må vi selv ta initiativ. 

Ja vi har forspill, og vi har aldri samleie før begge er skikkelig kåte. Har hendt noen få ganger at jeg ikke har vært helt klar for det når han trodde det, men da sier jeg fra, så koser vi mer først. Han er veldig opptatt av at jeg også skal være kåt og klar, og at jeg nyter. 

Vi har sex 2- 5 ganger i uka, nå etter 20 + år sammen. Oftest 2-3 ganger, men oftere på ferie/turer hvor vi har tid, ro og anledning. 

Nei han hopper aldri rett på meg. Han er seksuelt klok. Vet hvordan jeg fungerer, og bryr seg om det. Sex jeg ikke nyter er han ikke interessert i engang. 

Anonymkode: 2b8de...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...