Gå til innhold

Han sa han ENDELIG var klar for forhold med meg..så forsvant han igjen. Hva skal jeg si?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg har møtt/drevet med / datet (kall det hva du vil) en god stund….

Vi har ikke møttes på en god stund nå, av ulike årsaker.

Blant annet så har jeg sagt at jeg ikke ønsker mer kontakt, da han aldri har «fått ut fingeren» og funnet ut hva han egentlig vil med oss.

Så derfor noen måneders pause.

 

Men han er bare en sånn jeg ikke klarer glemme. Vi har en vanvittig kjemi og vi hadde det veldig bra den gang.

 

Nå har på den mest ydmyke måten tatt kontakt. Og hevder at han nå ser klart og at han har vært utrolig umoden og forvirret lenge, og at han beklager for «alt» jeg Har vært gjennom pga han (jeg har vært usikker, lei meg jeg har sagt hva jeg ønsker av han men aldri fått klart svar, han har møtt andre samtidig(vi var ikke eksklusive) +++ hele smørbrødlista )

Han sier at han nå virkelig ønsker å satse på oss, og ha et ordentlig voksent forhold. Og at han virkelig aldri har hatt det så bra som da han var med meg. 

(Kan godt være han har truff3t andre i disse månedene, men vi var da aldri eksklusive...)

Jeg ble glad for at han nå «ser klart» og sier høyt og tydelig hva han ønsker.

 

MEN …det er nå 5 dager siden. Og jeg har ikke hørt NOE fra han som ville SATSE PÅ OSS.

Jeg skal ringe han ikveld å høre ...hva han mente men er litt usikker på hvilken tone jeg skal ta og hvordan jeg skal formulere meg. 

Jeg lurer selvsagt på om han egentlig var seriøs, hvorfor han vil SATSE, men så går under jorda igjen. Er ballen på min side? Jeg ønsker bare å få klarhet i ting.

Anonymkode: a70ab...ae0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La meg gi deg klarhet i ting

 

gå videre. 

Anonymkode: 0c9f4...cbe

  • Liker 26
  • Hjerte 3
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lurer selvsagt på om han egentlig var seriøs, hvorfor han vil SATSE, men så går under jorda igjen. Er ballen på min side? Jeg ønsker bare å få klarhet i ting.

Anonymkode: a70ab...ae0

Han er ikke seriøs i det hele tatt, men virker å ha interesse i å holde deg på gress. 

Ballen er på hans side, og har vært det hele tiden.

Men at han ikke går etter ballen burde si deg alt. Og det er den største klarheten du finner i situasjonen, og det uten at du trenger å snakke med han. 

En seriøs mann som er interessert "ghoster" ikke, og legger ikke initiativet på motpart. Heller tvert imot.

Du har kastet bort nok tid på han, det er på tide å gå videre. Den kjemien dere hadde virker bare å være fra din side.

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er rett og slett ikke så interessert. Enig med posten over, gå videre er riktig løsning. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK. Det er jo dette jeg VET.❤

Men et lite frø av håp ble sådd. Men nei. Bare. Nei nei nei.

Anonymkode: a70ab...ae0

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer virkelig ikke en person, som har "benket" deg i så lang tid, kommet tilbake, og bare forsvunnet igjen.

Dersom du hører fra han igjen, så bør du vise at du har nok selvrespekt til å ikke bli behandlet på denne måten. Gjennom ord og handlinger, så sier du at det nå er over for godt. Også vil jeg råde deg til å slette og blokkere, fra alle mulige områder hvor han kontakte deg. Som kontakt, instagram, snapchat, facebook, til og med vipps. Gå videre med livet ditt, og finn en mann som du kommer til å ha minst like god kjemi med, men som faktisk viser og vet, at han vil ha deg i livet sitt, for alltid. 

Anonymkode: 67b88...342

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva får menn til å drive slik...tidlig en ettermiddag ...i arbeidstiden...så får jeg beskjed om at han er klar  til å satse. 

Bare innom for å "sjekke status"- om jeg fortsatt er varm? 

Helgardering før helga? 

 

Anonymkode: a70ab...ae0

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent for å se hva han ev. gjør videre. Ikke gå inn i en dialog med ham om dette, da vil han bare love gull og grønne skoger igjen for å manipulere deg til å få håp og til å vente på noe han aldri blir klar for.

