Gå til innhold

Nylonstrømpebukse under sommerkjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sonit skrev (7 minutter siden):

Tynn og sort strømpebukse. Eller bare bein.

Tynne nude er ikke pent, uansett denier.

tynn nude er mye finere enn sort til sommerkjole

Anonymkode: 8d7f3...ff9

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sonit skrev (8 minutter siden):

Tynn og sort strømpebukse. Eller bare bein.

Tynne nude er ikke pent, uansett denier.

Så altså sort strømpebukse til f.eks. sommerkjole med mønster på lys bunn eller bare f.eks. lys rosa eller gul? :klo: I min verden er ikke det særlig pent. 

Tynne nude er betydelig penere enn skummetmelkshvite legger med litt ymse "humper og dumper"! :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo skrev (6 timer siden):

Og jeg synes det ser mye rarere ut med mørk strømpebukse til lyse sommerkjoler 😉 

Tynn ullstrømpebukse til bunad og litt mer "påkledde", mørkere kjoler/drakter er jo en ting, men til sommerkjoler som nevnt ovenfor er det kanskje ikke så lekkert. Men er det så kaldt at man trenger ull velger man kanskje ikke en typisk lett sommerkjole uansett.

Ellers synes jeg nylonstrømpebukse under sommerkjole må være helt greit når man f.eks. har blåhvite legger og lett får gåsehud. Bare unngå sko med åpen hæl og spesielt tå for det ser ikke så lekkert ut!  

Jo, det er lekkert! Så ei med nude strømpebukse der tå og hæl hadde forsterkning i sort farge. Dritlekkert! Ble til en lekker fin detalj på foten bare, prøv selv! Hvorfor skal det på død og liv være "usynlig" at man bruker strømper, de fleste blir "avslørt" av fargetoner uansett..

Anonymkode: 2b2e2...e63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylonstrømpebukser gir dere  kvinner fine og sexy legger, så for mange av oss menn burde dere brukt det mye oftere.

Anonymkode: 60d10...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nylonstrømpebukser gir dere  kvinner fine og sexy legger, så for mange av oss menn burde dere brukt det mye oftere.

Anonymkode: 60d10a6a

Enig. Til og med vinterstid er det flere kvinner (særlig i tv2 nyheter) som elsker å "flashe" sine vinterbleike legger. Skjønner ikke at dette skal være så fint å se på. Ser bedre ut med strømper på da.

Anonymkode: 2b2e2...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og at det ser dumt ut med svart strømpebukse og sommerkjoler. Bruker svart med skjørt om vinteren, men helst da til mørkere skjørt.

Skjønner ikke hvorfor så mange er imot gjennomsiktige, er jo ikke meninga at du skal se det  engang, og det synes jeg heller ikke man gjør hvis man ikke ser aktivt etter. Bruker det på våren feks 17 mai hvis det er kaldt😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KoopaTroopa skrev (7 minutter siden):

Jeg synes og at det ser dumt ut med svart strømpebukse og sommerkjoler. Bruker svart med skjørt om vinteren, men helst da til mørkere skjørt.

Skjønner ikke hvorfor så mange er imot gjennomsiktige, er jo ikke meninga at du skal se det  engang, og det synes jeg heller ikke man gjør hvis man ikke ser aktivt etter. Bruker det på våren feks 17 mai hvis det er kaldt😊

Og hvorfor er det så innmari viktig å lure folk til å tro at man ikke bærer strømper, er da ikke flaut det,- bare et kompliment!

Anonymkode: 2b2e2...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo skrev (14 timer siden):

Så altså sort strømpebukse til f.eks. sommerkjole med mønster på lys bunn eller bare f.eks. lys rosa eller gul? :klo: I min verden er ikke det særlig pent. 

Tynne nude er betydelig penere enn skummetmelkshvite legger med litt ymse "humper og dumper"! :ler:

Ja, tynne strømpebukser er som kosmetikk for beina.  Kler alle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og hvorfor er det så innmari viktig å lure folk til å tro at man ikke bærer strømper, er da ikke flaut det,- bare et kompliment!

