Gå til innhold

Hjelp. Hvor ofte har JEG sex???


Playful

Anbefalte innlegg

Merkelig spørsmål, jeg vet det. Men for nysgjerrighet og for å se hvem som "har rett" her hjemme. Og fordi det er morsomt å se hvordan folk tenker.

Scenario. Vi våkner om morgenen. Ligger og koser litt, tar på hverandre. Han får en liten blowjob, men vi stopper før orgasmen.
En time senere er vi på badet. Vi tar en dusj hvor jeg jeg suger han litt mer, og han fingrer meg. Igjen stopper vi før orgasme.
Etter dusjen står vi og tørker oss, pusser tenna, skal til å kle på oss. Så dytter han meg forover over vasken og tar meg bakfra.
På ettermiddagen sitter vi på sofaen, og jeg erter han hard og gir han en kort liten runk. Ett par minutter tease bare. 
På kvelden ser vi serie i senga. Han tar frem en vibrator og leker med meg til jeg kommer.
Vi nyter rolig kveld med serie i ett par timer før vi steller oss for kvelden. Vi har herlig sex hvor han kommer i meg før vi legger oss til å sove.

Hvor mange ganger hadde vi sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hver gang du beskriver har dere sex - sex er ikke orgasmen i seg selv.. 

Anonymkode: bcd90...26a

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør seksuelle handlinger, derav har dere sex. Sex betyr ikke orgasme, sex betyr ikke kjønnsorgan mot kjønnsorgan. 

Anonymkode: 6e577...8ed

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tallsystem er på formen «1, 2, mange». Måten du beskriver sexlivet ditt på samsvarer med «mange». Om du har sex eller noe sexlignende 1, 2 eller 3 ganger per dag er ofte ikke så viktig som det at du later til å ha et godt og aktivt sexliv. Ta vare på det!

Anonymkode: 81aab...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...