Gå til innhold

Svindyr hårvask


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos frisøren i forbindelse med farging. Stusset litt på totalprisen og ser at det var 325 kr for "vask tørk". Var aldri noe spørsmål eller snakk om noen slik svindyr vask. Jeg visste egentlig ikke at håret ble vasket engang, som jeg hadde gjort hjemme halvannen time i forveien. Jeg trodde at alt hun holdt på med var fargerelatert.

Er dette vanlig? Er en slik ekstravask et must? 

Anonymkode: 5d4ab...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var hos frisøren i forbindelse med farging. Stusset litt på totalprisen og ser at det var 325 kr for "vask tørk". Var aldri noe spørsmål eller snakk om noen slik svindyr vask. Jeg visste egentlig ikke at håret ble vasket engang, som jeg hadde gjort hjemme halvannen time i forveien. Jeg trodde at alt hun holdt på med var fargerelatert.

Er dette vanlig? Er en slik ekstravask et must? 

Anonymkode: 5d4ab...573

Ja, må jo skulle ut fargen, men du kunne strengt tatt sagt at du bare ville få farget håret og gått derfra m/vått hår.Ikke betalt for vask og føhn.

Endret av Rødstrupa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forsto ikke at hun vasket håret ditt? Den var ny. 

Anonymkode: 4edcc...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var hos frisøren i forbindelse med farging. Stusset litt på totalprisen og ser at det var 325 kr for "vask tørk". Var aldri noe spørsmål eller snakk om noen slik svindyr vask. Jeg visste egentlig ikke at håret ble vasket engang, som jeg hadde gjort hjemme halvannen time i forveien. Jeg trodde at alt hun holdt på med var fargerelatert.

Er dette vanlig? Er en slik ekstravask et must? 

Anonymkode: 5d4ab...573

Vask er nødvendig for at frisøren skal tjene nok penger til å holde butikken åpen. Ikke for annet. Det er vanlig at de ikke spør, da kan mange si nei.

Anonymkode: 1ba22...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Var hos frisøren i forbindelse med farging. Stusset litt på totalprisen og ser at det var 325 kr for "vask tørk". Var aldri noe spørsmål eller snakk om noen slik svindyr vask. Jeg visste egentlig ikke at håret ble vasket engang, som jeg hadde gjort hjemme halvannen time i forveien. Jeg trodde at alt hun holdt på med var fargerelatert.

Er dette vanlig? Er en slik ekstravask et must? 

Anonymkode: 5d4ab...573

Hvordan tenker du at hun ellers skulle få fargen ut av håret ditt på?

Anonymkode: 0def2...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å vaske ut fargen av håret er det virkelig en del av det å farge håret. Hadde aldri dratt tilbake til en frisør som tar ekstra for det. Vaske som ekstra er de som kommer med møkkete hår og må vaske det før klipp.

Snart tar de vel betalt for å stille inn stolen, ta på kappe og gre over håret.

Anonymkode: fcbdd...979

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan tenker du at hun ellers skulle få fargen ut av håret ditt på?

Anonymkode: 0def2...11b

Det er jo selvfølgelig snakk om hårvask FØR hårfargingen. Jeg har selv opplevd at frisører spør når jeg vasket håret sist, for er det for lenge siden anbefaler de en hårvask der for at resultatet skal bli bedre. Stort sett så har jeg vasket det selv samme dag og takker derfor nei.

Jeg ville ringt salongen og spurt, Ts. Hvis de mener at hårvask er obligatorisk ville jeg funnet meg en annen salong…

Anonymkode: f3b80...514

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan tenker du at hun ellers skulle få fargen ut av håret ditt på?

Anonymkode: 0def2...11b

Jeg fulgte ikke så nøye med på prosessen. Jeg tenkte i ettertid at dette kan ha vært vask før fargingen, på samme måte som vask før hårklipp.

Anonymkode: 5d4ab...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fulgte ikke så nøye med på prosessen. Jeg tenkte i ettertid at dette kan ha vært vask før fargingen, på samme måte som vask før hårklipp.

Anonymkode: 5d4ab...573

Men du husker om du vasket håret før hun startet med alt?

Anonymkode: 06230...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du husker om du vasket håret før hun startet med alt?

Anonymkode: 06230...42c

Dette var ikke vanlig farging, men en hurtigprosess og alt foregikk ved vasken.

Anonymkode: 5d4ab...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Var hos frisøren i forbindelse med farging. Stusset litt på totalprisen og ser at det var 325 kr for "vask tørk". Var aldri noe spørsmål eller snakk om noen slik svindyr vask. Jeg visste egentlig ikke at håret ble vasket engang, som jeg hadde gjort hjemme halvannen time i forveien. Jeg trodde at alt hun holdt på med var fargerelatert.

Er dette vanlig? Er en slik ekstravask et must? 

Anonymkode: 5d4ab...573

Jeg sier alltid nei takk til vask, vasker det rett før jeg går. Men jeg farger ikke håret da, pleier bare klippe. De kunne vel bare ha fuktet håret ditt før vasking? De burde ha spurt om du ønsket vask eller ei.

Anonymkode: fe74c...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var ikke vanlig farging, men en hurtigprosess og alt foregikk ved vasken.

Anonymkode: 5d4ab...573

Da hadde jeg ringt og spurt om dette

 

Anonymkode: 06230...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro du med vått hår eller ikke? Vask og føn er en for mange frisører, drar du med vått hår rett fra vasken slipper du den kostnaden.. 

Anonymkode: 9a154...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...