Gå til innhold

Han velger å ikke komme


AJ89

Anbefalte innlegg

Hei,
Jeg har den siste tiden datet en mann (38) som velger å ikke komme. Sexen er deilig og han nyter den, men hver gang han nærmer seg så løfter han meg av eller så stopper han å knulle meg. 
ligger da bare å koser til han blir slapp også enten sovnervi eller så begynner vi på igjen litt etterpå, men det samme skjer. 
 

Har noen andre vært borti lignende?

Jeg har forsøkt å spørre han hvorfor han gjør det, men fikk ikke noe klart svar, han bare liker det sånn. 
Merker at jeg syntes det er litt turn-off og føler meg kanskje litt "snytt". Er jeg ikke god nok lissom...

Hva hadde dere tenkt om deres partner gjorde slik? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er redd for at du skal bli gravid.

Anonymkode: 2fad6...c18

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han har en annen og føler seg mindre utro hvis han ikke kommer i deg.

Anonymkode: 4fa42...345

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, er 10 millioner av grunner til at han gjør sånn.

1. han kan ikke sprute.

2. redd for potensiell graviditet

3. flau over sine egne orgasmer

4. skam

5. han er utro

 

Også videre også videre.

 

Si det rett ut: det er faktisk litt turn off at du ikke vil sprute, så hva faen skjer? 

Anonymkode: e3c8c...f8b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker han har en annen og føler seg mindre utro hvis han ikke kommer i deg.

Anonymkode: 4fa42...345

Enig. Noe rart her.

Hvis han var redd for at du skal bli gravid kunne han kommet på deg rller i munnen din.

Dette er noe annet.

Anonymkode: e37e7...8cf

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg oppå han og ri han til han kommer, mens du holder han fast.

Anonymkode: 97052...f4b

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle damer kommer under sex, hvorfor skal ikke det gjelde enkelte menn også? Kanskje klarer de det ikke, noen kvinner gjør faktisk ikke det uansett hva. Kanskje finnes det også menn.

Selvfølgelig er det uvant, for oftest treffer man ikke slike menn, men er det så usannsynlig at de finnes? 

Anonymkode: faefa...ed2

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt skuffet dersom dette skjedde hver gang vi hadde sex. Kjæresten min ønsket også dette inn i mellom. For ham handler det om ønsket om å våkne opp neste dag med stor lyst fortsatt. En form for å edge seg selv. Så for oss må det bli en mellomting, i alle fall om vi har sex ofte. 

Men mange menn elsker at kvinnen får orgasme og tenner på det. Det ble være forståelse for det samme tilbake. Så her bør dere prate sammen og finne løsninger som passer for begge. 

Anonymkode: 70840...7c6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Han vet jeg har hormon spiral.

2. Om han er utro så er han fader meg sjukt god på å skjule denne damen da vi ofte er hjemme hos han og bilen min er parkert godt synlig, ville trodd han hadde vært mye mer nervøs da.

Har forsøkt å ri han til han kommer, men han bare løfter meg av når det nesten brister for han, klarer ikke holde han fast
Har aldri vært utsatt for liknende, syntes det hele er veldig facinerende egentlig.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke alle damer kommer under sex, hvorfor skal ikke det gjelde enkelte menn også? Kanskje klarer de det ikke, noen kvinner gjør faktisk ikke det uansett hva. Kanskje finnes det også menn.

Selvfølgelig er det uvant, for oftest treffer man ikke slike menn, men er det så usannsynlig at de finnes? 

Anonymkode: faefa...ed2

Du har nok rett, det er jo en mulighet for dette også. Vet det kan være menn som ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde også blitt skuffet dersom dette skjedde hver gang vi hadde sex. Kjæresten min ønsket også dette inn i mellom. For ham handler det om ønsket om å våkne opp neste dag med stor lyst fortsatt. En form for å edge seg selv. Så for oss må det bli en mellomting, i alle fall om vi har sex ofte. 

Men mange menn elsker at kvinnen får orgasme og tenner på det. Det ble være forståelse for det samme tilbake. Så her bør dere prate sammen og finne løsninger som passer for begge. 

Anonymkode: 70840...7c6

Skal få tatt denne praten, vi er bare så ferske at jeg har stilt spørsmålet og ikke gravd noe videre i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verdt å spørre ham!
Noen ganger velger jeg også å la være, for å være klar igjen snart. 

I tantra er det vanlig at mannen velger å aldri/sjelden få utløsning, for de vil bevare energien i kroppen.

Kanskje han bare er en veldig bevisst mann, som vet hva utløsning gjør med kroppen?

Anonymkode: 22fc1...799

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejakulasjonsproblemer kan ha flere årsaker, og en av de vanligste er bivirkninger av medisiner. Flere medikamenter, blant annet antidepressiver og blodtrykksmedisiner, kan forsinke utløsningen. Skader i nervesystemet, urogenitale sykdommer, alkohol og narkotiske stoffer kan forstyrre eller hemme ejakulasjonsrefleksen.

Litt rart å ikke snakke åpent om hvorfor det er slik. Jeg har en elsker som aldri kommer når han drikker, men kan holde på timesvis. Edru kommer han raskt. 
Ingenting av dette jeg anser som et problem.

Anonymkode: 2575b...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Sett deg oppå han og ri han til han kommer, mens du holder han fast.

Anonymkode: 97052...f4b

Hvorfor er det greit med overgrep mot menn? Hadde blitt forbanna med tanke på graviditet osv.

Anonymkode: 551d9...f7c

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er verdt å spørre ham!
Noen ganger velger jeg også å la være, for å være klar igjen snart. 

I tantra er det vanlig at mannen velger å aldri/sjelden få utløsning, for de vil bevare energien i kroppen.

Kanskje han bare er en veldig bevisst mann, som vet hva utløsning gjør med kroppen?

Anonymkode: 22fc1...799

Det kan du faktisk ha veldig rett i da han er ekstremt opptatt av trening, mat etc...

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AJ89 skrev (24 minutter siden):

Merker at jeg syntes det er litt turn-off og føler meg kanskje litt "snytt". Er jeg ikke god nok lissom...

Så du føler deg snytt for at han ikke gjør seg ferdig med deg og begynner å tenke på noe annet?

Anonymkode: f876d...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så du føler deg snytt for at han ikke gjør seg ferdig med deg og begynner å tenke på noe annet?

Anonymkode: f876d...856

Nei, ikke snytt. 
Han fortsetter å kose med meg og er veldig nær og begynner ikke med noe annet. Er bare så rart at han ikke får utløsning. At han stopper meg hver gang.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

 

Men mange menn elsker at kvinnen får orgasme og tenner på det. 

Anonymkode: 70840...7c6

Jeg har orgasme kanskje 5 av 10 ganger vi har sex.

Når hun har fått sine orgasmer, så er jeg fornøyd og sexen er egentlig litt ferdig for min del.

Min store fetisj er partners nytelse. Egen orgasme er underordnet og lite viktig for meg når jeg har sex.

Anonymkode: 28337...360

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er redd for å gjøre deg gravid selvfølgelig... og selvom du feks sier at du går på prevensjon så kan ikke menn stole 100% på dette. Fornuftig mann

Anonymkode: efba6...3db

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg snytt når han ikke kommer? Betyr ikke det bare mindre gris?:)

du får spørre om hva som tenner han med å få utløsning.. :)

Anonymkode: 3cfad...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...