Gå til innhold

Møtte kjæresten din foreldrene dine eller barna dine først?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For første gang 

Anonymkode: fe9bf...19a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For første gang 

Anonymkode: fe9bf...19a

Og var det ett bevisst valg?

Anonymkode: fe9bf...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg ble voksen har jeg ikke føkt det store behovet for å introdusere kjærester for foreldrene mine, nei. Så barna først. 

Anonymkode: b1b02...456

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna først

Anonymkode: 067cd...40e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo bare voksne som har barn, for det meste, så da er ikke foreldre så viktig å introdusere for lenger.

Møtte barna etter mange måneder. Det var veldig bevisst. Har såvidt møtt foreldrene mine etter tre år.

Anonymkode: 66f17...6a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre. De blir ikke påvirket av et evt tidlig brudd. Barnet ble vernet til jeg var sikker på forholdet og vi bestemte oss for å flytte sammen.

Anonymkode: 01655...b57

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har ikke møtt verken foreldrene eller barna mine enda.. Har vært kjærester i 1 år og 4 måneder.. 

Har barna 50/50, de er 6 år, 7 år og 13 år..

De vet ikke jeg har kjæreste en gang💁‍♀️

Jeg er 37 og han 42. Ingen av oss stresser, eller ønsker å involvere barna i overskuelig fremtid… Vi ønsker å bare å nyte hverandre!

Men jeg og ex mannen samarbeider godt, og har det ganske fint nå, så meg og han er enige om at hvis vi treffer noen som skal inn som omsorgspersoner for barna våre så skal vi møte de først… Så ex mannen min vet jeg har en kjæreste, og er glad på mine vegne.

Ex mannen har også en kjæreste, og jeg er glad på hans vegne også,  men han har det også som meg, ikke møtt barna, og barna vet det heller ikke.. Vi treffer kjærestene når vi ikke har barna👍🏻
 

Jeg og ex mannen er enige om at vi skal treffe nye partnere FØR vi introduserer barna❤️

Men ingen av oss er i nærheten av det enda! 
 

Anonymkode: 0065f...7e7

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet. Av naturlige årsaker da vi bor på en annen kant av landet enn min familie. Min datter er også 20 og forlatt rede, så litt anderledes enn med små barn kanskje. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre er 70+ så jeg gidder rett og slett ikke å introdusere kjæresten min for dem. Barna mine (store) fikk hun imidlertid møte relativt raskt.

Anonymkode: 7702c...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte hans barn før hans foreldre, men jeg traff barnet "offisielt" etter jeg hadde truffet foreldrene. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 14.16):

Kjæresten min har ikke møtt verken foreldrene eller barna mine enda.. Har vært kjærester i 1 år og 4 måneder.. 

Har barna 50/50, de er 6 år, 7 år og 13 år..

De vet ikke jeg har kjæreste en gang💁‍♀️

Jeg er 37 og han 42. Ingen av oss stresser, eller ønsker å involvere barna i overskuelig fremtid… Vi ønsker å bare å nyte hverandre!

Men jeg og ex mannen samarbeider godt, og har det ganske fint nå, så meg og han er enige om at hvis vi treffer noen som skal inn som omsorgspersoner for barna våre så skal vi møte de først… Så ex mannen min vet jeg har en kjæreste, og er glad på mine vegne.

Ex mannen har også en kjæreste, og jeg er glad på hans vegne også,  men han har det også som meg, ikke møtt barna, og barna vet det heller ikke.. Vi treffer kjærestene når vi ikke har barna👍🏻
 

Jeg og ex mannen er enige om at vi skal treffe nye partnere FØR vi introduserer barna❤️

Men ingen av oss er i nærheten av det enda! 
 

Anonymkode: 0065f...7e7

Hurra. Det var en sjelden tilnærming. 🏅

Anonymkode: 821a8...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (19 minutter siden):

Jeg møtte hans barn før hans foreldre, men jeg traff barnet "offisielt" etter jeg hadde truffet foreldrene. ;)

Hvorfor det?

Anonymkode: fe9bf...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte barna mine først, etter ca 6mnd. Kankje litt tidlig i noens verden, var mitt første forhold etter slutt med barnefar. Skal gifte oss i sommer.

Møtte hverandres foreldre omtrent på samme tid rett etter barna traff han

Anonymkode: 40638...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor det?

Anonymkode: fe9bf...19a

Ulike årsaker til det. Blant annet grunnet samværsordningen på den tiden. Det hendte jeg traff barnet uten å egentlig treffe det, f.eks at jeg kom innom kjæresten under overlevering osv (barnet så meg ikke, men jeg så barnet).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna. Det var et bevisst valg. Han fikk møte dem da vi hadde vært sammen 6 mnd. Dro på kino og lagde pizza sammen, så dro han hjem. 
 

Møtte foreldrene mine en mnd eller to etter dette. 

Anonymkode: 425f4...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine. Barna våre kom mange år etterpå🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Barnet først, helt bevisst. Jeg kunne ikke si at vi skulle være kjærester før jeg visste at han og barnet mitt kom overens, og at barnet mitt aksepterte han. De møttes etter ca 4 måneder, nå 5 år etter har barnet mitt fått 2 søsken og livet er enda bedre enn før han❤️

Vi var 37 da vi møttes, og ønsket barn, så ting gikk litt fortere enn normalt. Er eneste mannen barnet mitt har blitt introdusert for, har aldri føltes rett med tidligere flørter. 

Anonymkode: a2a62...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...