Gå til innhold

hva er moderne klesstil for yngre kvinner? VÅR 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette tenker jeg er trendy i år blant yngre kvinner. Klærne finner du f.eks. hos Arket, COS, h&m, Ganni, Zara, Levis, Adidas. 

Jeg er så fascinert av at dette er trendy! For meg, kvinne på 50+ er dette klær jeg ikke ville vasket kattedoen i engang!  I mine øyne ser dette ut som klær for en amerikansk kvinne på 75+ Understreker bare det vi vet, hva som er trendy er egentlig bare en oppvekking av tidligere trender. 

IMG_8148.jpeg

Anonymkode: 89125...a9c

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er så fascinert av at dette er trendy! For meg, kvinne på 50+ er dette klær jeg ikke ville vasket kattedoen i engang!  I mine øyne ser dette ut som klær for en amerikansk kvinne på 75+ Understreker bare det vi vet, hva som er trendy er egentlig bare en oppvekking av tidligere trender. 

IMG_8148.jpeg

Anonymkode: 89125...a9c

Sånn har det alltid vært. Jeg er 32 og veldig interessert i klær og mote, og hadde på meg noe tilsvarende på bildet over senest i går. Jeg føler helt sikkert tilsvarende om det du normalt har på deg 😅

Anonymkode: 9d359...0b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn har det alltid vært. Jeg er 32 og veldig interessert i klær og mote, og hadde på meg noe tilsvarende på bildet over senest i går. Jeg føler helt sikkert tilsvarende om det du normalt har på deg 😅

Anonymkode: 9d359...0b6

Ja, det gjør du helt sikkert 😂 

Synes vi skal ha litt høyere takhøyde for hva folk kler seg i, uansett alder og kroppsfasong 🥰

Anonymkode: 89125...a9c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Matilda Djerf? Vil annta noe lignende stil som det hun har er veldig populært 😊

Liker også stilen til Tessa Norton på insta. 

Anonymkode: de0aa...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei ingen skoleoppgave. Men butikkene selger jo ‘alt’ mulig rart🙈 Dette er 3 bilder på rekke og rad fra reklame e-post i dag, og kan ikke helt se at dette er moderne?!

 

IMG_5542.jpeg

IMG_5541.jpeg

IMG_5540.jpeg

Anonymkode: 01ebd...558

Dette ser ut som noe jeg og kollegaene på jobben kunne gått i, vi er pluss minus 40. Ikke noe galt altså, men litt mer damete enn ungt og trendy syns jeg☺️

Anonymkode: a8f6b...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er så fascinert av at dette er trendy! For meg, kvinne på 50+ er dette klær jeg ikke ville vasket kattedoen i engang!  I mine øyne ser dette ut som klær for en amerikansk kvinne på 75+ Understreker bare det vi vet, hva som er trendy er egentlig bare en oppvekking av tidligere trender. 

IMG_8148.jpeg

Anonymkode: 89125...a9c

Trender går jo i sykluser. Jeg er 46 og ville gladelig gått med dette antrekket. Hadde kanskje byttet ut jakken med en blazer eller bomber. 

Anonymkode: 17b9e...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...