Gå til innhold

Mannen holdet seg helt unna sex med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er gravid i uke 23. Og vi har ikke hatt sex hele svangerskapet. Jeg har hatt lyst og har spurt uttalige ganger men han vil ikke. Det er ingen antydninger til noe som har med sex å gjøre i vårt hjem og det er så utrolig sårt. Han vil ikke si hvorfor og det gjør det kanskje enda vanskeligere.  Og jeg har nylig oppdaget en flaske med glidemiddel på badet, så det kan tyde på at han runker på badet heller.. 

Dette er som sagt noe som sårer meg skikkelig mye og setter en stor demper på stemningen mellom oss i hele svangerskapet... 

Er deres menn lik? 

Anonymkode: 45cd0...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier som regel være omvendt.

Anonymkode: 16349...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var ikke slik. Vi hadde sex fra start til slutt, og så var vi på an igjen 6 uker etter fødsel. 

Anonymkode: 479c3...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn reagerer slik du beskriver din mann er. Noen menn synes det er skamfullt å ha sex med noen som bærer frem dems barn, de kan være redd for å skade barnet (selv om det ikke er mulig er det manges frykt), føle at babyen blir endel av sexen fordi den er inni kroppen din, 

Har du prøvd å google det? Det finnes utallige artikler og lignende om dette. 

https://www.babyverden.no/nyheter/mannen-min-har-ikke-lyst-pa-meg/

https://www.babyverden.no/parforholdet/nar-han-ikke-vil/

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144348297-mannen-vil-ikke-ha-sex-i-svangerskapet/

 

Anonymkode: abd34...e12

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ble ikke slik før de siste 2-3 ukene før termin. Tror han syntes det var ekkelt at babyen bevegde seg rundt der inne og tanken på at snart var den ute. 

Synes det er rart at mannen din ikke vil ha sex fra begynnelsen men han kan jo være en av de som tror han skader babyen om han har sex med deg. Eller bare synes det er vanskelig å tenke at dere er "3" stykker når dere har sex. 

At han runker er nok helt naturlig siden dere ikke har sex. 

Anonymkode: 6fd76...8db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg har nylig oppdaget en flaske med glidemiddel på badet, så det kan tyde på at han runker på badet heller.. 

Synes forresten det er utrolig trist at onani og egen nytelse er noe du setter i negativt lys.

DU burde også onanere! Det er viktig sånn sett. 

Anonymkode: abd34...e12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Synes forresten det er utrolig trist at onani og egen nytelse er noe du setter i negativt lys.

DU burde også onanere! Det er viktig sånn sett. 

Anonymkode: abd34...e12

Nå var det vel neppe det ts mente at onani var noe dårlig, men her er hun 23 uker på vei og de har ikke hatt sex. Hun vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 6fd76...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hei. Jeg er gravid i uke 23. Og vi har ikke hatt sex hele svangerskapet. Jeg har hatt lyst og har spurt uttalige ganger men han vil ikke. Det er ingen antydninger til noe som har med sex å gjøre i vårt hjem og det er så utrolig sårt. Han vil ikke si hvorfor og det gjør det kanskje enda vanskeligere.  Og jeg har nylig oppdaget en flaske med glidemiddel på badet, så det kan tyde på at han runker på badet heller.. 

Dette er som sagt noe som sårer meg skikkelig mye og setter en stor demper på stemningen mellom oss i hele svangerskapet... 

Er deres menn lik? 

Anonymkode: 45cd0...4ff

Tenner ikke på gravide da. Det må du nesten bare akseptere. Løser seg nok en tid etter fødsel. 

Anonymkode: 3d7d0...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå var det vel neppe det ts mente at onani var noe dårlig, men her er hun 23 uker på vei og de har ikke hatt sex. Hun vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 6fd76...8db

Måten hun skriver det på er 

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg har nylig oppdaget en flaske med glidemiddel på badet, så det kan tyde på at han runker på badet heller.. 

som tyder på at hun tror at han heller runker enn å ha sex med henne. Trolig er det deilig å ta seg en runk av og til, og trolig har det lite med graviditeten til TS å gjøre. 

