Gå til innhold

Sex med leketøy med partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri brukt leketøy sammen med partner, kun alene. Nå er han skikkelig ivrig på at vi skal involvere leketøy, og egentlig jeg også. Hvordan gjør dere det? Bruker dere en dildo mens han ser på feks? Jeg skjønner jo at vi kommuniserer underveis og at dette er individuelt, jeg ønsker bare litt inspirasjon :) 

Anonymkode: 95b86...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta frem ønsket leketøy og la ting skje naturlig. Ha åpen dialog, kommuniser hva dere ønsker underveis, følg impulser, og tillat dere å faktisk være lekne. Lykke til! 

Anonymkode: 0d969...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte vi gjør det, men de gangene vi har gjort det, så har jeg brukt womanizer eller rabbiten hennes på henne. Ved et par anledninger har hun brukt de mens jeg har sett på og kysset henne over hele kroppen, massert/kjærtegnet osv.

»problemet» når vi bruker rabbiten er at hun får orgasme i løpet av sekunder. Noen ganger vil man jo strekke ut tiden til å nyte litt, men da må vi være påpasselig så ikke hun kommer med en, eneste gang.

Andre ting vi har prøvd har vi kun prøvd 1 gang da det ikke ga noe særlig. Dildo feks er uinteressant. Samme er feks håndjern, tau og en del andre ting.

Anonymkode: 69e6e...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å bruke sexleketøy innimellom, men kona er ikke vledig interessert. Jeg bruker av og til dildo på kona og fantaserer at vi har med en ekstra mann.

Anonymkode: 00758...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forenkler mye hvis analsex er en del av repertoaret. Da er det alltid plass til meg og en plugg, dildo, eller vibrator. Det beste for henne, er når hun bruker en womanizer duo, samtidig som jeg tar henne analt. Små klitorisvibratorer er også fine under vanlige samleier.  For egen del, lar jeg henne bruke prostatavibrator, strap on, eller Fleshlight på meg, når hun er i det humøret. 

Det å bare se på den andre, eller hjelpe til med å kjærtegne bryster, kline etc, er også veldig fint. 

Krydre det med undertøy, og noe enkel bondage, så er dere i videregående divisjon med en gang. Vi har mye som bare blir prøvd, og andre ting som ender opp som favoritter. Glidemiddel, er kanskje det vi leker mest med 😊

Anonymkode: 8fb74...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...