Gå til innhold

Får uvi ved seksuell aktivitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har det blitt sånn? Jeg har ikke hatt sex med noen på et par år, etter dette er alle tester tatt og gyn undersøkelse med ultralyd for litt siden viste at alt er bra. 
Nå fungerer det sånn at hvis jeg har vært i nærheten av vagina på noen måte så får jeg plager enten ved soppinfeksjon eller uvi. 

Tror hele kroppsdelen må legges ned.. Uvi er så ubehagelig at jeg orker ikke tanken på å få det igjen. 
Siden kroppen min er sånn så er det ingen vits å skaffe en partner. 
Noen som kan si noe om hva det er med kroppen min? 
 

Jeg er ikke i overgangen enda men aldersmessig så nærmer det seg. 

Anonymkode: 1219a...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får også alltid ubi hvis jeg har sex med en mann uten kondom, hvis jeg ikke tisser rett etter samleiet.

Anonymkode: 1a25f...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som personen over sier, tiss alltid etter sex.

Anonymkode: 97fb0...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket deg for diabetes? Det kan jo kanskje bedres ved å endre kostholdet. Bakterier elsker sukker. Enten i urinen eller forstyrret ph. Du kan bruke actigel multigyn i skjeden hver gang. Drikk .masse. vann først, så du virkelig får spylt alt ut urinrøret etterpå. Har du sjekket om det befinner seg utenfor skjeden? Noen har utgangen inni, og det høres grusomt ut for de det gjelder. Nettopp grunnet sånne plager du beskriver.

Anonymkode: fb9bd...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet deg for alle kjønnssykdommer? Jeg hadde det også sånn veldig lenge. Så fikk jeg positiv test på Mykoplasma. Har ikke hatt det siden jeg ble kurert mot det 🤞🏼 Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke.

Anonymkode: fa8f0...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...