Gå til innhold

Fant ut at kjæresten har profil på Tinder…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig ut at kjæresten min har profil på Tinder. Jeg synes dette var veldig kjipt å finne dette ut. Jeg oppdaget det da jeg var på besøk hos en venn av meg å da jeg konfronterte h@n om det så kom h@n med unnskyldningen om at det var vennen til kjæresten min som brukte bildene til å teste ut hvordan det var med  å bruke andre sine bildet enn sine egne.

Er det over og ut her? Hadde du akseptert dette?

personlig så synes jeg ikke dette er greit på noen som helst måte.

Anonymkode: dc706...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det i grunn bare er en ting å gjøre.

Si at du skal på byen i kveld, ligg med så mange du klarer. Ta bilde av alle du ligger med og så sender du han bildene. 

Ikke la deg bli tråkket på uten at du gir hevn tilbake. 

Anonymkode: 7e69b...d97

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så naiv. Selvfølgelig er det der en bullshit unnskyldning. Akkurat som «jeg var bare nyskjerrig på det» osv. 

 

Anonymkode: 734ea...5cb

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det utroskap. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reserverer meg retten til å bruke Tinder, vi er da ikke gift. My life my rules 🤫

Anonymkode: 0f89a...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også sett på dette som utroskap og gjort det slutt. Dette gjør man ikke mot sin partner, h@n vet at du ikke ville likt det og samtidig prøver å dekke over med en løgn. Partneren din har en personlighet som ikke passer hjemme i et forhold, iallfall om du har en viss standard.

Anonymkode: 11e47...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det ikke verdt å fortsette et slikt forhold. Dette spesielt om det er ferskt forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg vet at forholdet vårt ikke er perfekt. Det er konflikter slik som alle andre forhold, men jeg hadde aldri trodd at hun kom til å gjøre det. Jeg føler ingen grunn til å ta noen hevn, jeg føler meg bare trist og oppgitt over hele situasjonen. Etter dette vet jeg ikke om jeg kan stole på henne siden jeg kan ikke vite om det faktisk er sant det hun sa, selv om det er en merkelig ting å gjøre….

Anonymkode: dc706...5f1

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Reserverer meg retten til å bruke Tinder, vi er da ikke gift. My life my rules 🤫

Anonymkode: 0f89a...755

Partneren din bør få vite hvem du er for å kunne ta et godt valg for sitt liv, som jeg anntar også har visse regler, som å aldri forbli sammen med noen som har tinder. Egoister bør være singel eller sammen med noen som er som seg. 

Anonymkode: 2e7b6...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tenker det i grunn bare er en ting å gjøre.

Si at du skal på byen i kveld, ligg med så mange du klarer. Ta bilde av alle du ligger med og så sender du han bildene. 

Ikke la deg bli tråkket på uten at du gir hevn tilbake. 

Anonymkode: 7e69b...d97

Viktig å samtidig ikke ødelegge for seg selv heller. Han/hun har intet å tjene på å ligge rundt i byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ren  BS du får servert. Unnskyldning liksom 🤣

Anonymkode: 7ebe6...7a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Reserverer meg retten til å bruke Tinder, vi er da ikke gift. My life my rules 🤫

Anonymkode: 0f89a...755

‘’What goes around, comes around…"

Anonymkode: 11e47...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke trodd ett øyeblikk på dette. En person som ønsker å ta vare på forholdet de har og som respekterer partneren beholder ikke Tinder. En person som respekterer partneren lar heller ikke en venn/venninne få "låne" bilder av seg selv for å sjekke responsen - ikke uten at partneren ev. var involvert i testen.

Å komme med denne forklaringen på toppen av fakta at hun har en aktiv Tinder-profil selv, det viser at dette nok ikke er den smarteste personen i byen.

Ts, du sier at det også en en del andre konflikter i forholdet. Unn deg selv bedre, kom deg videre slik at du kan finne deg en partner som har mer respekt og omtanke for deg, hvor følelsene mellom dere er gjensidige og dere er ærlige med hverandre!

Anonymkode: bea1d...3c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den unnskyldningen var laget i realtime for å si det sån. Vanvittig dårlig! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Hadde slått opp og aldri sett meg tilbake. 
 

«Have fun on Tinder!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldninga til exen var: «Ser etter flere jentevenner bare» 

🤡🤡🤡

Dump kjæresten din 

Anonymkode: 33f7c...5f0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det neste blir vel: alle mine venninner er lesbiske, så slapp av! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Reserverer meg retten til å bruke Tinder, vi er da ikke gift. My life my rules 🤫

Anonymkode: 0f89a...755

Da er man ærlig på den saken og sier det rett ut slik at kjæresten ikke finner ut av det gjennom venner. Folk har alltid en singel venn som er på tinder og merker det. 

Min ekskjæreste laget seg tinder etter 6 mnd og ble oppdaget av min veninne, som jobber med min eks. Plutselig visste 50 bekjente at kjæresten min var utro. Og han ødelagte ryktet sitt fordi disse folka er i samme bransje som han. 

Anonymkode: 79bcc...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Unnskyldninga til exen var: «Ser etter flere jentevenner bare» 

🤡🤡🤡

Dump kjæresten din 

Anonymkode: 33f7c...5f0

Det er hun som er på tinder. 

Anonymkode: 7ebe6...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...