Gå til innhold

Røyker inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann er en festrøyker. Jeg er anti røyk. Nå kom han fra fest og sitter på kjøkkenet og røyker. Kjenner at jeg blir irritert, men tar ikke den kampen når han er full. Hva hadde du sagt? 

Anonymkode: 227d5...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han sitter og røyker under kjølevifta så hadde jeg ikke sagt noe.

Anonymkode: ece12...a4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker selv og INGEN får røyke inne i mitt hjem. Ikke engang under kjøkkenvifta. Lukt setter seg raskt i tak, vegger, møbler etc. 

Anonymkode: 39aeb...f5d

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lukt setter seg raskt i tak, vegger, møbler etc. 

Ikke hvis du røyker under kjøkkenvifta. (Å blåse røyken ut i rommet telles ikke som under kjøkkenvifta.)

Anonymkode: ece12...a4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke hvis du røyker under kjøkkenvifta. (Å blåse røyken ut i rommet telles ikke som under kjøkkenvifta.)

Anonymkode: ece12...a4e

Jo, det gjør det. Det lukter røyk hos folk som røyker under vifta 

Anonymkode: 39aeb...f5d

  • Liker 5
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er snakk om et par sigaretter en gang i blant så hadde jeg ikke giddet å si noe for det spiller ingen rolle, men hvis han sitter på kjøkkenet og kjederøyker en tjuepakning hver helg så hadde jeg vært ganske tydelig på at det er uaktuelt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo helt uholdbart. Hvem faen røyker inne i 2024 0m de er under 75 år? 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Min mann er en festrøyker. Jeg er anti røyk. Nå kom han fra fest og sitter på kjøkkenet og røyker. Kjenner at jeg blir irritert, men tar ikke den kampen når han er full. Hva hadde du sagt? 

Anonymkode: 227d5...043

Man sier da i fra til fulle folk på utesteder om dette så det er på sin plass å påpeke dette i sitt eget hjem også. "Det røykes ikke inne i dette hjemmet". 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg sagt ifra imorgen at hvis dette skjer igjen så blir vi særboere. Og jeg hadde virkelig stått for det og flytta!!

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (31 minutter siden):

Man sier da i fra til fulle folk på utesteder om dette så det er på sin plass å påpeke dette i sitt eget hjem også. "Det røykes ikke inne i dette hjemmet". 

TS er sikkert sammen med en fyr som banker damer i fylla hvis han blir sint.

Anonymkode: ece12...a4e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS er sikkert sammen med en fyr som banker damer i fylla hvis han blir sint.

Anonymkode: ece12...a4e

Vel, jeg tenkte noe lignende. Hva slags forhold er det hvis man ikke kan snakke sammen selv om en eller begge er fulle? 

Anonymkode: 75db5...c19

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriver at det ikke lukter om de sitter under kjøkkenviften MÅ ha kjempedårlig luktesans, eller så er dere røykere selv som går rundt og tror at det ikke stinker av dere bare fordi ingen dere kjenner tør å si fra, til dere.

Anonymkode: 2c44d...9d4

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette skjer sånn en gang i skuddåret, så hadde jeg ikke laget en scene akkurat.

Det setter seg ikke etter en sigg liksom, dere som påstår det tar feil. Dere har vært i så sinnsykt mange leiligheter hvor det har vært tatt minst en sigarett i en gang uten å ha kjent det..

Ei jeg kjenner hadde en mann som hatet røyk, så hun måtte pliktskydligst gå ut i bakgården hver gang. Hun røykte inne når han var borte, og tok bare husvasken og satt ut en skål med eddik eller om tipset nå var en skål med en eller annen såpe fra Ajax før han kom hjem, jeg husker ikke helt. Han hadde flippet om han hadde merket så mye som et snev av røyklukt, og det skjedde aldri.

Røyklukt setter seg i vegger og møbler når man pumper over år, men ikke etter en.

Anonymkode: 168c6...0dd

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sagt at her er det null røyking innendørs, så han får hute seg ut faderlig fort. Full eller ei.

Hadde aldri skjedd her da, det er helt innarbeidet, har aldri glippet.

Anonymkode: 05d10...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 1.18):

Min mann er en festrøyker. Jeg er anti røyk. Nå kom han fra fest og sitter på kjøkkenet og røyker. Kjenner at jeg blir irritert, men tar ikke den kampen når han er full. Hva hadde du sagt? 

Anonymkode: 227d5...043

Hva pokker har det å si? En gang iblant skader vel verken deg, bolig eller vifte?

Anonymkode: c12ec...48a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 1.18):

Min mann er en festrøyker. Jeg er anti røyk. Nå kom han fra fest og sitter på kjøkkenet og røyker. Kjenner at jeg blir irritert, men tar ikke den kampen når han er full. Hva hadde du sagt? 

Anonymkode: 227d5...043

Jeg hadde klikka i vinkel og bedt han om å finne seg en annen plass å sove for natta. Men det er meg, og min samboer ville aldri funnet på et sånt stunt nettopp fordi han vet hva jeg synes om det.

Anonymkode: 6fccd...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde gått inn til han og helt et glass vann over den røyken. 

Anonymkode: 3dbb8...beb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde gått inn til han og helt et glass vann over den røyken. 

Anonymkode: 3dbb8...beb

DET lukter i allefall pyton 😬😲

Anonymkode: 37563...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 1.36):

Ikke hvis du røyker under kjøkkenvifta. (Å blåse røyken ut i rommet telles ikke som under kjøkkenvifta.)

Anonymkode: ece12...a4e

Kjøkkenvifta fjerner bare noe, det stinker røyk etterpå uansett.

Leide ut hus hvor det ikke var lov å røyke inne, men de røyket under vifta og trodde det var greit. Merket det i det sekundet jeg gikk inn under overtagelsen, og å fulgte lukten lett til kjøkkenet. Da innrømmet de det.

Anonymkode: 01c16...cb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager konfronterer du han ikke der og da??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...