Gå til innhold

Utro, eller utsatt for overgrep?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en No Brainer. Du ble utsatt for overgrep og du stivnet helt. 

Selvfølgelig skal du ikke tenke tanken på at du har vært utro - du ble voldtatt. 

De som mener noe annet må ta seg en bolle. 

 

Anonymkode: 00f70...c52

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svartkatt skrev (12 timer siden):

Lurer på hvorfor du ikke stoppet det.

Victimblaming.

Han ble utsatt for et seksuelt overgrep, det er ikke han som er overgriperen eller utro.

Ts er offeret.

Anonymkode: aa78e...a23

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Victimblaming.

Han ble utsatt for et seksuelt overgrep, det er ikke han som er overgriperen eller utro.

Ts er offeret.

Anonymkode: aa78e...a23

Det var kun et spørsmål for å få mer informasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en fantasi egentlig for en mann det der. Føler måten du formulerer dette på ikke akkurat skriker overgrep akkurat. Du valgte disse ordene selv. 
Om jeg som kvinne skulle sagt "der satt jeg, lot mannen ta av meg håndkle og lot kan knulle meg som en gud til jeg kom" (Hvor vanlig er det å kalle forgriperen sin for en gud?) så hadde ikke det heller skreket veldig overgrep. Har selv vært utsatt for flere forskjellige type overgrep (hvor jeg ikke kunne si nei eller få personen til å slutte) og satt igjen med en ganske kvalm og ekkel følelse, noen jeg ikke kan snakke om uten å skjelve i stemmen og få tårene i øynene. 

Jeg tror du egentlig har svaret på spørsmålet ditt selv. Ja, det kan for all del være overgrep, det kan ikke ta fra deg om du virkelig føler det. Følte du at du ikke kunne si nei? Følte du at du ikke kunne stoppe det? Du har rett til alle dine følelser. Man kan absolutt få orgasme av overgrep noe som kan selvfølgelig gjøre at man føler enda mer skam, men føler du skam over det? Og hva nøytaktig føler du skam over? Det er også lov å innrømme at du ble revet med og ville dette. Jeg synes ikke denne oppførselen til denne kvinnen var bra i det hele tatt og den gjør meg like kvalm som noe annet, INGEN skal oppføre seg sånn.

Anonymkode: 53c58...0cf

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dama du har er lur. Hun fikk deg til å gå i badstuen og oppleve et eventyr, mens hun selv hadde sitt oppe på rommet.

Griller i hodet.

The 🐃

Anonymkode: ed131...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det har litt å si hva du følte rett etterpå og nå om du blir kvalm, føler deg brukt osv. 

 

 

Hilsen kvinne som har blitt groomet og misbrukt 

Anonymkode: 7ca34...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er definitivt ikke greit å ta seg til rette på folk på den måten.

Samtidig tyder jo ikke ordvalget ditt på at du heller ser på dette som en slags seksuell fantasi. En person som faktisk hadde blitt utsatt for et overgrep, ville ikke ordlagt seg sånn.

 

Anonymkode: 293a5...f3e

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ts her. Hele denne historien er nok bare en seksuell fantasi fra en mann som skulle ønske noe sånt kunne skjedd ham i virkeligheten. Men mange interessante svar og meninger her. 

Det jeg egentlig var på jakt etter var om dere ville mene at en mann hadde blitt utsatt for et overgrep,  eller om det begrepet er forbeholdt kvinner.  Og ble positivt overasket over at såpass mange mener at også menn kan være et offer.

Også om hva som ble ment om utroskap. Det som forundrer meg litt, er at de færreste mente dette var utroskap. Her var det jo ganske tydelig at "jeg" villig lot en kvinne føre min pikk inn i en av sine kroppsåpninger. Hadde trodd jeg skulle få mer kritikk, og svar på at ja jeg hadde vært utro.

Takk for mange seriøse og gode svar. 

Anonymkode: 1a980...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn første tanke var "utro", men jeg lurer på om det er fordi jeg har fordom mot deg som mann. At den "frysen"/"disassosiasjonen" som kvinner beskriver ved overgrep ikke skal gjelde for menn.

Jeg ville snakket med en psykolog så du får hjelp til å sortere dine egne tanker og kan legge det frem til din kone, som kan hende bør være en del av ditt støtteapparat. Du må også regne med at din kone har en reaksjon på dette. Det er sannsynligvis en fordel at det legges frem så helhetlig som mulig med en gang. Kanskje at hun blir med til psykologen uten å vite hva det dreier seg om først. Man vil unngå at hun kommer en spontan reaksjon og raser ut av rommet og deler med sine venninner før hun tenker på at det faktisk kan hende at du er offeret og det dermed er ting som ikke kan bli usagt eller ugjort.

Endret av MuffinStud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke ble grepet av panikk, freeze, lignende eller hadde et ønske om at det skulle slutte uten å tørre/klare å si ifra er det vel ikke noe å lure på..

Anonymkode: 92892...cac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som seksuelt overgrep.

En vanlig reaksjon ved seksuelle overgrep er å fryse/ ikke klare å reagere. 

Mange blir også kåte (hard eller våt) under seksuelle overgrep, sædet betyr ikke at det da ikke er et overgrep.

Anonymkode: c7fe7...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Høres ut som seksuelt overgrep.

En vanlig reaksjon ved seksuelle overgrep er å fryse/ ikke klare å reagere. 

Mange blir også kåte (hard eller våt) under seksuelle overgrep, sædet betyr ikke at det da ikke er et overgrep.

Anonymkode: c7fe7...092

Men da sier man ikke at overgriperen suger/slikker/knuller som en gud og at man blir raskt kåt. Man kan fint få ufrivillig ereksjon uten at man er kåt. 

Anonymkode: 573fa...838

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker det som om folk vil definere det som overgrep bare av rent prinsipp.

Han kunne ha frøset...

Kunne ja, men gjorde han det? Nei. Han nøt det. Ingen grunn til at han skulle oppfattet henne som skremmende og truende.

Hadde det vært en strongman på 150kg så ville styrkeforholdet vært mer som mann vs kvinne. Da ville det vært troverdig at han frøs.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan det ikke både være overgrep og utroskap samtidig? Det startet som et overgrep, fordi hun begynte å suge deg helt plutselig, men du stoppet henne ikke og lot henne fortsette, og dermed var det også utroskap. Med mindre du ikke stoppet fordi du var i sjokk, så har du vært utro, men det høres jo i grunn ut som om du likte det da.

Anonymkode: 951f1...01a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et overgrep, men en Cupido-novelle.

Jeg er kvinne, og har opplevd overgrep, og om det der skjedde med meg og en mann, hadde det ikke kvalifisert i det hele tatt. Tror ikke du aner hva et overgrep er. Og tror heller ikke historien er ekte.

Anonymkode: 83ede...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...