Gå til innhold

Fått mine første grå hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en kvinne på 32 som over natten fikk masse grå hår😅 det er ikke noe jeg stresser særlig over, og når dagen er kommet at håret er helt grått så kommer jeg ikke til å farge håret. Men akkurat nå så ser det litt stusselig ut da de grå hårene er veldig spredt. Så jeg ønsker nå å farge det. Jeg har veldig kort hår så vurderer glansvask kontinuerlig, fremfor permanent hårfarge. Det jeg lurer på er om dette sliter ekstra på håret? Noen der ute med gode tips? Håret mitt er mørk brun så hårene synes godt😅

Anonymkode: 16c88...079

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også masse grå hår før jeg var 30 år. Jeg bare lot det vokse ut så nå er håret grått. Men glansvask sliter ikke så mye på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta endel bilder av din egen hårfarge før du begynner. 

Anonymkode: 44aaa...b6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gine skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk også masse grå hår før jeg var 30 år. Jeg bare lot det vokse ut så nå er håret grått. Men glansvask sliter ikke så mye på håret.

Jeg har heller ikke spesielt komplekser for å få grått hår. Håper prosessen går fort slikt at det blir helt grått fort🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine første grå hår når jeg var 20. Rett etter min fars dødsfall.  Er 37 nå å det har dukket om noen flere🙂 gidder ikke farge. 

Anonymkode: 244d0...0b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke glansvask dekker grå hår. Da tror jeg L'Oreal magic touch spray og mascara er bedre. Kjøpes på Rema og bli vakker. Vaskes ut,dekker bra.

Anonymkode: 8a15e...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget mitt første grå hår i speilet på dametoalettet på jobben da jeg var 34. Det var så skarpt lysrørs-lys der at det ble plutselig synlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Topisk BMS-202 kan truleg reversera det, men det er ikkje noko ukunnig folk skal putla med. 

Anonymkode: 34a0b...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 17.55):

Hei! Jeg er en kvinne på 32 som over natten fikk masse grå hår😅 det er ikke noe jeg stresser særlig over, og når dagen er kommet at håret er helt grått så kommer jeg ikke til å farge håret. Men akkurat nå så ser det litt stusselig ut da de grå hårene er veldig spredt. Så jeg ønsker nå å farge det. Jeg har veldig kort hår så vurderer glansvask kontinuerlig, fremfor permanent hårfarge. Det jeg lurer på er om dette sliter ekstra på håret? Noen der ute med gode tips? Håret mitt er mørk brun så hårene synes godt😅

Anonymkode: 16c88...079

Ville heller bare farge håret. Gjerne hos ein frisør dersom du vil ha sjatteringar. 

Men støtter uansett forslaget om å ta bilde av korleis håret ditt er no. Så har du referansen. 

Anonymkode: 72261...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du uansett har kort hår, så gjør det vel ikke så mye om farging sliter litt på håret? Du klipper det vel sikkert ofte uansett. Jeg har langt mørkt hår, og farger regelmessig hos frisør. Har gått fint hittil. Eneste jeg funderer litt på er om jeg burde farge håret litt lyst, slik at det grå vil blende bedre inn og jeg ikke trenger å farge så ofte. Men har alltid hatt mørkebrunt hår, så vet ikke helt om jeg tør😅 Jeg har personlig ikke så lyst på grått hår, så har ikke tenkt til å la det gro ut.

Anonymkode: 3b5f6...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...