For din egen del, bare blokker og slett ham overalt på sosiale medier.

Hvis han tar kontakt på sms, bare skriv at du ikke ønsker mer kontakt, at du forventer at han respekterer dette og lar være å kontakte deg på noen som helst måte igjen.

Anonymkode: c93ad...0e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarte du han da han skrev til deg før helgen? 

Anonymkode: a84e0...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får da være måte på… av og på? Etter det han gidder? Og du skal være klar? Dette har jeg vert borti, aldri mer. Du mister deg selv og selvrespekten etter noen år med dette….

Anonymkode: 254a0...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke foreta deg noe, så får du svaret. Handlinger veier tyngre enn ord. Han sier noe, men handlingene hans matcher ikke. Maktbalansen er helt skeiv - til hans fordel. Han har ikke respekt for deg. Kutt han ut. Finn en som ikke er i tvil om at han vil ha deg

Anonymkode: 80daa...539

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En seriøs mann hadde satsa på dere to for lenge siden.

Den mannen der har ikke et seriøst bein i kroppen, så ikke en gang ring han og spør hvorfor, bare dropp hele fyren.

 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Update!! 

Han sendte en melding nå, vil vi skal møtes og snakke ikveld. Han skal si fra når han er hjemme fra jobb. 

(Men kjenner jeg han rett så hører jeg ikke et pip)😆

Anonymkode: a70ab...ae0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Update!! 

Han sendte en melding nå, vil vi skal møtes og snakke ikveld. Han skal si fra når han er hjemme fra jobb. 

(Men kjenner jeg han rett så hører jeg ikke et pip)😆

Anonymkode: a70ab...ae0

Hvis du ikke hører noe i kveld så er det vel ikke noe mer å tenke på? Det er ikke noe mer å lure på ift han da? Du bare avskriver han da, ikke sant?

Du gjør det selv bare vondt ved å håpe og vente på han fyren der, tror jeg. Gå videre og finn en som vil ha deg og som viser med handling at han vil ha deg, ikke en som sier en ting og gjør noe annet. 

Det er ikke hva han sier, men hva han gjør som viser interesse. Og handlingene hans skriker ikke akkurat "vil ha deg og satse på deg" som han prøver å få deg til å tro med ord. 

 

Anonymkode: 73af8...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TAKK. Det er jo dette jeg VET.❤

Men et lite frø av håp ble sådd. Men nei. Bare. Nei nei nei.

Anonymkode: a70ab...ae0

Han hekter deg og holder deg på gress. 

Blokker og gå videre.

Anonymkode: 26cfe...279

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ikke hører noe i kveld så er det vel ikke noe mer å tenke på? Det er ikke noe mer å lure på ift han da? Du bare avskriver han da, ikke sant?

Du gjør det selv bare vondt ved å håpe og vente på han fyren der, tror jeg. Gå videre og finn en som vil ha deg og som viser med handling at han vil ha deg, ikke en som sier en ting og gjør noe annet. 

Det er ikke hva han sier, men hva han gjør som viser interesse. Og handlingene hans skriker ikke akkurat "vil ha deg og satse på deg" som han prøver å få deg til å tro med ord. 

 

Anonymkode: 73af8...e86

Folk er så fæle... å si noe sånn, og så ikke følge opp... kødder han liksom??

Jeg tenker at han må ha havna i en ulykke eller at mora er død eller hva som helst...som forhindrer han i å gi lyd...for ingen er vel så bedriten som dette??!

Anonymkode: a70ab...ae0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv akkurat vært midlertidig for en i flere måneder,  har sletta han. Men vi er så og si naboer, ser leiligheten hans fra vinduet, så den er kjip 😅 

Håper det ordner seg, det er en super kjip situasjon å være i. 

Anonymkode: 8580a...65d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk er så fæle... å si noe sånn, og så ikke følge opp... kødder han liksom??

Jeg tenker at han må ha havna i en ulykke eller at mora er død eller hva som helst...som forhindrer han i å gi lyd...for ingen er vel så bedriten som dette??!

Anonymkode: a70ab...ae0

Huff, dette er jo helt tragisk. Føler med deg, TS!

Anonymkode: bad8d...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...