Anonymkode: abd34...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vel sex sist da jeg var sånn 16 uker. Når magen begynte å bevege seg ville han ikke mer. Barnet er nå snart 4 måneder og vi har ikke hatt noe siden, men jeg har helt ærlig ikke ork eller mulighet med klengebaby. Det kommer etter hvert

Anonymkode: a1289...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes forresten det er utrolig trist at onani og egen nytelse er noe du setter i negativt lys.

DU burde også onanere! Det er viktig sånn sett. 

Anonymkode: abd34...e12

Når dette erstatter relasjonen med partner, er dette negativt. Jeg hadde heller ikke likt å bli avvist av mannen hver gang, samtidig som han heller ordner seg selv. Da får jo kvinnen inntrykk av at det er hun som er ekkel, siden han fortsatt har lyst.

TS, her hadde jeg satt hardt mot hardt. Det er uaktuelt å gå helt uten nærhet hele svangerskapet, og så forvente at du skal hoppe på ham med en gang renselsen er over, helst før. Skal han gå forbi deg som om du var et møbel i ni måneder, for så å "skru på lysten"? Det er mange ting man kan gjøre som ikke innebærer PIV. 

Anonymkode: 71f91...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå var det vel neppe det ts mente at onani var noe dårlig, men her er hun 23 uker på vei og de har ikke hatt sex. Hun vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 6fd76...8db

Å ta seg en runk iblant har jeg ikke ville reagert må hvis intimiteten mellom oss hadde vært mer tilstede. Jeg har prøvd å runke han, men han vil aldri, selvom han mener at jeg er god på å runke.. jeg har tilbydt å gi blowjobs OFTE noe han  ikke ønsker heller.. det er liksom ingenting seksuelt mellom oss lengre. Og jeg kjenner helt ærlig at dette får meg til å tenke på å gå fra fyren... 

Ts.

Anonymkode: 45cd0...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville pushet han til å snakke mer. For eksempel

 

"jeg vet at det ikke er uvanlig at menn får mindre lyst når dama er gravid - men jeg trenger å vite hvorfor. Er du redd for å skade babyen, er det tanken på at det er baby der, eller det at magen begynner å bli synlig? For når du ikke sier noe føler jeg meg bare ekkel og tviler på forholdet, og det er jo litt trist ,særlig når vi venter barn."

I tillegg er det ikke uvanlig at det tar minst 6 mnd før dama blir klar for sex etter fødsel (fordi det kan ta tid for ting å normalisere seg fysisk, og fordi man kan ha mindre lyst pga lite søvn og mye nærhet med baby) - er det da greit for han at dere kan finne på å gå mer enn et år uten sex? Det ville jeg også forberedt han på. 

Anonymkode: 8c46a...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei. Jeg er gravid i uke 23. Og vi har ikke hatt sex hele svangerskapet. Jeg har hatt lyst og har spurt uttalige ganger men han vil ikke. Det er ingen antydninger til noe som har med sex å gjøre i vårt hjem og det er så utrolig sårt. Han vil ikke si hvorfor og det gjør det kanskje enda vanskeligere.  Og jeg har nylig oppdaget en flaske med glidemiddel på badet, så det kan tyde på at han runker på badet heller.. 

Dette er som sagt noe som sårer meg skikkelig mye og setter en stor demper på stemningen mellom oss i hele svangerskapet... 

Er deres menn lik? 

Anonymkode: 45cd0...4ff

Den ene var ikke sånn, mens den andre var det. Og det har jeg full respekt for.

Man snakker mye om at mannen må ta hensyn tll oss kvinner og vår svingende lyst, spesielt i svangerskapet. Men dette gjelder også for kommende fedre. Graviditeten er en følelsesmessig påkjenning også for han. Mange menn mister lysten mens andre får økt sexlyst.

Problemet deres er at dere åpenbart ikke kommuniserer godt nok om det. Snakk med mannen din! Hvis du vil ha et velfungerende forhold så er kommunikasjon første punkt på lista.

Anonymkode: 9e820...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...