Gå til innhold

nytt forhold og dating apper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en person i mange mnd. Det tok lang tid før vi ble enige om å ikke prate med andre.  Å ble nettopp for et par uker enige om at vi er kjærester. Nå har jeg fått vite at han er på vertfall både tinder og happn. på Happn står det at han var aktiv i går. Kjenner jeg blir super lei meg. Skal jeg gi han en sjanse til å forklare seg hvorfor? eller skal jeg bare avslutte med det samme? vi har fått en litt tøff start pga ytre omstendigheter, så vet det har vært mye som har skjedd både for han og meg. Men er det god nok grunn? 

Anonymkode: a8903...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør han i det minste. Men hadde nok tenkt men godt om, om å fortsette relasjonen. Hadde nok forventet at appene ble sletta, profilene deaktivert 

Anonymkode: bfeff...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har holdt på med en person i mange mnd. Det tok lang tid før vi ble enige om å ikke prate med andre.  Å ble nettopp for et par uker enige om at vi er kjærester. Nå har jeg fått vite at han er på vertfall både tinder og happn. på Happn står det at han var aktiv i går. Kjenner jeg blir super lei meg. Skal jeg gi han en sjanse til å forklare seg hvorfor? eller skal jeg bare avslutte med det samme? vi har fått en litt tøff start pga ytre omstendigheter, så vet det har vært mye som har skjedd både for han og meg. Men er det god nok grunn? 

Anonymkode: a8903...05b

Om dere har definert dere som kjærester er det definitivt på tide å deaktivere alle dating apper. I mitt hode deaktiverer man disse i det øyeblikket man treffer noen man ønsker å utforske videre. Altså før man både defineres som eksklusive og kjærester.

Anonymkode: 3e62f...2d8

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har appene selv.. 

Anonymkode: de8f5...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke det. men har jo flere venninner som er single og bruker appene.. så da får man jo gjerne beskjed om at de lurer på om er kjærester siden de har sett han aktiv der. 

Anonymkode: a8903...05b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan være uproblematisk også. Hvis vedkommende har vært på appene hver dag i flere år er det veldig vanedannede å logge seg inn. Kanskje det er et tidsfordriv for ham. Hvis det plager deg så kan du jo avtale med ham om å slette appene sammen.

Anonymkode: a0672...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal fortelle deg en historie om en mann jeg kjenner som player overalt, og som lyver for «kjæresten» sin.

Han er altså kjæreste med en «uvitende» dame som får løgner servert av han.

Han har også en kjæreste/elskerinne på si som han fant på tinder 3 mnd ut i forholdet med første. Første damen bor i nabokommunen og man må ta ferje for å komme til henne. Dvs hun kjenner ingen andre enn han og hans familie. Praktisk for denne mannen som sjonglerer mellom desse to damene.

Han har i tillegg to som han ligger med utenom dette som han også fant på tinder. 

Folk vet alt dette, og han er fornøyd og glad. 39 år gammel. 

 

Sier det ikke fordi du skal mistenke din mann nødvendigvis. Men tenk gjennom. Ønsker du å ha det sånn resten av livet? Du kan ofte gange ting med 4 dersom du er sammen med feil fyr. 

Finn deg en som du blir naturlig sammen med, ikke som du må forhandle med for å bli sammen. Og en mann som forteller deg at desse appene er naturligvis slettet. 

Bare gjør det er du snill🤣

Anonymkode: 7c069...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør i det minste ikke være aktiv på disse appene når man treffer en man blir eksklusiv med. Hvis man ikke er villig til å ikke bruke disse appene i et nytt forhold, så ville jeg lurt litt på hvor seriøst det var. 

Anonymkode: 1b271...443

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 18.26):

Jeg har holdt på med en person i mange mnd. Det tok lang tid før vi ble enige om å ikke prate med andre.  Å ble nettopp for et par uker enige om at vi er kjærester. Nå har jeg fått vite at han er på vertfall både tinder og happn. på Happn står det at han var aktiv i går. Kjenner jeg blir super lei meg. Skal jeg gi han en sjanse til å forklare seg hvorfor? eller skal jeg bare avslutte med det samme? vi har fått en litt tøff start pga ytre omstendigheter, så vet det har vært mye som har skjedd både for han og meg. Men er det god nok grunn? 

Anonymkode: a8903...05b

Jeg har datet en mann i 6 uker. Han fortalte meg for 1 uke siden at han slettet appen etter 2 uker. Jeg slettet appen etter 3 uker, men det var først nå vi snakket om det. Vi har hele tiden vært klare på at vi kun treffer hverandre. Jeg har ikke sveipet eller svart på meldinger fra andre etter jeg var på første date med han

Anonymkode: 0db39...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden tenker han på?! Du fortjener så mye bedre enn noen som ikke kan forplikte seg ordentlig. Jeg ville ikke nølt med å konfrontere ham med dette og sette klare grenser. Det er ikke greit å leke med følelsene dine på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg informerte daten at jeg hadde slettet Tinder ganske tidlig. Til og med før det egentlig var noe. Jeg spurte han om han hadde slettet Tinder etter ett par måneder med eksklusiv dating og hvor vi oppførte oss som kjærester. 

Så jeg ble ordentlig lei meg når han sa at han enda var aktiv på Tinder. Ikke ville han slette den heller. Jeg synes det er respektløst når man har sagt at man ønsker forhold og at man er eksklusive.

Jeg prøvde en stund til etter dette, men kjente det ble så feil. Jeg følte meg som en ventepølse. 

Anonymkode: fe01e...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min slettet 2. gangen vi møttes ❤️

Anonymkode: 6454f...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...