Gå til innhold

Shein shipper ikke til Norge? Noen som har løsninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde funnet 2 skikkelig fine jakker- og diverse på shein (europe). Også oppdaget jeg plutselig når jeg gikk til kassa at de ikke leverer til Norge lenger. Ble skikkelig lei meg og fortvilet for brukte 5+ timer på og finne alt jeg skulle ha, Bestilte derfra ifjor så skjønte ingenting. Lest meg litt opp på nettet og at det går an og få levert pakken av firmaer du kan sende til også sender dem videre til deg. Som fks MyUS.com. Vil vireklig ha det jeg bestilte men lest så mye "skrekk" eksempler på folk som har måtte betale masse via denne metoden. Noen som vet om det er en rimelig sikker billig måte og uansett få bestilt derifra? som fks en side ligende MyUs som er trygg og billig som noen har prøvd? så tragisk og ha brukt så lang tid for og ikke evt få kjøpt det :(

Anonymkode: 35a90...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte derifra for 14 dager siden og varene kom i dag. Måtte ikke gjøre noe ekstra.

Anonymkode: 72345...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bestilte derifra for 14 dager siden og varene kom i dag. Måtte ikke gjøre noe ekstra.

Anonymkode: 72345...3a4

Jeg logga meg ut fra (shein europe) og over til shein (worldwide) og da sto varene mine og alt der men prisen var dessvere betraketelig mye høyere.... Men fra der leverer dem til Norge. Bestilte du på shein europe eller woldwide shein?

Anonymkode: 35a90...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg logga meg ut fra (shein europe) og over til shein (worldwide) og da sto varene mine og alt der men prisen var dessvere betraketelig mye høyere.... Men fra der leverer dem til Norge. Bestilte du på shein europe eller woldwide shein?

Anonymkode: 35a90...3c7

Lol, så det funker, bare ikke så billig som du ønsker? Herregud, shipping me myus er jo mye dyrere uansett btw. Men shein er jo miljøsvin, hvorfor ønsker du å støtte en bedrift som behandler sine fabrikkarbeidere så dårlig? Og som produserer klær som er så elendige at de er ødelagte om noen mnd?

Anonymkode: f60c7...767

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Lol, så det funker, bare ikke så billig som du ønsker? Herregud, shipping me myus er jo mye dyrere uansett btw. Men shein er jo miljøsvin, hvorfor ønsker du å støtte en bedrift som behandler sine fabrikkarbeidere så dårlig? Og som produserer klær som er så elendige at de er ødelagte om noen mnd?

Anonymkode: f60c7...767

ønsker ikke støtte shein. vet at det ikke er bra og bestille derifra. Skulle egt bestille en annen plass men har dessvere ikke råd til og slenge ut 700 for en jakke en annen plass når jeg kan få  jakke og ekstra ting jeg trenger i tillegg for 600kr. Er ikke stolt av det akkurat og vet mange sier det er bedre og kjøpe dyrere kvalitet og ha lengere. Men jeg har hatt mange bra ting fra shein og temu som har holdt like lenge vis ikke lenger en dyrere merker. Bestiller veldig sjeldent også max 1/2 ganger i året fordi jeg vil være miljøvennlig. Må også få med at det jeg kjøper går jeg med til det ryker. 

Anonymkode: 35a90...3c7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen er å ikke bestille fra shein

Anonymkode: 51aa4...dfb

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du så lite å gjøre i hverdagen at du har sittet på nett i 5 timer for finne deg noen plagg? 

Anonymkode: 02566...4c7

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

ønsker ikke støtte shein. vet at det ikke er bra og bestille derifra. Skulle egt bestille en annen plass men har dessvere ikke råd til og slenge ut 700 for en jakke en annen plass når jeg kan få  jakke og ekstra ting jeg trenger i tillegg for 600kr. Er ikke stolt av det akkurat og vet mange sier det er bedre og kjøpe dyrere kvalitet og ha lengere. Men jeg har hatt mange bra ting fra shein og temu som har holdt like lenge vis ikke lenger en dyrere merker. Bestiller veldig sjeldent også max 1/2 ganger i året fordi jeg vil være miljøvennlig. Må også få med at det jeg kjøper går jeg med til det ryker. 

Anonymkode: 35a90...3c7

Da har du ikke råd. Så enkelt.

Anonymkode: 25109...988

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke handle fra Cubus i stedet når de har 40%? Ikke at Cubus er det beste man får tak i heller, men betraktelig bedre kvalitet enn shein og sendes ikke fra andre siden av kloden. 

Anonymkode: 41ea4...940

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke handle fra Cubus i stedet når de har 40%? Ikke at Cubus er det beste man får tak i heller, men betraktelig bedre kvalitet enn shein og sendes ikke fra andre siden av kloden. 

Anonymkode: 41ea4...940

Jo, det gjør det. 

Anonymkode: 84854...060

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke handle fra Cubus i stedet når de har 40%? Ikke at Cubus er det beste man får tak i heller, men betraktelig bedre kvalitet enn shein og sendes ikke fra andre siden av kloden. 

Anonymkode: 41ea4...940

Er jo kina dritt det også 😄

Anonymkode: b3230...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bestille fra appen på mobil. Det gikk ikke å bestille fra pc.

