Gå til innhold

Far reise bort i uke 38?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.  Har et lite spørsmål.  Kommende far lurer på om han kan dra bort når jeg  er i uke 38.  Selvfølgelig greit men med tanke på at førstemann blei født i uke 38 er jeg redd dette skal skje igjen🙈 men aner jo selvfølgelig ikke.  Hva hadde dere gjort? Sagt ja eller nei?  Han er veldig forståelse full og blir jo hjemme hvis jeg ønsker dette.     lurte på om noen hadde vært borti dette før? 

Anonymkode: c055e...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig forståelsesfull som finner på det ja.

Anonymkode: a8ec4...281

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt tvert nei og stusset i hva som feilet dømmekraften hans.

Anonymkode: 1788e...6e2

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om et jobbseminar to timer unna hjemmet? Eller en ferieuke en firetimers flytur unna? 

Anonymkode: a0bbc...3bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det snakk om et jobbseminar to timer unna hjemmet? Eller en ferieuke en firetimers flytur unna? 

Anonymkode: a0bbc...3bd

Er bare snakk om 1 time ish unna.  Men usikker på hvor lang tid det tar derfra og hjem.   

Anonymkode: c055e...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da helt an på hva som legges i å reis bort.

Det er stor forskjell på langhelg i København og overnatting en natt hos kamerat en time unna.

Anonymkode: c3546...2e7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 37,38,39,40 og 41 burde han holde seg hjemme for å støtte deg.snakker om å spille forståelsesfull. 

Anonymkode: a8ec4...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er bare snakk om 1 time ish unna.  Men usikker på hvor lang tid det tar derfra og hjem.   

Anonymkode: c055e...deb

Om det er ca en time dit, er det jo like lang tid tilbake.  

Må han kjøre deg til sykehuset? 

Har du tidligere styrtfødsler? 

Om svaret er nei på spørsmålene tenker jeg han fint kan dra. Min mann drar på jobb selv når jeg var på overtid, og han jobber 1 time og 15 minutter kjøring hjemmefra 

Anonymkode: 1675a...273

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om det er ca en time dit, er det jo like lang tid tilbake.  

Må han kjøre deg til sykehuset? 

Har du tidligere styrtfødsler? 

Om svaret er nei på spørsmålene tenker jeg han fint kan dra. Min mann drar på jobb selv når jeg var på overtid, og han jobber 1 time og 15 minutter kjøring hjemmefra 

Anonymkode: 1675a...273

Ja han må kjøre meg.  Og jeg er hjemme alene med en på 3 fra før hvis han drar 🙈 så det stresser meg litt.  
 

og ja hadde styrtfødsel på 1 time sist. Skal og si at dette er ikke samme barnefar.

Anonymkode: c055e...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time unna er vel ikke noe problem, så lenge han er tilgjengelig på telefon og kan kaste seg i bilen om det skulle være noe. Mannen min jobber 1 time unna, kan jo ikke være hjemme fra jobb nå fordi det kanskje skjer noe😂 synes ellers det er fint at han finner på ting nå som han kan og ikke sitter hjemme med meg bare fordi jeg gjør det. Om han vil dra på en dagstur noen timer unna er det helt fint. Men såklart ikke om det er lang reise over lenger tid eller innebærer fly osv. 

Anonymkode: 9f042...e22

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1 time unna er vel ikke noe problem, så lenge han er tilgjengelig på telefon og kan kaste seg i bilen om det skulle være noe. Mannen min jobber 1 time unna, kan jo ikke være hjemme fra jobb nå fordi det kanskje skjer noe😂 synes ellers det er fint at han finner på ting nå som han kan og ikke sitter hjemme med meg bare fordi jeg gjør det. Om han vil dra på en dagstur noen timer unna er det helt fint. Men såklart ikke om det er lang reise over lenger tid eller innebærer fly osv. 

Anonymkode: 9f042...e22

Han skal være ute i skogen i noen dager. Så aner jo ikke om det er dekning eller noe der🙈. Selvfølgelig skal han få lov å gjøre ting alene er ikke det som er problemet heller🙈

Anonymkode: c055e...deb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja han må kjøre meg.  Og jeg er hjemme alene med en på 3 fra før hvis han drar 🙈 så det stresser meg litt.  
 

og ja hadde styrtfødsel på 1 time sist. Skal og si at dette er ikke samme barnefar.

