Gå til innhold

Noen som kan anbefale et billig, men bra hotel nær Oslo S?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bo på City box i Oslo. Skal være der i 3 dager.  Vil bo på en grei plass som er nær togstasjonen. Noen som har anbefalinger? :)

Anonymkode: ae65a...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P hotels er helt jævlig bare så du vet det🫢

Cityboks ok

Anonymkode: c1296...be1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comfort Grand Central er ganske okay og kan ofte fås ganske rimelig. Nærmere Oslo S kommer du ikke! Comfort Express over gata er også okay, men tror ikke jeg hadde orka tre netter der.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

P hotels er helt jævlig bare så du vet det🫢

Cityboks ok

Anonymkode: c1296...be1

Ja, orker ikke å bo på et grusomt hotel 😅. Har også vurdert Comfort express hotellet men det er dyrere enn City Box. 

Anonymkode: ae65a...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jdz said:

Comfort Grand Central er ganske okay og kan ofte fås ganske rimelig. Nærmere Oslo S kommer du ikke! Comfort Express over gata er også okay, men tror ikke jeg hadde orka tre netter der.

Har vært på Comfort Grand Central en gang før. Det er ok. Men det er ofte dyrere enn City Box. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Har vært på Comfort Grand Central en gang før. Det er 1500 kr dyrere enn City Box i den perioden som jeg reiser. Jeg likte beliggenheten til Comfort Grand Central. 

Har vært ganske dyrt i det siste, men har også bodd der til under 1000 kr natta. Thon Opera har også ganske bra beliggenhet.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jdz said:

Har vært ganske dyrt i det siste, men har også bodd der til under 1000 kr natta. Thon Opera har også ganske bra beliggenhet.

Man kan være heldig om man finner et godt tilbud der. Beliggenheten er topp. Har hørt at Thon Opera er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd på Citybox før og har booket det igjen i sommer👍 helt ok hotell for noen netter.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citybox er et godt valg mtp pris og plassering og standard.

Anonymkode: ade4b...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart hotell har jeg hørt er billig og greit, men nærmere National og slottet da. 

Anonymkode: 69622...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk noen ganger fått veldig billig rom på The Hub, men det varierer veldig.  God standard, og flott beliggenhet! 

Anonymkode: 14f38...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thon hotell opera er bekvemt da 

Anonymkode: 00c2d...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo scandic city

Anonymkode: b2a07...d38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

City Box er polakker, prostitusjon og party ungdommer. Ikke resepsjon der. sånt liker ikke jeg. Comfort Hotel Børsparken er rimelig og bedre 

Anonymkode: e6a1e...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comfort centralstasjon er helt grei. Rent og greie rom. Nå har de tilbud til 599kr natta via nettsiden.

Anonymkode: 99a6d...4f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (På 16.3.2024 den 17.12):

Comfort Grand Central er ganske okay og kan ofte fås ganske rimelig. Nærmere Oslo S kommer du ikke! Comfort Express over gata er også okay, men tror ikke jeg hadde orka tre netter der.

Kjempe hotell det, og god mat.

Men lite rom da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 3/19/2024 at 10:43 AM, AnonymBruker said:

Comfort centralstasjon er helt grei. Rent og greie rom. Nå har de tilbud til 599kr natta via nettsiden.

Anonymkode: 99a6d...4f6

Jeg liker Comfort Centralstasjon.  Veldig greit og god mat. Men liker å kunne åpne vindu eller ha en vifte i rommet. Det har jeg ikke fått med er mulig der. Men det er nok mange hoteller som er slik. Men det er bra likevel  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns thon astoria er veldig grei, har bodd der mange ganger både jobb og privat. Veldig god frokost og rene og greie rom. Veldig sentralt, 5 min fra Oslo s.

Anonymkode: fda91...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Citybox var helt ok. Hadde ikke problemer med verken horer eller polakker... 

 

Så lenge man ikke skal benytte mye tid på hotellet, er det helt greit. 

Anonymkode: 8ecaa...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter hotell på norsk. 

Jeg hadde fulgt med på tilbud på The Hub, Thon Opera og Scandic Byporten. Foretrekker hoteller med resepsjonsområde, litt tryggere. 

Anonymkode: 712ca...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...