Gå til innhold

Hadde sex med venninne på tur...hvordan løser jeg dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på hyttetur i helgen, må lufte ut dette. Kan ikke dele det i virkeligheten.

Vi endte opp med å ha sex sammen, dette er ei jeg omgås av og til. Møttes via min forrige jobb, hyggelig kveld med litt vin ble til enda mer hygge. Hun hadde hatt lyst på meg lenge, jeg var nok nysjerrig selv da dette var ukjent. 

Ikke hørt/møtt henne etterpå...reiste hjem hver for oss pga reisemåte. Lurer på hvordan jeg skal oppføre meg neste gang i vi møtes 😳

Anonymkode: a7323...09c

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du oppfører deg vel helt normalt?

Skjønner ikke problemet. 

Anonymkode: b2492...2e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne en god klem når dere møtes og si "Takk for sist. Det var veldig hyggelig." Burde ikke være noe problem om dere begge er single og interessert i hverandre. Som AB over skriver; oppfør dere helt normalt.

Edit: Om du ikke er interessert i mer sex med henne er det "bare" å ta en prat og si at det som skjedde burde ikke ha skjedd, men at det var en fin opplevelse.

Endret av 911
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i en lignende situasjon, endte opp med å få bekreftet at jeg kan like sex med kvinner...men svært få. Så har fortsatt treff med min "første" av og til når jeg er single. Utrolig deilig avkobling fra menn, variasjon i livet er viktig. For meg er det kun sexen...

Anonymkode: 7f12c...1f5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 9.36):

Du oppfører deg vel helt normalt?

Skjønner ikke problemet. 

Anonymkode: b2492...2e9

Enig. Alt faen folk skal lage styr ut av.

Anonymkode: 8edf0...44c

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 9.34):

Hun hadde hatt lyst på meg lenge, jeg var nok nysjerrig selv da dette var ukjent

Jeg holdt på å spørre om du er kvinne eller mann TS, siden du skriver at det "var ukjent" - men det er vel egentlig ikke relevant. Oppfør deg som normalt du!

Anonymkode: 3f38c...6f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 9.34):

Var på hyttetur i helgen, må lufte ut dette. Kan ikke dele det i virkeligheten.

Vi endte opp med å ha sex sammen, dette er ei jeg omgås av og til. Møttes via min forrige jobb, hyggelig kveld med litt vin ble til enda mer hygge. Hun hadde hatt lyst på meg lenge, jeg var nok nysjerrig selv da dette var ukjent. 

Ikke hørt/møtt henne etterpå...reiste hjem hver for oss pga reisemåte. Lurer på hvordan jeg skal oppføre meg neste gang i vi møtes 😳

Anonymkode: a7323...09c

Typisk uansvarlige mennesker - pule først, tenke etterpå. Hvordan du oppfører deg? Som normale mennesker. Dere har hatt ONS. Dere er ferdig med hverandre. Da kan dere gå tilbake til perifere bekjente, slik dere var før.

Anonymkode: ee2bd...ff0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typisk uansvarlige mennesker - pule først, tenke etterpå. Hvordan du oppfører deg? Som normale mennesker. Dere har hatt ONS. Dere er ferdig med hverandre. Da kan dere gå tilbake til perifere bekjente, slik dere var før.

Anonymkode: ee2bd...ff0

Det to damer gjør i senga, kan vel knapt kalles «puling». 

Anonymkode: 1f342...e29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det to damer gjør i senga, kan vel knapt kalles «puling». 

Anonymkode: 1f342...e29

Sex er vel er ord som passer bedre uansett :) Sex er mer en penetrering...en kvinne kan være veeeldig god på oralsex 🥰

Anonymkode: 7f12c...1f5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typisk uansvarlige mennesker - pule først, tenke etterpå. Hvordan du oppfører deg? Som normale mennesker. Dere har hatt ONS. Dere er ferdig med hverandre. Da kan dere gå tilbake til perifere bekjente, slik dere var før.

Anonymkode: ee2bd...ff0

Hva er det å tenke på her?

Anonymkode: 8edf0...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (På 19.3.2024 den 9.46):

Gi henne en god klem når dere møtes og si "Takk for sist. Det var veldig hyggelig." Burde ikke være noe problem om dere begge er single og interessert i hverandre. Som AB over skriver; oppfør dere helt normalt.

Edit: Om du ikke er interessert i mer sex med henne er det "bare" å ta en prat og si at det som skjedde burde ikke ha skjedd, men at det var en fin opplevelse.

Om det var en fin opplevelse, hvorfor burde det ikke skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva er det å tenke på her?

Anonymkode: 8edf0...44c

Det hun lurer på i denne tråden. Det burde hun kanskje ha tenkt på FØR - altså hvordan hun skal forholde seg til henne ETTER.

Anonymkode: ee2bd...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (9 timer siden):

Om det var en fin opplevelse, hvorfor burde det ikke skjedd?

Nettopp :) 

Anonymkode: 7f12c...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det hun lurer på i denne tråden. Det burde hun kanskje ha tenkt på FØR - altså hvordan hun skal forholde seg til henne ETTER.

Anonymkode: ee2bd...ff0

Tror neppe du forstod dette.

Anonymkode: 8edf0...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (21 timer siden):

Om det var en fin opplevelse, hvorfor burde det ikke skjedd?

Tja....   om hun ikke var interessert i noe mer intimt med denne damen burde det kanskje ikke skjedd. Jeg ble i min ungdom lagt an på av damer og vi hadde sex som var ok. Hadde ikke følelser for en del av disse så følte på dårlig samvittighet lenge etterpå (burde ikke skjedd). Men "never mind". Bare en kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (3 timer siden):

Tja....   om hun ikke var interessert i noe mer intimt med denne damen burde det kanskje ikke skjedd. Jeg ble i min ungdom lagt an på av damer og vi hadde sex som var ok. Hadde ikke følelser for en del av disse så følte på dårlig samvittighet lenge etterpå (burde ikke skjedd). Men "never mind". Bare en kommentar.

At folk tror sex automatisk betyr følelser bør folk ta på egen kappe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Macro skrev (På 22.3.2024 den 11.55):

At folk tror sex automatisk betyr følelser bør folk ta på egen kappe.

Sex kan faktisk være bare sex ja... :) 

Anonymkode: 7f12c...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Er du interessert i å gjenta det eller ikke?

Ser at flere antar du er jente, men du har ikke skrevet at du er det. 

Anonymkode: 09794...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...