Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 14.46):

Den var god 🤣

Anonymkode: e3d06...1e5

Har også hørt om sånne tilfeller.Rart ja.

Anonymkode: cd751...bdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde en mann/gutt foreslått dette så hadde tråden blitt sperret og vedkommende anmeldt. Go figure.

Anonymkode: 51f74...722

Skremmende mange kvinner som tror at menn ikke kan bli utsatt for voldtekt, en erigert penis er for mange kvinner det samme som samtykke

Anonymkode: 87a00...362

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 10.42):

Sett deg oppå han og ri han til han kommer, mens du holder han fast.

Anonymkode: 97052...f4b

Haha, strålende idé. Det skal jeg begynne å gjøre med damene også. Bare legge meg over og holde dem fast til jeg har fått det jeg vil.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 10.42):

Sett deg oppå han og ri han til han kommer, mens du holder han fast.

Anonymkode: 97052...f4b

Det var voldtekt i Bridgerton og er ennå mer voldtekt irl.

Anonymkode: 3cfe6...cb0

Skrevet (endret)
AJ89 skrev (På 19.3.2024 den 10.35):

Hei,
Jeg har den siste tiden datet en mann (38) som velger å ikke komme. Sexen er deilig og han nyter den, men hver gang han nærmer seg så løfter han meg av eller så stopper han å knulle meg. 
ligger da bare å koser til han blir slapp også enten sovnervi eller så begynner vi på igjen litt etterpå, men det samme skjer. 

Har noen andre vært borti lignende?

Jeg har forsøkt å spørre han hvorfor han gjør det, men fikk ikke noe klart svar, han bare liker det sånn. 
Merker at jeg syntes det er litt turn-off og føler meg kanskje litt "snytt". Er jeg ikke god nok lissom...

Hva hadde dere tenkt om deres partner gjorde slik? 

Nei, jeg tror han er 1 av 10 millioner som lyver, når han sier det er deilig uten utløsning😉 Med unntaket av menn som faktisk ikke kommer, men de er også en ufattelig liten andel av. Han er ikke "frisk"..

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Nesten som å lese om min siste. Han er eldre da, 50. Og veldig gentleman på veldig mye, så mulig det var derfor. 

Anonymkode: 59ce3...40a

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer ofte, velger å droppe å komme slik at hun får nyte lengre. Hun bør komme ett par tre ganger før jeg kommer. Unntaksvis er det andre veien, har man engergi er det viktig å kunne gi kvinnen gleden av å komme noen ganger (ikke alltid de klarer da, men ofte så går det).  Så la kvinnene komme, det er vår 🤪

Anonymkode: 033cc...c72

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...