Gjest :) Skrevet 4. februar 2006 #23 Skrevet 4. februar 2006 Det hadde vært flaut å sende Queentastic til Athen.. (de andre var heller ikke spesielt bra). Rett og slett tragisk.. (etter min mening). Christine og Alvedansen var en VERDIG vinner! Det er virkelig på tide å ha en sang på norsk i finalen! Og flott med fele-spill også! Ønsker henne lykke til!
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #24 Skrevet 4. februar 2006 Jeg legger meg ikke oppi hvem som burde ha vunnet, men jeg fikk med meg slutten av programmet, og ble forbannet på idiotene som buet henne ut. Makan til oppførsel! Det var ikke mye raushet å spore blant det publikumet der, nei.
Arkana Skrevet 4. februar 2006 #25 Skrevet 4. februar 2006 Jeg synes det er en fin sang og er glad hun vant. Det var faktisk den eneste jeg kunne tenke meg skulle vinne, alle de andre sangene var jo rett og slett grusomme.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #26 Skrevet 4. februar 2006 Er det virkelig noen her som tror at Norge ville hatt større sjanse til å vinne finalen hvis en av de andre sangene hadde vunnet??
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #27 Skrevet 4. februar 2006 Ja,faktisk. Må være noe med fart i ellers blir det for tregt.
Arkana Skrevet 4. februar 2006 #28 Skrevet 4. februar 2006 Ja,faktisk. Må være noe med fart i ellers blir det for tregt. ← Ja, det var vel derfor "Nocturne" fikk så få poeng.
Gjest lillelou Skrevet 4. februar 2006 #29 Skrevet 4. februar 2006 Ingen tvil om at jenta kan synge,og at sangen er fin-men jeg er littebitt tvilende til det bergensfenomenet jeg tror vi så i kveld:De stemmer nesten utelukkende fordi artisten er fra Bergen.Hadde i såfall gitt seieren en liten bismak for mitt vedkommende. Buing er en uting, det er jeg fullstendig enig i. Holdt en knapp på frk.Guldbrandsen jeg, og frykta CheesyKeys'gutta, de var bare FOR selvgode og gla'kristne til at jeg helt klarte dem.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #30 Skrevet 4. februar 2006 Synes hver landsdel stemte på sine jeg.. Hadde de tatt stemmene fra vestlandet FØRST så hadde det ikke sett ut som de 2 gutta skulle vinne.men utfalle hadde jo blitt det samme som det ble.Hun fikk TOTAL mest stemmer i landet vårt.
Væren Skrevet 4. februar 2006 #31 Skrevet 4. februar 2006 Syntes det var rart at Trine Rein ikke gikk videre til finalen, men Christine Guldbrandsen var en flott vinner. Fikk ikke med meg buinga, jeg. For mye rødvin? Det er jo uansett kjempeteit, da!!! Vinner er vinner!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #32 Skrevet 5. februar 2006 åååhh.. derfor hun ikke virket helt glad.. jeg trodde at hun bare var litt små overlegen.. eller for sjenert til å vise at hun var glad for å vinne... Jeg fikk heller ikke med at folk buet.... Dum ting å gjøre! Respektløs! Jeg er ikke så stor fan av henne.. Men sangen hennes er unik og jeg får sånn tradisjon-norge når jeg hører den. Tror hun kommer til å skille seg ut i den store GP finalen jeg!
Orestes Skrevet 5. februar 2006 #33 Skrevet 5. februar 2006 Stemte på Queentastic, men likte også vinnerbidraget.
monja Skrevet 5. februar 2006 #35 Skrevet 5. februar 2006 Jeg syns det var flott at Christine Gulbrandsen vant! Det gjelder å sende avgårde et bidrag som skiller seg ut i mengden, og det mener jeg Alvedansen gjør. Ingen andre enn Norge med hardingfele på Scenen i Athen. Tror nok dette kommer til å gå riktig så bra. Enig eller uenig, så var det dårlig gjort å bue henne ut! ← Enig.