Anonymkode: 2b2e2...e63

Handler absolutt ikke om å lure folk. Det bare ser for tungt ut med svart strømpebukse under lyse blomstrete plagg, etter min smak. Jeg er som sagt veldig glad i svart strømpebukse til mørkere plagg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jo, det er lekkert! Så ei med nude strømpebukse der tå og hæl hadde forsterkning i sort farge. Dritlekkert! Ble til en lekker fin detalj på foten bare, prøv selv! Hvorfor skal det på død og liv være "usynlig" at man bruker strømper, de fleste blir "avslørt" av fargetoner uansett..

Anonymkode: 2b2e2...e63

Det er jo ikke snakk om at strømpene skal være usynlige, men at på de fleste ser "oppdelt" og merkelig ut hvis man har f.eks. har kjole i et lyst blomstermønster, svart strømpebukse, nude sko og rosa veske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg ikke bryr meg om hva andre syns jeg! Hvis jeg føler meg best i strømpebukse så bruker jeg det. Om trusekanten min syns så gjør det ingenting for meg. Jeg er litt dypere enn å bry meg om overfladiske idiotting. 

Om en person er empatisk og snill, bryr jeg meg om. Utseende og dill er ikke viktig. 

Anonymkode: 94573...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 12.12):

Er det lov eller stort "nei,nei"?

Jeg er 45år og ikke super fast i fisken...

Anonymkode: c4c99...f37

Solid nei fra meg. Jeg syns at det både ser dumt ut, og klamt blir det også i varmen. Men det er ikke «ulovlig», så velg for all del selv.

Hvis man ikke er komfortabel med å vise beina, så hadde jeg heller valgt en lengre kjole slik at fokus på problemområdene ble mindre. Det er jo så mange fine knelange og maxilengde sommerkjoler! 

Anonymkode: 279fa...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slike som i denne reklamen jeg mente. (vet ikke hva strømpene heter). Mange liker ikke at tå og hæl vises når man bruker strømper, men med disse blir det jo bærre lekkert! 

 

Anonymkode: 2b2e2...e63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle bein blir finere i strømpebukse. Så det er mye finere enn å gå uten strømpebukse. 

Anonymkode: b398f...96b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 15.50):

Nei, nei og atter nei. Mye finere med bar hud, uavhengig av om vedkommende er «fast i fisken» eller ikke 👍🏻 Er det kaldt kan man bruke farget strømpebukse.

Anonymkode: 9e7d9...0b9

Farger strømpebukse kan vel også være nylon?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var slike som i denne reklamen jeg mente. (vet ikke hva strømpene heter). Mange liker ikke at tå og hæl vises når man bruker strømper, men med disse blir det jo bærre lekkert! 

 

Anonymkode: 2b2e2...e63

Ja, det var litt kult. Hadde vært enda kulere med svart søm fra hæl til rumpe. Litt retro.

Anonymkode: c4c99...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se hva prinsesse Kate i Storbritannia pleier å gå med.  Hun har alltid nude strømpebukse,  og er flere ganger kåret til verdens best kledde kvinne.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var slike som i denne reklamen jeg mente. (vet ikke hva strømpene heter). Mange liker ikke at tå og hæl vises når man bruker strømper, men med disse blir det jo bærre lekkert! 

 

Anonymkode: 2b2e2...e63

Altså, til lys sommerkjole,- rett og slett dritlekkert!!

Anonymkode: 2b2e2...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 15.50):

Nei, nei og atter nei. Mye finere med bar hud, uavhengig av om vedkommende er «fast i fisken» eller ikke 👍🏻 Er det kaldt kan man bruke farget strømpebukse.

Anonymkode: 9e7d9...0b9

Hva om vedkommende er kritthvit, har åreknuter, sprengte blodkar, eksem, psoriasis..? Er det ikke "lov" å dekke til beina sine om nan er kvinne??

Anonymkode: 7f2e5...bfa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (6 minutter siden):

Se hva prinsesse Kate i Storbritannia pleier å gå med.  Hun har alltid nude strømpebukse,  og er flere ganger kåret til verdens best kledde kvinne.

Enig. Her er et hjemlig eksempel på hvordan det går når man lager seg regler som er frikoblet fra enkle prinsipper om hva som passer sammen:

Princess Mette-Marit visits Majorstuen Public Library2298c8fea16033e64ff32f8b5b14a524.jpg

Anonymkode: 8d7f3...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...