Gå til innhold

Hunden min hater å gå tur i regnet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hunden min hater å gå tur i regnet.

Hvordan er det med din hund og regn?

Anonymkode: 5df25...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke regn,  om jeg   Spør om vi  skal gå tur,  Da gjemmer hun seg🤣 Slipper hun bare ut i hagen

Er det sol, da kommer hun seg ikke fort nok ut

Anonymkode: eac84...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en vannhund, som hater alt som har med vann å gjøre. 

Ikke svømmer han, går lange omveier rundt vanndammer og hater å gå tur i regnet. Da er det snakk om å gjøre fra seg det fornødne, før han setter seg på bakbena og vil hjem igjen. Må vi gå litt lenger, er han den som finner tak å gå under, busker eller trær som beskytter ham mot regnet.

Anonymkode: 71619...812

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater regn intenst selv og alle hundene mine har vært enig med meg i at det ikke er noe vær å gå tur i. Heldigvis 😅 

 

Ironisk nok er jeg bergenser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ser ut døra, sukker og snur når det regner. Går ofte ut sammen med dem og holder paraply over når de må tisse. Ellers har de regnjakker som må på.

Synes dette er helt fantastisk siden jeg hater regn salv. Da passer det meg utmerket med hunder som heller vil krølle seg sammen i sofaen når det er drittvær.

Anonymkode: febb2...a11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke regn, men hunden må uansett gå i all slags regn. Den følger eieren sin. Det er bare å ta på seg regntøy eller pararply. Ferdig snakka😄

Anonymkode: 8ef64...d22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg liker ikke regn, men hunden må uansett gå i all slags regn. Den følger eieren sin. Det er bare å ta på seg regntøy eller pararply. Ferdig snakka😄

Anonymkode: 8ef64...d22

Du får prøve å si det til min hund, hun legger seg rett ned og nekter å gå en meter hvis det regner 😅

Anonymkode: d0fd4...dfb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg liker ikke regn, men hunden må uansett gå i all slags regn. Den følger eieren sin. Det er bare å ta på seg regntøy eller pararply. Ferdig snakka😄

Anonymkode: 8ef64...d22

Hvorfor tvinge en hund som ikke vil på tur? 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleTuliip skrev (12 minutter siden):

Hvorfor tvinge en hund som ikke vil på tur? 😅

Er vi ute når det begynner å regne snuser hun to sniff i lufta og løper korteste vei hjem. Turene er jo for hunden sin del, så når hun hater været, bare vil inn og er like rolig som etter en 6 timers topptur, ser jeg ingen grunn til å tvinge noen av oss noe mer ut.

Anonymkode: febb2...a11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var en skikkelig diva :knegg: Det var omtrent bråstopp ved hver søledam for å unngå at potene ble våte :fnise: Motsatte seg ikke turen i seg selv, men det foregikk mye i den søte toppen 🥰 En Shetland Sheepdog 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Rogaland, hunden hadde ikke noe annet valg enn å bli vandt til det, regner jo 50% av tiden 😅 
Han stor koser seg i all slags vær! 

Anonymkode: 51eb9...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liker ikke regn, så da blir det kjapt ut i hagen og gjøre fra seg.

Jeg gidder ikke å tvinge hunden med på tur når han bare vil snu i døra. SÅ lyst har jeg ikke til å gå tur i regnet selv heller.

Nå er hunden min heldigvis av den typen som er skikkelig sofagris hvis vi ikke inviterer til lek eller tur, så han gjør ikke noe ut av det at han ikke får en ordentlig tur når det regner som verst.

Anonymkode: 113b9...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden vi hadde før kunne gå tur i regnet, men IKKE om vi hadde paraply 🤣 Hun hatet paraplyer. Så det var... gøy 😆

Anonymkode: 04edd...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine bryr seg ikke om regn, de går tur uansett. 

Anonymkode: 483c2...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har en vannhund, som hater alt som har med vann å gjøre. 

Ikke svømmer han, går lange omveier rundt vanndammer og hater å gå tur i regnet. Da er det snakk om å gjøre fra seg det fornødne, før han setter seg på bakbena og vil hjem igjen. Må vi gå litt lenger, er han den som finner tak å gå under, busker eller trær som beskytter ham mot regnet.

Anonymkode: 71619...812

Jeg også hadde en vannhund ❤️ 

Han elsket å bade, men nektet å gå en meter om det regnet. Tisset eller bæsjet motvillig og så rett inn igjen. Nøyaktig som din, bortsett fra bading, det var det beste han visste. Der var det overhodet ingen begrensninger. 

Anonymkode: 5fe15...a00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har whippet😅

Han hater regn, hater å bli våt på ørene, hater å bli våt på labbene og hater å bli våt oppover beina.

Han blir med ut så lenge han har på seg regndekken som beskytter ørene også men det blir kortere og seigere turer i regn enn i alt annet vær.

Snø elsker han. 

Anonymkode: ccea5...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har to storpudler. Den ene virkelig hater regn og må omtrent tvinges til å gå ut for å tisse om det pøser ned. Den andre bryr seg ikke i det hele tatt.

Pudler er snåle.

Anonymkode: 88d34...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hunden min hater å gå tur i regnet.

Hvordan er det med din hund og regn?

Anonymkode: 5df25...dfe

Min hatet å bli våt, så hun strittet ofte i mot, om det regnet mye. Hun fikk bestemme selv hvor vi skulle gå, så om det regnet skyndte hun seg inn igjen etter å ha tisset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hunder som hater regn, hvilken rase har dere? Jeg hater regn selv, så en slik hund hadde vært perfekt for meg!

Anonymkode: d12dd...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har border collie, og her skal det temmelig ufyselig vær til før det er noen hindring. Så lenge vi gjør noe kjekt kan det gjerne hølje ned. Står vi å venter i slikt vær eller bare går langs veien i kort kobbel ser hun mindre fornøyd ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...