Gå til innhold

Utro, eller utsatt for overgrep?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner kan også få orgasme under voldtekt. Det er ikke mindre voldtekt av den grunn. Det kan faktisk føles mye verre da en lurer på hvorfor en likte å bli voldtatt. 

Anonymkode: 1b146...33d

Nettopp, slike følelser kan forvirre en veldig, mange blir usikker på om de ble voldtatt da, selv når det helt åpenbart er overgrep. Blir kvalm av folk som shamer de som er utsatt for overgrep 

Anonymkode: 57701...15b

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var grunnen til at du ikke trakk deg unna når hun kom bort til deg? Eller når hun tok vekk håndkleet? 
Følte du at du frøs til is? 

Anonymkode: 42f53...114

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg tenker utroskap er fordi du sier "hun sugde som en gud".

Aldri hørt et voldtektsoffer si "han var jævlig bra i senga!"

Anonymkode: 2ffab...701

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaskazini skrev (3 minutter siden):

Jeg ville sagt at dette er et overgrep. Hvis kjønnsrollene hadde vært motsatt tror jeg kanskje ikke du hadde vært usikker i det hele tatt. 

Det er ganske vanlig å bli lammet og ikke gjøre motstand. Er det det at du ble opphisset og fikk orgasme som gjør at du er usikker?

Mest usikker på om jeg var utro eller ikke, siden jeg ikke gjorde noe for at det skulle skje, jeg var jo på en måte ikke aktivt deltagende i hendelsen,men samtidig gjorde jeg heller ingen ting for å stoppe det.

Jeg føler meg på ingen måte krenket eller skadet av det som skjedde. Innrømmer at det var deilig.  Men det har også som sagt skapt blandede følelser i ettertid.

 

Anonymkode: 1a980...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du var deltakende utro fordi du ikke trakk deg vekk. Du rakk å tenke «dette var deilig». 
 

En kollega forsøkte å kysse meg her om dagen på et utested, jeg snudde meg vekk i siste liten. 

Anonymkode: 42f53...114

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mest usikker på om jeg var utro eller ikke, siden jeg ikke gjorde noe for at det skulle skje, jeg var jo på en måte ikke aktivt deltagende i hendelsen,men samtidig gjorde jeg heller ingen ting for å stoppe det.

Jeg føler meg på ingen måte krenket eller skadet av det som skjedde. Innrømmer at det var deilig.  Men det har også som sagt skapt blandede følelser i ettertid.

 

Anonymkode: 1a980...90a

Frøs du til, var det derfor du ikke stoppet det?

Anonymkode: 97e00...054

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere nevner voldtekt. Det er drøyt da. I mine øyne så er voldtekt når noen tar seg til rette med vold og tvang. Det er det jo absolutt ikke snakk om i dette tilfellet. Overgrep er ikke nødvendigvis voldtekt. 

Anonymkode: 1a980...90a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Frøs du til, var det derfor du ikke stoppet det?

Anonymkode: 97e00...054

Ja kanskje på en måte, ble jo litt satt ut kan man si, samtidig som det var deilig og pirrende.

Anonymkode: 1a980...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mest usikker på om jeg var utro eller ikke, siden jeg ikke gjorde noe for at det skulle skje, jeg var jo på en måte ikke aktivt deltagende i hendelsen,men samtidig gjorde jeg heller ingen ting for å stoppe det.

Du var ikke utro - du ble utsatt for et overgrep. Vi innprenter i dagens ungdom at de ALLTID skal spør og dobbelsjekke at de har samtykke. Du samtykket ikke. 

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler meg på ingen måte krenket eller skadet av det som skjedde. Innrømmer at det var deilig.  Men det har også som sagt skapt blandede følelser i ettertid.

 

Anonymkode: 1a980...90a

Det er helt innafor at du ikke føler deg krenket og at det var deilig. Kanskje derfor det bør defineres som et overgrep, men kanskje ikke en voldtekt. Det faktum at det har skapt splittende følelser hos deg i etterkant tenker jeg bekrefter at dette kanskje har vært en litt mer traumatiserende opplevelse enn du først tenkte, både fordi du ble utsatt for en seksuell handling du ikke ba om, du gjorde ikke motstand og du nøt det. Det er ikke rart at du har blandede følelser. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja kanskje på en måte, ble jo litt satt ut kan man si, samtidig som det var deilig og pirrende.

