Majer Skrevet 16. mars 2024 #1 Del Skrevet 16. mars 2024 Det er fælt at det er sånn, men etter 22 juli var norske høyreekstreme raskt ute med å si at de ikke delte tankegodset til ABB. Jeg så til og med høyreekstreme i støttemarkeringer etter terrorangrepet. Jeg forventet faktisk at ihvertfall halvparten av landets muslimer ville vise seg etter terrorangrepet mot skeive, men de har fullstendig uteblitt. Det samme gjelder jøder mot Israel sin politikk. Det har mye større effekt når høyreekstreme tar avstand fra ABB enn om AUFere gjør det samme. Det har mye større effekt om jøder tar avstand fra Israel enn at muslimer gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubiquiti Skrevet 16. mars 2024 #2 Del Skrevet 16. mars 2024 Så virkeligheten stemte ikke med verdensbildet ditt? Kan det være en mulighet for at disse gruppene ikke tar avstand nettopp fordi de helt eller delvis støtter handlingene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 16. mars 2024 #3 Del Skrevet 16. mars 2024 Majer skrev (11 timer siden): Det er fælt at det er sånn, men etter 22 juli var norske høyreekstreme raskt ute med å si at de ikke delte tankegodset til ABB. Jeg så til og med høyreekstreme i støttemarkeringer etter terrorangrepet. Jeg forventet faktisk at ihvertfall halvparten av landets muslimer ville vise seg etter terrorangrepet mot skeive, men de har fullstendig uteblitt. Det samme gjelder jøder mot Israel sin politikk. Det har mye større effekt når høyreekstreme tar avstand fra ABB enn om AUFere gjør det samme. Det har mye større effekt om jøder tar avstand fra Israel enn at muslimer gjør det Jeg så ikke halvparten av nordmenn ta avstand fra 22 juli. Og noen høyreekstreme stod frem, men det var ikke mange av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå