Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AJ89 skrev (1 time siden):

Nei, ikke snytt. 
Han fortsetter å kose med meg og er veldig nær og begynner ikke med noe annet. Er bare så rart at han ikke får utløsning. At han stopper meg hver gang.

Jeg tror det er fordi han nyter deg så intenst og godt at han ønsker det skal vare så lenge som mulig. Det er i hvertfall slik jeg begrunner det. Jeg skjønner at du trenger den bekreftelsen som ligger i at han kommer, og at det er godt for deg å vite sikkert at han kommer for deg. Av og til bør han komme av den grunn, også fordi han selv trenger det, men ikke hver gang. Så for meg handler det mye om hvor ofte dere har sex, og individuelle forskjeller. For meg ligger det en større nytelse i å smake på kjæresten med tunga i en halv time, enn å få en kort og intens orgasme med pikken. Får jeg i tillegg kjenne hennes tunge innimellom, så har jeg det ikke travelt med å få orgasme. Tvert i mot. Dette er voksenopplæring for meg.

Anonymkode: f876d...856

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært veldig turn off for meg. Da jeg tenner veldig på mannens orgasme.

Anonymkode: 68201...181

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er da en del menn som ikke alltid kommer, da kommer det naturligvis til et punkt der man avslutter uten sprut. Hovedproblemet her er vel at han ikke klarer å snakke om det 

Anonymkode: 87a00...362

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenker han har en annen og føler seg mindre utro hvis han ikke kommer i deg.

Anonymkode: 4fa42...345

Den var god 🤣

Anonymkode: e3d06...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Sett deg oppå han og ri han til han kommer, mens du holder han fast.

Anonymkode: 97052...f4b

Så.. bruk tvang? Det virker litt ulovlig, og kan vel nesten høres ut som voldtekt.. 

Anonymkode: 88666...1ed

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

¨Han klarer ikke å komme, er det første jeg tenker. Dermed bare avslutter han , legger seg ned og later som ingenting.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så.. bruk tvang? Det virker litt ulovlig, og kan vel nesten høres ut som voldtekt.. 

Ikke bare litt, det er voldtekt å tvinge seg til sex

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

¨Han klarer ikke å komme, er det første jeg tenker. Dermed bare avslutter han , legger seg ned og later som ingenting.

Nettopp, og som mann som opplever det en iblant, så kan det virke som det er rett før jeg kommer.

Veldig mange kvinner kjenner seg nok igjen i det, at man ligger på vippepunktet til orgasme uten å klare å komme i mål, noen ganger er jeg usikker på om dama fikk orgasme når hun ligger sånn på vippepunktet, så man er veldig nærme orgasme, men alikevel langt unna 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er verdt å spørre ham!
Noen ganger velger jeg også å la være, for å være klar igjen snart. 

I tantra er det vanlig at mannen velger å aldri/sjelden få utløsning, for de vil bevare energien i kroppen.

Kanskje han bare er en veldig bevisst mann, som vet hva utløsning gjør med kroppen?

Anonymkode: 22fc1...799

Orgasme er veldig sunt for kroppen. Spesielt for menn er det viktig å få utløsning, det kan forebygge prostatakreft og gi bedre sædkvalitet.

https://www.forskning.no/spor-en-forsker-forebyggende-helse-helse/spor-en-forsker-er-sex-orgasmer-sunnere-enn-onani/424825

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
Mysticgirl skrev (10 minutter siden):

Det tipper jeg også.

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 time siden):

Det tror jeg ikke. Han vet når han holder på å komme, da løfter han henne vekk. Hvorfor skal han slutte om han ikke klarer å komme? Det kan jeg ikke forklare på annen måte enn at han ikke ønsker å komme. Det er et ferskt par det er snakk om.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg ikke. Han vet når han holder på å komme, da løfter han henne vekk. Hvorfor skal han slutte om han ikke klarer å komme? Det kan jeg ikke forklare på annen måte enn at han ikke ønsker å komme. Det er et ferskt par det er snakk om.

Vært i denne situasjonen selv, og en kan umulig vite om dette er tilfellene med mindre han har sagt det rett ut, for klarer man ikke komme, så kan det alikevel virket som man er nærme. Har selv bedt henne avslutte, eller avslutte selv når slikt skjer, men kan garantere at hun følte det som om jeg var veldig nærme orgasme 

Problemet her er kommunikasjon, de klarer jo ikke prate om det 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AJ89 skrev (6 timer siden):

Hei,
Jeg har den siste tiden datet en mann (38) som velger å ikke komme. Sexen er deilig og han nyter den, men hver gang han nærmer seg så løfter han meg av eller så stopper han å knulle meg. 
ligger da bare å koser til han blir slapp også enten sovnervi eller så begynner vi på igjen litt etterpå, men det samme skjer. 