Gjest gjest 0 Skrevet 5. februar 2006 #36 Skrevet 5. februar 2006 Det hadde vært flaut å sende Queentastic til Athen.. (de andre var heller ikke spesielt bra). Rett og slett tragisk.. (etter min mening). Christine og Alvedansen var en VERDIG vinner! Det er virkelig på tide å ha en sang på norsk i finalen! Og flott med fele-spill også! Ønsker henne lykke til! ← Vi syntes det var tragisk å sende Wig Wam i fjor og men de ble jo kjempepopulære!! Jeg synes vi nordmenn er forferdelig gammeldagse og kjedelige når det gjelder grand prix. Queentastic var flotte, og sangen var fengende. Det er det som teller! En sang man husker etter å ha hørt den er det som slår ann. At Christine har synket så lavt at hun deltar i Grand Prix synes jeg sier mer om den fallende karrieren hennes... Innslaget var kjedelig og trist. Og de gladkristne gitargutta må være noe av det værste jeg har sett! Det manglet bare litt kumbaja og et bål....
Gjest Carmensita Skrevet 5. februar 2006 #37 Skrevet 5. februar 2006 Så finalen i går. Har ikke sett på den norske finalen på mange år men ble gledelig overrasket. Alle sangene var fine. Holdt en knapp på Trine Rein, så det ble bomskudd som vanlig. Søt jente som vant men har allerede glemt sangen.... Kanskje jeg skal se den internasjonale finalen også.... Noen år siden sist det også. Jorun Erdal er kjempeflink, men hun burde bytte ut stylisten sin..
Gjest LoisLane Skrevet 5. februar 2006 #38 Skrevet 5. februar 2006 Vi syntes det var tragisk å sende Wig Wam i fjor og men de ble jo kjempepopulære!! Jeg synes vi nordmenn er forferdelig gammeldagse og kjedelige når det gjelder grand prix. Queentastic var flotte, og sangen var fengende. Det er det som teller! En sang man husker etter å ha hørt den er det som slår ann. Jeg synes ikke det var tragisk å sende Wig Wam i fjor, men Queentastic var bare litt too much. Absolutt kult, men jeg er sikkert stokk konservativ når jeg ikke synes at to drag queens skal representerer Norge. Men det var den sangen jeg husket i dag tidlig! At Christine har synket så lavt at hun deltar i Grand Prix synes jeg sier mer om den fallende karrieren hennes... Innslaget var kjedelig og trist. Jeg synes det sier mest om dine holdninger til Grand Prix. Låta var ikke så fengende, men i alle fall var den særpreget. Vi får se om det holder. Ble VANvittig provosert av buerne (og alle som gikk da vinneren var klar)! Og de gladkristne gitargutta må være noe av det værste jeg har sett! Det manglet bare litt kumbaja og et bål.... ← Å, trodde det bare var meg. De var forferdelige!
fiesta Skrevet 5. februar 2006 #39 Skrevet 5. februar 2006 jeg likte heller ikke at wig wam vant i fjor. men nå syntes jeg sangen er veldig bra. men de drag gutta. kunne jeg ikke forandret mening om. syntes ikke vinnermelodien var fin. men det blir for dumt å bue henne ut. hun gjorde jo bare jobben sin.
Gjest gjest 0 Skrevet 5. februar 2006 #40 Skrevet 5. februar 2006 Jeg fikk ikke med meg buinga, men det blir for dumt! Mine holdninger til grand prix... Jeg synes iallefall at en ung jente som christine som solgte veldig bra for et par år siden passer inn i et så gammeldags program. Det er uhyre sjelden at grand prix skaper idoler som varer over tid. De fleste blir jo glemt i løpet av et par år, og det er tydelig at mange bruker grand prix som siste mulighet til litt berømmelse...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå