Gå til innhold

Fase ut plaggene med syntetiske stoffer, eller bli kvitt med hard hånd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske nylig forstått at syntetiske plagg ikke er noe særlig, og har dessverre klart å samle opp ganske mange plagg med disse stoffene gjennom årene - særlig polyester. Hva gjorde dere når dere fikk "åpenbaringen" om at du helst ville unngå disse stoffene i fremtidige kjøp? Fjernet alt som allerede var i skapet og renset skikkelig opp en gang for alle, eller tok litt etter litt så plaggene ble "brukt opp" først? 

Anonymkode: ab5b7...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bytter ut litt og litt, etterhvert som jeg finner noe som kan erstatte det syntetiske. 

Anonymkode: 52770...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer miljøvennlig å bruke de opp.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plast i alt nå.Kjør på med ull.

Anonymkode: 49ad4...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer miljøvennlig å bruke det du har. Jeg har sluttet å kjøpe klær i syntetiske materialer, men bruker det jeg hadde fra før. Det er ikke så mye, mest treningsklær og penkjoler som ikke blir så mye brukt. 

Anonymkode: cbdc6...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gikk det først litt gradvis, men det kom etter hvert til at jeg kvittet meg med alt jeg hadde igjen, da disse klærne begynte å by meg kraftig imot da jeg ble vant til bedre ting. 

Anonymkode: ba9ca...0ad

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bruk dem opp, enten selv eller ved å selge dem på tise eller finn. Men ikke gi dem til uff eller fretex - da havner de sannsynligvis på fyllinga. Det er når folk må betale for dem, at du vet de blir brukt.

Anonymkode: 4ba52...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...