Gå til innhold

Er nuggets med ris fullverdig middag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har en diskusjon i familien om kyllingnuggets med ris en en ordentlig middag. Eller, det er mer snakk om nuggets i det hele tatt er middag, uavhengig av det en har ved siden av som ris , grønnsaker etc.

Hva synes dere?

Anonymkode: 4ff69...2b2

Sleng på litt salat så tenker jeg det er ok ja 🙂

Anonymkode: 55cba...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Barnet/ungdommen min har ikke spist middag på 6-7 år. Spiser ikke frokost eller lunsj. Spiser sitt første måltid etter skolen, så en smoothie med tilsatt næringstilskudd på kvelden. Noen ganger spiser hun 2-3 oreokjeks på vei til skolen etter at hun signerte avtale med klinisk ernæringsfysiolog om at hun måtte spise et visst antall oreokjeks eller nugatti i løpet av en uke.

Hun har ingen mangler på de relativt omfattende prøvene som tas for å sjekke ernæringsstatus. 

Hadde hun spist kyllingnuggets til middag hadde jeg jublet.

Anonymkode: 54091...9fe

Du beskriver en syk ungdom med et sykelig forhold til mat. Det kan selvsagt ikke være målet å bare spise bedre enn denne ungdommen. 
Forøvrig utrolig trist å lese om barn med et så vanskelig forhold til mat... Håper det ordner seg for dere! 

Anonymkode: f9b11...347

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ris og nuggets høres mer ut som noe du kjøper på den eneste bensinstasjonen i en liten landsby etter å ha drukket seg drita på den lokale puben. Klokken er mellom midnatt og 4 om morgenen. 

Anonymkode: e818f...e81

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har en diskusjon i familien om kyllingnuggets med ris en en ordentlig middag. Eller, det er mer snakk om nuggets i det hele tatt er middag, uavhengig av det en har ved siden av som ris , grønnsaker etc.

Hva synes dere?

Helt greit å spise som middag, men du blir nok fort sulten igjen :fornøyd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg godt ha spist til middag,dog med en salat til. 

Anonymkode: 273f6...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ikke middag eller fullverdig varmt middagsmåltid, spesielt for barn!!

Håper ikke det skjer ofte! 

Hadde ikke hatt samvittighet til å gi familien min det..

Anonymkode: 8e955...33a

Men hvis makrellen er varm så er det et fullverdig måltid? Skjønte ikke helt den...

Anonymkode: c8e2c...193

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du beskriver en syk ungdom med et sykelig forhold til mat. Det kan selvsagt ikke være målet å bare spise bedre enn denne ungdommen. 
Forøvrig utrolig trist å lese om barn med et så vanskelig forhold til mat... Håper det ordner seg for dere! 

Anonymkode: f9b11...347

Hen er ikke syk, men ja, det er selvfølgelig årsaker til kostholdet. Poenget var at en ungdom tar ikke skade av å spise kyllingnuggets til middag i ny og ne. 

Anonymkode: 54091...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 21.27):

Hva synes dere?

Jeg mener ja, men hadde nok kuttet opp tomat og agurk og servert det ved siden av. Synes det bør være noe grønt til.

Anonymkode: e542d...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...