Gå til innhold

Hvorfor blokkere folk HELE midtgangen i matbutikker når de leter etter det de vil ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så frekt!

Anonymkode: 43813...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får begynne å handle utafor rushtiden da! Her jeg bor er det roligst å handle mellom kl 07-08 og 21-22.

Anonymkode: cdcb0...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er folk slitne etter jobb, litt i sin egen verden. Så spretter de til side når de oppdager at det er en kø bak seg etter at noen høflig har sagt fra.

Anonymkode: 269fb...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener med vognene? De har hjul - jeg klarer å flytte dem hvis jeg skal forbi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også fått til selv, når man blir stående å tenke, og sjekker lista. 

Irriterer meg null-niks. Flytter vognen litt, eller sier "unnskyld" med et smil. 

Anonymkode: d4eaa...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over det samme.


Her er det mange turister i butikkene og da står gjerne hele familien på 4 pluss en handlevogn og sperrer hele midtgangen, mens de er i sin egen verden. Skulle ikke klaget om det skjedde en og annen gang, men når man må be om å komme frem 5-6 ganger på hver handletur blir det ganske slitsomt.

Og jeg handler langt utenom de travle tidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er ikke lov å stå stille og tenke når man er på butikken? Man skal stresse rundt hele tida? Når jeg handler etter jobb må jeg gå sakte og tenke på å stresse ned, ellers glemmer jeg halvparten av det jeg skal ha. SELV om jeg har handleliste. JEG har like mye rett på å være meg selv i butikken som du. 

Anonymkode: 3d3b5...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det er ikke lov å stå stille og tenke når man er på butikken? Man skal stresse rundt hele tida? Når jeg handler etter jobb må jeg gå sakte og tenke på å stresse ned, ellers glemmer jeg halvparten av det jeg skal ha. SELV om jeg har handleliste. JEG har like mye rett på å være meg selv i butikken som du. 

Anonymkode: 3d3b5...136

Man kan jo gjerne flytte seg litt til siden slik at en ikke sperrer for folk som vil forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...