Anonymkode: c055e...deb

Dette endrer jo alt. Du kan ikke stå med en 3 åring og en styrtfødsel samtidig!! 
at det er en ny far endrer ingenting. 

Det er ikke sikkert det går like fort denne gangen, men ville vel kanskje ikke tatt sjansen på det med mindre du har andre som kan stille opp på veldig kort varsel 

Anonymkode: f57d0...8ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time unna, alene med 3 åring, styrt fødsel i uke 38 med første på en time.. Han  bør holde seg hjemme! 

Anonymkode: e473d...35d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han skal være ute i skogen i noen dager. Så aner jo ikke om det er dekning eller noe der🙈. Selvfølgelig skal han få lov å gjøre ting alene er ikke det som er problemet heller🙈

Anonymkode: c055e...deb

Her kommer det frem fler og fler detaljer som tilsier at det er hinsides fornuft at han drar. 
dette er selvsagt langt fra ok

Anonymkode: f57d0...8ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja han må kjøre meg.  Og jeg er hjemme alene med en på 3 fra før hvis han drar 🙈 så det stresser meg litt.  
 

og ja hadde styrtfødsel på 1 time sist. Skal og si at dette er ikke samme barnefar.

Anonymkode: c055e...deb

Ja han virker forståelsesfull gitt.

Anonymkode: a8ec4...281

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei.  Har et lite spørsmål.  Kommende far lurer på om han kan dra bort når jeg  er i uke 38.  Selvfølgelig greit men med tanke på at førstemann blei født i uke 38 er jeg redd dette skal skje igjen🙈 men aner jo selvfølgelig ikke.  Hva hadde dere gjort? Sagt ja eller nei?  Han er veldig forståelse full og blir jo hjemme hvis jeg ønsker dette.     lurte på om noen hadde vært borti dette før? 

Anonymkode: c055e...deb

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja han må kjøre meg.  Og jeg er hjemme alene med en på 3 fra før hvis han drar 🙈 så det stresser meg litt.  
 

og ja hadde styrtfødsel på 1 time sist. Skal og si at dette er ikke samme barnefar.

Anonymkode: c055e...deb

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han skal være ute i skogen i noen dager. Så aner jo ikke om det er dekning eller noe der🙈. Selvfølgelig skal han få lov å gjøre ting alene er ikke det som er problemet heller🙈

Anonymkode: c055e...deb

Sånn skulle hovedinnlegget ditt vært. Hvorfor pynter du på det? 

Anonymkode: a8ec4...281

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En time unna, alene med 3 åring, styrt fødsel i uke 38 med første på en time.. Han  bør holde seg hjemme! 

Anonymkode: e473d...35d

Om han er så forståelesfull, burde han helt selv klare å forstå at det innebærer en stor risiko for mor og barn om han reiser bort i uke 38.

Anonymkode: fef25...df7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er å være forståelsesfull så lurer jeg på hva du synes er ikke forståelsesfullt. Selvfølgelig skal han ikke dra. Men i stedet for å ta avgjørelsen for han kan du spørre han om han selv synes det er greit at du sitter der med en treåring og fødselen begynner og du får ikke tak i han fordi han er utenfor dekning. Synes HAN det er greit?

Hva tenker han egentlig om fødselen? Har han lyst til å være med? Er det viktig for han å stille opp for deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke dette kanskje er detaljer som kunne vært lurt å ha med fra start i HI???? :klaske:

 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er bare snakk om 1 time ish unna.  Men usikker på hvor lang tid det tar derfra og hjem.   

Anonymkode: c055e...deb

 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja han må kjøre meg.  Og jeg er hjemme alene med en på 3 fra før hvis han drar 🙈 så det stresser meg litt.  
 

og ja hadde styrtfødsel på 1 time sist. Skal og si at dette er ikke samme barnefar.

Anonymkode: c055e...deb

 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han skal være ute i skogen i noen dager. Så aner jo ikke om det er dekning eller noe der🙈. Selvfølgelig skal han få lov å gjøre ting alene er ikke det som er problemet heller🙈

Anonymkode: c055e...deb

 

Anonymkode: c3546...2e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette endrer jo alt. Du kan ikke stå med en 3 åring og en styrtfødsel samtidig!! 
at det er en ny far endrer ingenting. 

Det er ikke sikkert det går like fort denne gangen, men ville vel kanskje ikke tatt sjansen på det med mindre du har andre som kan stille opp på veldig kort varsel 

Anonymkode: f57d0...8ff

Enig!

Anonymkode: a0bbc...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...