Gå til innhold

norges ambassade i syria i brann


Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

NRK har ofte vist oss bilder fra flyktningeleirer fra andre land, derfor undrer jeg meg over at vi ikke får se bilder fra disse leirene du her viser til.

Eksisterer de? Er det fra disse vi har sett bilder i de siste dager?

Er det ikke i NRK's interesse å vise all elendighet som Israel, etter deres mening, skal være skyld i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NRK har ofte vist oss bilder fra flyktningeleirer fra andre land, derfor undrer jeg meg over at vi ikke får se bilder fra disse leirene du her viser til.

Eksisterer de? Er det fra disse vi har sett bilder i de siste dager?

Er det ikke i NRK's interesse å vise all elendighet som Israel, etter deres mening, skal være skyld i?

Under lenken photos på siden jeg først viste til finner du bilder. Her er noen: http://www.un.org/unrwa/photos/fresh-pics/fresh.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK har ofte vist oss bilder fra flyktningeleirer fra andre land, derfor undrer jeg meg over at vi ikke får se bilder fra disse leirene du her viser til.

Eksisterer de? Er det fra disse vi har sett bilder i de siste dager?

Er det ikke i NRK's interesse å vise all elendighet som Israel, etter deres mening, skal være skyld i?

Det er ikke lenger en teltleir hvis det er det du tror. Det er fordi de har eksistert i snart 60 år. Dette er mennesker som ikke har noe statsborgerskap og egentlig er hjemmehørende i Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den undrende

Slutt å diskuter med personer som ikke tror på flyktningsleire. Folk med forvridd verdensbilde tror ikke, samme hvor mye bevis de får. Det er akkurat det samme som å diskutere Holocaust med folk som betviler den.

Og videre: Hva i all verden har det med saken å gjøre? Handler ikke dette om frihet til å trykke tegninger versus blasfemi?

Ellers enda en glimrende artikkel: Tro og toleranse

Til dere som synes det er riktig å ta hensyn til sårede følelser: Synes dere at drapet på Theo Van Gogh var forståelig, at han pådro det seg selv? Burde hans Submission ikke vært laget?

Hva med Salman Rushdie? Stod dere på rekkene for å protestere mot boken da den kom ut?

det var ikke mange kristne som snakket om ytringsfrihet da filmen "life of Brian" kom ut gitt! ;)

Nei, men det var da jaggu mange av oss som kritiserte at den var forbudt, og enda bedre er det at vi fikk gjennomslag til slutt.

Hhmmm... men kanskje mange her mener at den burde ha vært forbudt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å diskuter med personer som ikke tror på flyktningsleire. Folk med forvridd verdensbilde tror ikke, samme hvor mye bevis de får. Det er akkurat det samme som å diskutere Holocaust med folk som betviler den.

Vi har yttringsfrihet i dette landet og jeg diskuterer hva jeg vil med hvem jeg vil.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den undrende
Vi har yttringsfrihet i dette landet og jeg diskuterer hva jeg vil med hvem jeg vil.

:tunge1:

Ja, det er helt greit å diskutere det. Men synes det ødelegger litt tråden. Det blir så mange avsporinger fra det som i utgangspunktet er småkommentarer. Kanskje starte en ny tråd istedenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...