Gå til innhold

Utro, eller utsatt for overgrep?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake var jeg og min kjære på hotel tur.  Hun ville slappe av på rommet og jeg tok en tur i badstuen.  

Det som skjedde, var at jeg satt alene i badstuen med håndkle rundt livet, noe jeg synes er greit i en offentlig badstue. Det kommer en kvinne inn og setter seg litt bortenfor, også med håndkle rundt seg. Det som så skjer, er at hun kommer bort til meg, og uten noe kommunikasjon eller forvarsel, åpner mitt håndkle legger fingeren foran munnen min og sier hysj. Så begynner hun å suge meg, suger som en gud, så jeg blir fort kåt og hard, og det tar ikke lang tid før jeg kommer i munnen hennes. Hun smiler og så går ut av badstuen og jeg har aldri sett henne siden. 

Den hendelsen har i etterkant skapt blandede følelser. Jeg føler jo på en måte at jeg har vært utro, men på den annen side ikke. Jeg gjorde jo ingenting. Ikke noe flørting, eller noe fremstøt overhode fra min side. Men samtidig gjorde jeg ingenting for å stoppe det som skjedde.

Og en tanke til som har kommet i ettertid, er spørsmålet om jeg ble utsatt for et sexuelt overgrep? 

Så det jeg egentlig lurer på er hva dere tenker om dette. Var jeg utro, eller ikke? Eller ble jeg utsatt for et overgrep?

Skriv gjerne om du er mann eller kvinne. 

Anonymkode: 1a980...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvorfor du ikke stoppet det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne.

I første omgang hadde jeg ikke tenkt på det som et seksuelt overgrep. Men når jeg tenker meg om så er det faktisk et overgrep.

Hvis du snur det til å være en dame i badstuen og en mann kommer inn og slikker eller fingrer henne. Hvor hun rett etterpå tenker at «dette her sa jeg jo aldri ja til?». Så hadde det fort blitt definert som overgrep. Så det gjelder for ditt tilfelle også vil jeg si.

Anonymkode: efe07...6cb

  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville du respondert på situasjonen i dag, med det du vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

For en tid tilbake var jeg og min kjære på hotel tur.  Hun ville slappe av på rommet og jeg tok en tur i badstuen.  

Det som skjedde, var at jeg satt alene i badstuen med håndkle rundt livet, noe jeg synes er greit i en offentlig badstue. Det kommer en kvinne inn og setter seg litt bortenfor, også med håndkle rundt seg. Det som så skjer, er at hun kommer bort til meg, og uten noe kommunikasjon eller forvarsel, åpner mitt håndkle legger fingeren foran munnen min og sier hysj. Så begynner hun å suge meg, suger som en gud, så jeg blir fort kåt og hard, og det tar ikke lang tid før jeg kommer i munnen hennes. Hun smiler og så går ut av badstuen og jeg har aldri sett henne siden. 

Den hendelsen har i etterkant skapt blandede følelser. Jeg føler jo på en måte at jeg har vært utro, men på den annen side ikke. Jeg gjorde jo ingenting. Ikke noe flørting, eller noe fremstøt overhode fra min side. Men samtidig gjorde jeg ingenting for å stoppe det som skjedde.

Og en tanke til som har kommet i ettertid, er spørsmålet om jeg ble utsatt for et sexuelt overgrep? 

Så det jeg egentlig lurer på er hva dere tenker om dette. Var jeg utro, eller ikke? Eller ble jeg utsatt for et overgrep?

Skriv gjerne om du er mann eller kvinne. 

Anonymkode: 1a980...90a

Du bør fortelle din kjære hva som skjedde og at du ble voldtatt i badstuen!

Endret av Tobias001
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er kvinne.

I første omgang hadde jeg ikke tenkt på det som et seksuelt overgrep. Men når jeg tenker meg om så er det faktisk et overgrep.

Hvis du snur det til å være en dame i badstuen og en mann kommer inn og slikker eller fingrer henne. Hvor hun rett etterpå tenker at «dette her sa jeg jo aldri ja til?». Så hadde det fort blitt definert som overgrep. Så det gjelder for ditt tilfelle også vil jeg si.

Anonymkode: efe07...6cb

Enig i det ja. fordi jeg vet at det er ikke så lett å stoppe et overgrep fordi en blir lammet på en måte.

Anonymkode: 08e16...c91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hva definerer voldtekten i dette tilfelle ... handlingen eller følelsen ...

Det blir jo en tenketanke når man snur det på hodet når det gjelder de fleste menn. 

Om man våknet på fest og en jente drev å rei deg, så ville man tenkt enten ohh yea  og blitt med på det, eller hva i alle dager driver hun med, for så å flytte henne bort. 

<ikke gått ut av rommet ødelagt og følt på voldtekt og slikt ...