Har noen andre vært borti lignende?

Jeg har forsøkt å spørre han hvorfor han gjør det, men fikk ikke noe klart svar, han bare liker det sånn. 
Merker at jeg syntes det er litt turn-off og føler meg kanskje litt "snytt". Er jeg ikke god nok lissom...

Hva hadde dere tenkt om deres partner gjorde slik? 

Ta ansvar, ta saken i egne hender og fullføre for han 

Anonymkode: 1636f...862

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror det kan være det likevel, at han løfter henne vekk fordi han ikke klarer å komme og bare vil avslutte. Det er et ferskt par og han kan ha litt prestasjonsangst og ikke klare å slappe ordentlig av til at han klarer å komme. Han synes det er flaut og løfter henne av, siden han ikke klarer å slappe nok av til å la henne gjøre jobben. Bare en tanke, har vært borti det selv. Spesielt av menn som ikke er vant med ei kvinne som liker å ta styringen . Og av menn som er vant med å  gjøre det selv, ta seg av sin egen orgasme, og at de da sammen med ei kvinne kan slite litt. Men hei, jeg er jo ikke han og det kan jo være noe annet :) 

Skrevet

Noen menn er også redd for at kvinnene skal tappe dem for sine dyrebare kroppsvæsker, og dermed også kreftene og vitaliteten. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bokormsen skrev (3 minutter siden):

Noen menn er også redd for at kvinnene skal tappe dem for sine dyrebare kroppsvæsker, og dermed også kreftene og vitaliteten. 

Aldri i mitt 40 år lange liv har jeg hørt en mann si noe slikt 😅 Enten så har du vært i en merkelig krok på nettet og trodd de representerer menn generelt, eller så bare troller du, sant er det ikke ihvertfall 

• Nyttig 2
Skrevet
9 hours ago, AJ89 said:

Hei,
Jeg har den siste tiden datet en mann (38) som velger å ikke komme. Sexen er deilig og han nyter den, men hver gang han nærmer seg så løfter han meg av eller så stopper han å knulle meg. 
ligger da bare å koser til han blir slapp også enten sovnervi eller så begynner vi på igjen litt etterpå, men det samme skjer. 

Har noen andre vært borti lignende?

Jeg har forsøkt å spørre han hvorfor han gjør det, men fikk ikke noe klart svar, han bare liker det sånn. 
Merker at jeg syntes det er litt turn-off og føler meg kanskje litt "snytt". Er jeg ikke god nok lissom...

Hva hadde dere tenkt om deres partner gjorde slik? 

Hvordan er det med dine orgasmer underveis? Kommer du når dere knuller? Hvis du ikke gjør det, er det jo meget mulig at han lar være å komme selv, for å slippe å føle seg som en komplett idiot og utilstrekkelig elsker. 

Jeg vil tro at det er flere menn enn meg som opplever det å komme selv, uten at damen har fått sin orgasme ( aller helst flere) som et seksuelt nederlag og en skam. Da er det mye bedre å ikke komme selv. Den eventuelle fysiske nytelsen kan ikke på noen måte kompensere for dette nederlaget. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså..... dere kvinner er fean ikke sanne.

Her er det snakk om en voksen mann som selv tydelig ikke ønsker å komme.  Så kommer dere med råd som bare kjør på til han må. Han kan ha sine grunner.

Hadde vi menn kommet med sånne råd om noe sexuelt en kvinne ikke ville, så hadde vi vært stemplet som overgripere, syke jævler, mannsgriser osv osv....        alle mann på kun kort tid.

En voksen mann kan vel få bestemme over sine seksuelle grenser selv, på lik linje som en kvinne, eller tar jeg feil?

Anonymkode: 7063f...53d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 15.06):

Hadde en mann/gutt foreslått dette så hadde tråden blitt sperret og vedkommende anmeldt. Go figure.

Anonymkode: 51f74...722

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså..... dere kvinner er fean ikke sanne.

Her er det snakk om en voksen mann som selv tydelig ikke ønsker å komme.  Så kommer dere med råd som bare kjør på til han må. Han kan ha sine grunner.

Hadde vi menn kommet med sånne råd om noe sexuelt en kvinne ikke ville, så hadde vi vært stemplet som overgripere, syke jævler, mannsgriser osv osv....        alle mann på kun kort tid.

En voksen mann kan vel få bestemme over sine seksuelle grenser selv, på lik linje som en kvinne, eller tar jeg feil?

Anonymkode: 7063f...53d

Helt absurd noen av innleggene i tråden her.

Hadde en dame gjort et par av tingene som foreslås her, så hadde jeg slått ut fortennene hennes.

Anonymkode: 28337...360

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...