Gå til innhold

Et dilemma om hva som kan kjøpes for penger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En personlighetsmessig veldig uattraktiv mann er som regel ikke veldig snill…

Anonymkode: 621a2...65e

Jeg er ganske sikker på at Petter Stordalen er en ganske snill og omgjengelig mann. 

Men jeg er like sikker på at hverdagen med han ville gått meg på nervene etter 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette spørsmplet burde kanskje heller stilles til kvinner i fattige land i stedet for på KG . . . 

Man ser jo ofte vakre kvinner der som tauer rundt på rene takras av noen menn og som heller ikke er ufattelig rike etter vår målestokk . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Takk for alle svarene.

Til dere som har svart, ser at de fleste ikke  ville gjort det jeg spurte om.

Men ville det vært noe annerledes om mannen hadde hatt et dårlig fysisk utseende, overvektig, gule tenner osv, men var snill og hadde en god personlighet da?

Anonymkode: 1e3d7...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her. Takk for alle svarene.

Til dere som har svart, ser at de fleste ikke  ville gjort det jeg spurte om.

Men ville det vært noe annerledes om mannen hadde hatt et dårlig fysisk utseende, overvektig, gule tenner osv, men var snill og hadde en god personlighet da?

Anonymkode: 1e3d7...872

Til en viss grad, ja. Det er fortsatt fullstendig uaktuelt å ha et samliv basert på en kontakt. Men selvfølgelig er det mye mer aktuelt å leve med en god og snill fyr enn en slem drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det en virkelig rik person som ikke finner seg dame? Nei, det gjør ikke det og det vil du aldri finne. Masse penger er masse makt også, pluss sosial status. Majoriteten klarer ikke å motstå det, dessverre. 

Om menn klarer å motstå en styrtrik kvinne, det tror jeg heller ikke de fleste gjør. Klart er hun 70 år og han er 30, da takker han sikkert nei. Men rike kvinner vil i 99% av tilfellene ikke ha fattige menn, så den finner vi ikke ut av. 

Anonymkode: f70d1...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Absolutt ikke. Jeg har penger nok selv til det jeg vil ha, og lever et godt liv som jeg har skapt akkurat sånn som jeg vil ha det. Hva skal jeg med mer penger hvis det medfører mindre lykke 🤷‍♀️

Anonymkode: 67209...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du med personlighetsmessig uattraktiv? Først tenkte jeg du mente personen ikke var så pen, men nå når jeg leser dette -mener du slem, rar, dum? Eller hva snakker du om?

Anonymkode: 99055...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...