Gå til innhold

Han velger å ikke komme


AJ89

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 14.46):

Den var god 🤣

Anonymkode: e3d06...1e5

Har også hørt om sånne tilfeller.Rart ja.

Anonymkode: cd751...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde en mann/gutt foreslått dette så hadde tråden blitt sperret og vedkommende anmeldt. Go figure.

Anonymkode: 51f74...722

Skremmende mange kvinner som tror at menn ikke kan bli utsatt for voldtekt, en erigert penis er for mange kvinner det samme som samtykke

Anonymkode: 87a00...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 10.42):

Sett deg oppå han og ri han til han kommer, mens du holder han fast.

Anonymkode: 97052...f4b

Haha, strålende idé. Det skal jeg begynne å gjøre med damene også. Bare legge meg over og holde dem fast til jeg har fått det jeg vil.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 10.42):

Sett deg oppå han og ri han til han kommer, mens du holder han fast.

Anonymkode: 97052...f4b

Det var voldtekt i Bridgerton og er ennå mer voldtekt irl.

Anonymkode: 3cfe6...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AJ89 skrev (På 19.3.2024 den 10.35):

Hei,
Jeg har den siste tiden datet en mann (38) som velger å ikke komme. Sexen er deilig og han nyter den, men hver gang han nærmer seg så løfter han meg av eller så stopper han å knulle meg. 
ligger da bare å koser til han blir slapp også enten sovnervi eller så begynner vi på igjen litt etterpå, men det samme skjer. 
 

Har noen andre vært borti lignende?

Jeg har forsøkt å spørre han hvorfor han gjør det, men fikk ikke noe klart svar, han bare liker det sånn. 
Merker at jeg syntes det er litt turn-off og føler meg kanskje litt "snytt". Er jeg ikke god nok lissom...

Hva hadde dere tenkt om deres partner gjorde slik? 

Nei, jeg tror han er 1 av 10 millioner som lyver, når han sier det er deilig uten utløsning😉 Med unntaket av menn som faktisk ikke kommer, men de er også en ufattelig liten andel av. Han er ikke "frisk"..

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som å lese om min siste. Han er eldre da, 50. Og veldig gentleman på veldig mye, så mulig det var derfor. 

Anonymkode: 59ce3...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjer ofte, velger å droppe å komme slik at hun får nyte lengre. Hun bør komme ett par tre ganger før jeg kommer. Unntaksvis er det andre veien, har man engergi er det viktig å kunne gi kvinnen gleden av å komme noen ganger (ikke alltid de klarer da, men ofte så går det).  Så la kvinnene komme, det er vår 🤪

Anonymkode: 033cc...c72

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...