Gå til innhold

Grand Prix

Fremhevede innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Er det bare jeg som ser på..? :ler: Syns harryfaktoren blir større og større for hvert år, men man må jo liksom se på... Hvem bør vinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, skrudde akkurat på.....

Skrevet

Hvorfor tror du jeg sitter her a :sjenert:

Du - det er'kke harry-faktoren som blir større, men det er vi som blir eldre :overrasket:

Er nok sånn ja.......... ;)

Skrevet

Hehe, joda, harry er det så det holder... men det er da moro og.

Jeg holder en knapp på Christine Gulbrandsen. Sangen er litt annerledes enn de andre, og hun synger på norsk.

Skrevet

Av de 4 som er i gullfinalen så håper jeg enten Hans Petter Moen og Kim A Hagen eller Geir Rønning og Jorun Erdal vinner. Utolig at Trine Rein ikke gikk videre. Og det at Ouentastic gikk videre er jo bare tragisk. Håper for all del ikke de vinner. Christine Gulbrandsen har en veldig fin stemme, men sangen hun sang var ikke bra. Burde valgt en annen sang.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Gulbrandsen vant, gitt!! Det var overraskende, hun var jo sist til hun fikk stemmene fra sin egen landsdel...

Skrevet

Var ikke helt fornøyd. Men det er jo bedre enn Queentastic. Men tror ikke Norge vinner. Ikke bra nok sang. Men håper jo at Norge vinner.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Når jeg ser henne synge nå, syns jeg hun mangler litt utstråling.. Hun er så sjenert, og hun virket ikke superglad for å vinne, egentlig. Grand Prix handler liksom om å skille seg ut, og hun blir kanskje litt kjedelig i konkurransen...?

Skrevet
Hehe, joda, harry er det så det holder... men det er da moro og.

Jeg holder en knapp på Christine Gulbrandsen. Sangen er litt annerledes enn de andre, og hun synger på norsk.

Og vant gjorde hun og, gitt...

synes den var litt kjedelig jeg da... :sjenert:

Likte den til Kim A. Hagen og han andre hva han heter... men det er kanskje fordi jeg er forutinntatt og bare sjarmeres i senk av dem begge...

Skrevet
Når jeg ser henne synge nå, syns jeg hun mangler litt utstråling.. Hun er så sjenert, og hun virket ikke superglad for å vinne, egentlig. Grand Prix handler liksom om å skille seg ut, og hun blir kanskje litt kjedelig i konkurransen...?

Enig.

Skrevet

Skjønner godt at hun så sjenert og pinlig berørt ut, når folk i salen står og uler og buer :roll: Pinlig, ja....

Skrevet

jeg ville ha cheesy keys gutta eller Rønning og Erdal :sjenert:

men men....

Skrevet

Særdeøles pinlig. Synes ikke det er så rart at hun kanskje ikke klarte å stråle helt når hun vant, og salen buet henne ut!

Hun vant. Fortjent. Flest folk stmpte på henne. Jada, hun vant pga stemmene fra Vestlabnet, hun er fra Bergen, men so what? De andre har jo sine egene landsdeler, og stemmer fra Vestlandet teller da like mye som andre stemmer. Hun vant. Fortjent.

Og hun var min favoritt, så jeg er glad til. Også fint at hun sant på norsk.

At folk kan være så uverdige å bue henne ut.... forferdelig. Og ikke så rart om det kanskje påvirka henne.... Skejrpe seg burde de.

Jeg er i alle fallg lad vi ikke skal sende avgåred de drag-folka. Det holder at vi hadde særinger i fjor, i år har vi søtt og fint. Liker det bedre :)

Skrevet

Ble skuffa jeg. Nå vinner nok ihvertfall ikke Norge. Men stygt å bue da.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg fikk ikke med meg buingen, jeg :overrasket: Var det mange som buet? Hørte bare applaus...

Skrevet
Særdeøles pinlig. Synes ikke det er så rart at hun kanskje ikke klarte å stråle helt når hun vant, og salen buet henne ut!

Hun vant. Fortjent. Flest folk stmpte på henne. Jada, hun vant pga stemmene fra Vestlabnet, hun er fra Bergen, men so what? De andre har jo sine egene landsdeler, og stemmer fra Vestlandet teller da like mye som andre stemmer. Hun vant. Fortjent.

Og hun var min favoritt, så jeg er glad til. Også fint at hun sant på norsk.

Helt enig! Synes hun var den beste i år. Hun vinner kanskje ikke, men det tror jeg ingen av de andre ville gjort heller. En slik sang får ihvertfall ikke 0 poeng.

Skrevet

Jeg syns det var flott at Christine Gulbrandsen vant! Det gjelder å sende avgårde et bidrag som skiller seg ut i mengden, og det mener jeg Alvedansen gjør. Ingen andre enn Norge med hardingfele på Scenen i Athen. Tror nok dette kommer til å gå riktig så bra. :)

Enig eller uenig, så var det dårlig gjort å bue henne ut!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Av de 4 som er i gullfinalen så håper jeg enten Hans Petter Moen og Kim A Hagen eller Geir Rønning og Jorun Erdal vinner. Utolig at Trine Rein ikke gikk videre. Og det at Ouentastic gikk videre er jo bare tragisk. Håper for all del ikke de vinner. Christine Gulbrandsen har en veldig fin stemme, men sangen hun sang var ikke bra. Burde valgt en annen sang.

Jeg stemte på Queentastic. De hadde jo kjempeshow. Og så stemte jeg på Moen og Hagen.

Skrevet

Det er ikke noe særlig at hun ble buet ut, nei. Jenta var da søt og hadde en ok sang. Ikke min favoritt, men det er jo ikke hennes feil at vestlendinger stemmer på sine egne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...