Anonymkode: 1a980...90a

Hva hadde du gjort hvis hun satte seg oppå deg før du kom? Altså begynte å ri deg? Ville du latt henne gjøre det? 

Anonymkode: 42f53...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva hadde du gjort hvis hun satte seg oppå deg før du kom? Altså begynte å ri deg? Ville du latt henne gjøre det? 

Anonymkode: 42f53...114

Umulig å svare på nå, men kanskje, som jeg nevnte innledningsvis ble jeg fort kåt og hard. 

Anonymkode: 1a980...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Umulig å svare på nå, men kanskje, som jeg nevnte innledningsvis ble jeg fort kåt og hard. 

Anonymkode: 1a980...90a

Håper du pådro deg en kjønnssykdom

Anonymkode: 3ff0a...13f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Håper du pådro deg en kjønnssykdom

Anonymkode: 3ff0a...13f

Gjorde ikke det.  Hvorfor håper du det? 

Anonymkode: 1a980...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja kanskje på en måte, ble jo litt satt ut kan man si, samtidig som det var deilig og pirrende.

Anonymkode: 1a980...90a

Så du hadde ikke lyst til å stoppe det? Da kan man nok ikke kalle det et overgrep når du synes det var pirrende.

Anonymkode: 97e00...054

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at ingen antyder at du har blitt utsatt for et alvorlig tilfelle av livaktig seksuell fantasering og ønsketenkning...

Med ny samtykkelov ville noe slikt vært klart utenfor med mindre du nikket og hvisket et "Ja".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cor Cubiculum skrev (3 timer siden):

Pussig at ingen antyder at du har blitt utsatt for et alvorlig tilfelle av livaktig seksuell fantasering og ønsketenkning...

Med ny samtykkelov ville noe slikt vært klart utenfor med mindre du nikket og hvisket et "Ja".

Like sjeldent som å vinne i euro jackpot dette, da det bare er 1:140 millioner menn får oppleve dette😅

Samtykkeloven er veldig grei, det er enten ja eller nei.. og hører du ingen av delene er det overgrep, for da er det ikke et samtykke. Det er for å hjelpe de som er ute av stand til å si verken ja eller nei.

Så mulig du TS "frøs" i øyeblikket til å gi samtykke? For dette kan virke sjokkerende når det skjedde så fort. Og når pikken står som et spett av deilig nytelse, forsvinner også det meste av fornuften.. I så tilfelle, så er du uansett utro og har blitt utsatt overgrep. Det er bare det at enkelte menn, ikke ser på en fremmed kvinne som overgrep. Det må være psykisk eller fysisk vold til inn i hendelsen.. Hvorfor skulle de anmelde en kvinne som gjør dem godt? Jeg tror heller ikke at menn blir traumatisert av dette..

Men dette er jo utvilsomt en fin historie fortelle, på en lyverbenk i parken😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du redd? 

Hvis ikke så var det ikke overgrep tenker jeg.

Selvfølgelig bare en tullehistorie, men en interessant problemstilling selv om.

Anonymkode: bd0c8...aa7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kvinner kan også få orgasme under voldtekt. Det er ikke mindre voldtekt av den grunn. Det kan faktisk føles mye verre da en lurer på hvorfor en likte å bli voldtatt. 

Anonymkode: 1b146...33d

Ja, men hun ville ikke ha sagt «han slikker som en gud, så jeg blir fort kåt og det tar ikke lang tid før jeg får orgasme»…

Der har du det som gjør at dette ikke defineres som et overgrep. Hadde han sagt at han ble lammet, men likevel ble han hard og fikk orgasme helt ukontrollert ville saken ha vært noe annet. 
 

Nei, her er det en som har vært uplanlagt utro og nøt det underveis for å så angre på sin impulsivitet etterpå. 

Anonymkode: 573fa...838

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at menn fryser under overgrep fra en kvinne er ikke like vanlig. Kvinner fryser for overlevelse, de er mindre, svakere og fryser for å ikke bli mer brutalt overfalt. En mann har ikke den frykten. 

Jeg tror dog dette er et gitt eksempel for å skape en kjønnsdebatt heller enn en reel situasjon. 

Anonymkode: f189b...0ec

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...