Anonymkode: ff209...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 19.30):

ønsker ikke støtte shein. vet at det ikke er bra og bestille derifra. Skulle egt bestille en annen plass men har dessvere ikke råd til og slenge ut 700 for en jakke en annen plass når jeg kan få  jakke og ekstra ting jeg trenger i tillegg for 600kr. Er ikke stolt av det akkurat og vet mange sier det er bedre og kjøpe dyrere kvalitet og ha lengere. Men jeg har hatt mange bra ting fra shein og temu som har holdt like lenge vis ikke lenger en dyrere merker. Bestiller veldig sjeldent også max 1/2 ganger i året fordi jeg vil være miljøvennlig. Må også få med at det jeg kjøper går jeg med til det ryker. 

Anonymkode: 35a90...3c7

Bare å bestille. Er jo kina i alt vi kjøper ifra butikker uansett. Jeg betaler ikke blodprisene her i Norge. Det får de rike her gjøre. Kjøp med god samvittighet.

Anonymkode: b3230...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, det gjør det. 

Anonymkode: 84854...060

Nei, de sendes fra lager i Norge. Hvor de får klærne fra er noe helt annet og de kommer i store kvanta og ikke bare en liten pose. Der sier seg selv at det er annerledes og ikke alle har råd til kortreiste klær kjøpt og sydd i Norge. Hun kan også kjøpe i fysisk butikk. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo kina dritt det også 😄

Anonymkode: b3230...d56

Ja, men ta sier jo at hun ikke har råd til dyre klær. Skal hun gå naken da, mener du? Vis litt empati! 

Anonymkode: 41ea4...940

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle som elsker TEMU, SHEIN osv. å ta et lite oppgjør med seg selv. Hva er årsaken til de grisebillige prisene? 
Den prisen vi ikke betaler, er det noen andre som betaler. Dette i form av barnearbeid, forkastelige arbeidsforhold og lønninger. Syersker for H&M i Pakistan har akkurat ikke råd til en deodorant etter 1mnd arbeid med arbeidsdager som varer opp til 16timer. 
Vil DU virkelig støtte dette? I såfall ok, men du skal vite at det er ekstremt egoistisk og umoralskt hvor enn normalt det er. Føler du deg krenket så gjør noe med saken, jeg snakker bare fakta.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til å kjøpe til du har spart opp penger, så slipper du å kjøpe fra en miljø versting som utnytter arbeidskraften på det groveste. Dette gjelder mange billig-kjeder. Trenger absolutt ikke være svindyrt å kjøpe fra et ansvarlig merke.

Noen folk er bare meg, meg, meg.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare å bestille. Er jo kina i alt vi kjøper ifra butikker uansett. Jeg betaler ikke blodprisene her i Norge. Det får de rike her gjøre. Kjøp med god samvittighet.

Anonymkode: b3230...d56

 

Anonymkode: d4737...61c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, de sendes fra lager i Norge. Hvor de får klærne fra er noe helt annet og de kommer i store kvanta og ikke bare en liten pose. Der sier seg selv at det er annerledes og ikke alle har råd til kortreiste klær kjøpt og sydd i Norge. Hun kan også kjøpe i fysisk butikk. 

Ja, men ta sier jo at hun ikke har råd til dyre klær. Skal hun gå naken da, mener du? Vis litt empati! 

Anonymkode: 41ea4...940

Unner henne å kjøpe billig klær jeg, det gjør jo ikke de andre her, bestilt masse fra temu og aliekspress selv. Og jeg legger merke til at det er mye av det samme man kan kjøpe på europris bla. Hvorfor skal europris tjene penger og være et mellomledd? Nei, det får miljøforkjemperne her ta seg av.

Anonymkode: b3230...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vent til å kjøpe til du har spart opp penger, så slipper du å kjøpe fra en miljø versting som utnytter arbeidskraften på det groveste. Dette gjelder mange billig-kjeder. Trenger absolutt ikke være svindyrt å kjøpe fra et ansvarlig merke.

Noen folk er bare meg, meg, meg.

 

Anonymkode: d4737...61c

90 % av det vi går kjøpt er fra Kina uansett. Slutt og tror noe annet.

Anonymkode: b3230...d56

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

90 % av det vi går kjøpt er fra Kina uansett. Slutt og tror noe annet.

Anonymkode: b3230...d56

Rart at det ikke står «Made in China» på mine klær da.. Det står hvor de er laget, men har ikke et plagg fra Kina. Så der tar du grundig feil.

Anonymkode: d4737...61c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterravn skrev (5 minutter siden):

Anbefaler alle som elsker TEMU, SHEIN osv. å ta et lite oppgjør med seg selv. Hva er årsaken til de grisebillige prisene? 
Den prisen vi ikke betaler, er det noen andre som betaler. Dette i form av barnearbeid, forkastelige arbeidsforhold og lønninger. Syersker for H&M i Pakistan har akkurat ikke råd til en deodorant etter 1mnd arbeid med arbeidsdager som varer opp til 16timer. 
Vil DU virkelig støtte dette? I såfall ok, men du skal vite at det er ekstremt egoistisk og umoralskt hvor enn normalt det er. Føler du deg krenket så gjør noe med saken, jeg snakker bare fakta.

Så det du hevder er fakta? 

Gi oss beviset på at en syerske i Pakistan ikke har råd til å kjøpe en deodorant etter 1mnd arbeid på 16timers dager. 

Anonymkode: 3db4b...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...