Anonymkode: 6b2f6...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøvde ikke å stoppe det og du nøt det tydeligvis. Så overgrep er det ikke

Anonymkode: 7e11c...e8f

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (5 minutter siden):

Lurer på hvorfor du ikke stoppet det.

Det er jo fort gjort å lure på det når folk blir utsatt for overgrep, for det er veldig vanlig å bli litt lammet når man blir utsatt for overgrep 

Anonymkode: 57701...15b

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo fort gjort å lure på det når folk blir utsatt for overgrep, for det er veldig vanlig å bli litt lammet når man blir utsatt for overgrep 

Anonymkode: 57701...15b

Spør ikke deg, men ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du prøvde ikke å stoppe det og du nøt det tydeligvis. Så overgrep er det ikke

Anonymkode: 7e11c...e8f

Bruk den logikken på damer som også ikke klarer å si nei når de blir utsatt for overgrep, men da er det vel plutselig noe annet.. 

Anonymkode: 57701...15b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kategorisere det som overgrep. Du samtykket ikke. Jeg leser du føler deg forvirret over følelsene dine. Har du noen du kan snakke med? 

Anonymkode: 1b146...33d

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet høyre og venstre armen din å fungere??? Kanskje du ga henne noe tegn? Hu sugde deg som en gud til du kom??? Jaja da likte du det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en dame skrevet det samme, så ville alle ropt voldtekt. Da gjelder selvsagt det samme for menn. Sex uten samtykke er overgrep, det er det ingen tvil om

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (Akkurat nå):

Sluttet høyre og venstre armen din å fungere??? Kanskje du ga henne noe tegn? Hu sugde deg som en gud til du kom??? Jaja da likte du det. 

Kvinner kan også få orgasme under voldtekt. Det er ikke mindre voldtekt av den grunn. Det kan faktisk føles mye verre da en lurer på hvorfor en likte å bli voldtatt. 

Anonymkode: 1b146...33d

  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bruk den logikken på damer som også ikke klarer å si nei når de blir utsatt for overgrep, men da er det vel plutselig noe annet.. 

Anonymkode: 57701...15b

Tviler på at noen damer hadde kommet

Anonymkode: 7e11c...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

svartkatt skrev (14 minutter siden):

Lurer på hvorfor du ikke stoppet det.

Jeg ble så overrumplet, og samtidig var tet så deilig. Det hele skjedde så fort at jegr akk rett og slett ikke å tenke gjennom ting. Satt igjen som et spørsmålstegn. Med en deilig følelse i pikken og en rar følelse i hodet. Og en klump i magen.

Anonymkode: 1a980...90a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner kan også få orgasme under voldtekt. Det er ikke mindre voldtekt av den grunn. Det kan faktisk føles mye verre da en lurer på hvorfor en likte å bli voldtatt. 

Anonymkode: 1b146...33d

Nja, igjen da hadde jeg ikke ment at han fingret meg som en gud og at det var deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tviler på at noen damer hadde kommet

Anonymkode: 7e11c...e8f

Det har ingenting med saken å gjøre. Det er nok mange kvinner som har fått orgasme under voldtekt også, men det endrer uansett ikke på at det er overgrep 

Anonymkode: 57701...15b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

For en tid tilbake var jeg og min kjære på hotel tur.  Hun ville slappe av på rommet og jeg tok en tur i badstuen.  

Det som skjedde, var at jeg satt alene i badstuen med håndkle rundt livet, noe jeg synes er greit i en offentlig badstue. Det kommer en kvinne inn og setter seg litt bortenfor, også med håndkle rundt seg. Det som så skjer, er at hun kommer bort til meg, og uten noe kommunikasjon eller forvarsel, åpner mitt håndkle legger fingeren foran munnen min og sier hysj. Så begynner hun å suge meg, suger som en gud, så jeg blir fort kåt og hard, og det tar ikke lang tid før jeg kommer i munnen hennes. Hun smiler og så går ut av badstuen og jeg har aldri sett henne siden. 

Den hendelsen har i etterkant skapt blandede følelser. Jeg føler jo på en måte at jeg har vært utro, men på den annen side ikke. Jeg gjorde jo ingenting. Ikke noe flørting, eller noe fremstøt overhode fra min side. Men samtidig gjorde jeg ingenting for å stoppe det som skjedde.

Og en tanke til som har kommet i ettertid, er spørsmålet om jeg ble utsatt for et sexuelt overgrep? 

Så det jeg egentlig lurer på er hva dere tenker om dette. Var jeg utro, eller ikke? Eller ble jeg utsatt for et overgrep?

Skriv gjerne om du er mann eller kvinne. 

Anonymkode: 1a980...90a

Jeg ville sagt at dette er et overgrep. Hvis kjønnsrollene hadde vært motsatt tror jeg kanskje ikke du hadde vært usikker i det hele tatt. 

Det er ganske vanlig å bli lammet og ikke gjøre motstand. Er det det at du ble opphisset og fikk orgasme som gjør at du er usikker?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...